Oferim mai multe tipuri de suport IT: - Mentenanta hardware – verifica, testeaza si asigura o buna functionare a echipamentelor hardware;- Mentenanta software – actualizeaza aplicatiile existente, elimina problemele de natura software (virusi, spyware, etc.), instaleaza software-ul necesar echipamentelor hardware adaugate ulterior.- Mentenanta retelei existente – supravegheaza starea retelei existente si a echipamentelor care controleaza întregul sistem. Suntem constienti de faptul ca multe companii cauta servicii personalizate pentru optimizarea activitatii si a costurilor de la partenerul lor IT. De aceea, noi oferim o varietate larga de servicii IT si avem o abordare flexibila in relatiile cu clientii nostri. Putem asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice atat pe baza de abonament lunar cat si la cerere in baza unui contract de mentenanta. Pentru fiecare client in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra. In general abonamentele si/sau contractele de mentenanta contin: - Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor si echipamentelor periferice,
- Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor
- Suport Tehnic proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil
- Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)
- Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software
- Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)
- Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C
BENEFICIILE unui asemenea abonament/contract sunt: - Neintreruperea activitatii principale datorate structurii informatice
- Economie de resurse umane si financiare
- Suport IT profesionist si neintrerupt
|