|   Oferim mai multe tipuri de suport IT:  - Mentenanta hardware – verifica, testeaza si asigura o buna functionare a echipamentelor hardware;- Mentenanta software – actualizeaza aplicatiile existente, elimina problemele de natura software (virusi, spyware, etc.), instaleaza software-ul necesar echipamentelor hardware adaugate ulterior.- Mentenanta retelei existente – supravegheaza starea retelei existente si a echipamentelor care controleaza întregul sistem.  Suntem constienti de faptul ca multe companii cauta servicii personalizate pentru optimizarea activitatii si a costurilor de la partenerul lor IT. De aceea, noi oferim o varietate larga de servicii IT si avem o abordare flexibila in relatiile cu clientii nostri.  Putem asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice atat  pe baza de abonament lunar cat si la cerere in baza unui contract de mentenanta.  Pentru fiecare client  in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra.     In general  abonamentele si/sau contractele de mentenanta  contin:   - Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor si echipamentelor periferice,
  - Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor
  - Suport Tehnic proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil
  - Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)
  - Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software
  - Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)
  - Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C
        BENEFICIILE unui asemenea abonament/contract sunt:   - Neintreruperea activitatii principale datorate structurii informatice
  - Economie de resurse umane si financiare
  - Suport IT profesionist si neintrerupt
      |