Adoris Cont Expert - Cenzorate asociatii de proprietari, Bucuresti Afisari: 765
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 492
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lamotesti, Nr. 8, Bl. 12, Sc. 2, Parter, Ap. 69, Interfon 069, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726758320 ; 0314018854
-------------------------
Web: Internet
  email: office@cenzorate-expertize.ro
  site: www.cenzorate-expertize.ro

 
Intocmire si depunere declaratii fiscale  
Detalii  

Societatile noastre Adoris autorizate de CECCAR pun la dispozitia Asociatiilor de Proprietari din Bucuresti urmatoarele servicii:

  • intocmirea, semnarea cu semnatura digitala si depunerea electronica a declaratiei privind obligatiile de plata pentru contributii sociale, impozit pe venit si evidenta  persoane asigurate – Declaratia 112
  • intocmirea si depunerea declaratiei  informative privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit – Declaratia 205
  • intocmire ordine de plata / foi de varsamant cu obligatiile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale si de sanatate
  • intocmire, completare si actualizare Registru electronic de evidenta a salariatilor – Revisal
  • intocmire state de plata pe baza de foi de prezenta
  • reglare fisa platitor luata de la ANAF
  • intocmire si gestionare dosare de personal
  • intocmire contracte  individuale de munca – CIM
  • intocmire acte aditionale la contractul individual de munca
  • intocmire decizie de incetare a contractului individual de munca
  • intocmire decizie de modificare contract prevazuta de legislatie – act aditional
  • intocmire si emitere de adeverinte de vechime in munca precum si alte adeverinte solicitate de angajat / angajator .
  • Ghid Fiscal: Obligatiile fiscale pe care le au asociatiile de proprietari in 2016

     

      Orice Asociatie de proprietari are obligatia legala sa se inregistreze fiscal si sa obtina astfel un  cod de identificare fiscala.

       Pentru atribuirea codului de inregistrare fiscala si pentru a fi eliberat un Certificat de inregistrare fiscala, asociatiile de proprietari trebuie sa depuna la Fisc Declaratia 010 „Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica”. Aceasta declaratie se depune in termen de 30 de zile de la data infiintarii asociatiei.

    Nota: Eventualele modificari ulterioare ale informatiilor din declaratia de inregistrare fiscala trebuie sa fie aduse la cunostinta organului fiscal competent din subordinea ANAF, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea unei Declaratie de mentiuni.

    Certificatul de inregistrare fiscala se elibereaza in 10 zile

    Pe baza declaratiei de inregistrare fiscala, organul fiscal competent din subordinea ANAF elibereaza certificatul de inregistrare fiscala, in termen de 10 zile de la data depunerii declaratiei. In certificatul de inregistrare fiscala se inscrie in mod obligatoriu codul de identificare fiscala.

    In documentul mentionat se precizeaza ca eliberarea certificatelor de inregistrare fiscala nu este supusa taxelor de timbru.

    La incetarea conditiilor care au generat inregistrarea fiscala, asociatia trebuie sa predea organelor fiscale, in vederea anularii, certificatul de inregistrare fiscala, odata cu depunerea declaratiei de mentiuni.

    Este important de stiut ca asociatiile de proprietari au obligatia sa mentioneze codul de identificare fiscala propriu pe facturi, scrisori, oferte, comenzi sau pe orice alte documente emise..

    Asociatiile de proprietari conduc  contabilitatea  in partida simpla.

    Pentru stabilirea starii de fapt si a obligatiilor fiscale de plata, asociatiile de proprietari sunt obligate sa conduca evidente fiscale, potrivit actelor normative in vigoare. Orice evidenta contabila trebuie sa fie tinuta in limba romana si in moneda nationala.

    Asociatiile de proprietari au obligatia sa calculeze si sa inregistreze in evidente impozitele, taxele, contributiile si alte sume datorate catre bugetul general consolidat, precum si sa calculeze, sa retina si sa inregistreze in evidentele contabile si de plata, la termenele legale, impozitele si contributiile care se realizeaza prin stopaj la sursa.

    Evidentele vor fi pastrate la domiciliul fiscal al asociatiei, inclusiv pe suport electronic, sau pot fi incredintate spre pastrare unei societati autorizate, potrivit legii, sa presteze servicii de arhivare. Pentru exercitiul financiar in curs evidentele se pastreaza la domiciliul fiscal al contribuabililor.

    Nota: In cazul in care unele evidente contabile sau fiscale sunt tinute cu ajutorul sistemelor electronice de gestiune, pe langa datele arhivate in format electronic, asociatia este obligata sa pastreze si sa prezinte aplicatia informatica cu ajutorul careia a emis acele documente.

    Asociatiile de proprietari sunt obligate sa evidentieze orice venit realizat cat si orice cheltuiala efectuata privind activitatea economica desfasurata, prin intocmirea registrelor sau a oricaror alte documente prevazute de lege. Asociatiile de proprietari sunt obligate sa utilizeze, pentru activitatea desfasurata, documente primare si de evidenta contabila stabilite prin lege, si sa completeze integral rubricile formularelor, corespunzator operatiunilor inregistrate.

    Care sunt obligatiile fiscale ale unei asociatii de proprietari

     

    Pentru indeplinirea obligatiilor fiscale de catre asociatiile de proprietari, trebuie luate in considerare urmatoarele situatii:

           1.  Asociatia are angajati cu contract de munca

       In acest caz, asociatia are obligatia sa determine impozitul pe venitul din salarii. Concret, impozitul lunar pe venitul din salariu este un impozit final, care se calculeaza si se retine la sursa.

       Pentru angajatii care au functia de baza la asociatie, impozitul se determina prin aplicarea unei cote de 16% asupra bazei de calcul determinate ca diferenta intre venitul net din salarii (calculat prin deducere din venitul brut a contributiilor sociale obligatorii aferente unei luni) si urmatoarele:

    • deducerea personala acordata pentru luna respectiva;
    • cotizatia sindicala platita in luna respectiva;
    • contributiile la fondurile de pensii facultative, astfel incat la nivelul anului sa nu se depaseasca echivalentul in lei al sumei de 400 euro.

       Pentru celelalte cazuri, impozitul pe salarii se calculeaza prin aplicarea cotei de 16% asupra bazei de calcul determinate ca diferenta intre venitul brut si contributiile sociale obligatorii, precum si, dupa caz, a contributiei individuale la bugetul de stat datorate potrivit legii, pe fiecare loc de realizare a acestora (de exemplu, in situatia indemnizatiilor sau primelor acordate membrilor alesi ai asociatiilor de proprietari).

              2. Asociatia incheie contracte potrivit Codului civil

       Daca persoana fizica prestatoare de servicii, cu care se incheie contractul in baza Codului civil, este persoana fizica autorizata sa desfasoare activitati independente sau exercita profesii libere – profesii liberale (cu exceptia contractelor de valorificare a dreptului de proprietate intelectuala) si este inregistrata fiscal potrivit legislatiei in materie, asociatia de proprietari nu are obligatii de retinere la sursa nici a impozitului si nici a contributiilor sociale.

        Documentul care atesta inregistrarea fiscala a persoanelor fizice care desfasoara activitati independente este:

    • pentru comercianti, care se inregistreaza potrivit legii speciale la registrul comertului, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului – ONRC, in care este inscris codul unic de inregistrareCUI atribuit potrivit legii speciale;
    • pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere, certificatul de inregistrare fiscala in care este inscris codul de inregistrare fiscala atribuit de organul fiscal.

       Daca persoana fizica prestatoare de servicii, cu care se incheie contractul in baza Codului civil, nu este persoana fizica autorizata, respectiv nu este inregistrata fiscal si care desfasoara activitati de productie, comert, prestari de servicii, profesii liberale, drepturi de proprietate intelectuala, activitati agricole, silvicultura si piscicultura, fara a avea caracter de continuitate si pentru care nu sunt aplicabile prevederile cap. II „Venituri din activitati independente” si cap. VII „Venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura” din titlul IV al Codului fiscal, asociatia de proprietari calculeaza impozitul pe venitul achitat persoanelor respective, la momentul acordarii veniturilor prin aplicarea cotei de 16% asupra venitului brut.

       Impozitul astfel retinut se plateste la bugetul de stat pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a fost retinut.

       Totodata, asociatia de proprietari are obligatia sa declare acest impozit in formularul 100 – „Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat” precum si, anual, in formularul 205 – „Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit„.

                 3. Asociatia obtine venituri din activitati economice

        Ghidul ANAF mentioneaza ca sunt considerate venituri neimpozabile pentru asociatiile de proprietari constituite ca persoane juridice si asociatiile de locatari recunoscute ca asociatii de proprietari, veniturile obtinute si utilizate, in anul curent sau in anii urmatori, pentru imbunatatirea utilitatilor si a eficientei cladirii, pentru intretinerea si repararea proprietatii comune, potrivit legii.

        De exemplu, sumele reprezentand venituri din inchirierea spatiilor detinute de asociatiile de proprietari, sunt exceptate de la plata impozitului pe profit, daca aceste sume sunt utilizate pentru imbunatatirea utilitatilor si a eficientei caldurii, pentru intretinerea si repararea proprietatii comune, si in anii urmatori anului in care acestea au fost inregistrate.

        In schimb, daca aceste venituri nu sunt utilizate in scopurile aratate mai sus, atunci asociatiei ii revin urmatoarele obligatii:

    • sa calculeze impozitul pe profit realizat, conform evidentelor, in cota de 16% si sa-l vireze la bugetul de stat;
    • sa depuna, pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator,  formularul 101 „Declaratie privind impozitul pe profit”.

     

    Ce sanctiuni pot plati asociatiile de proprietari

       Se sanctioneaza cu amenda:  neretinerea, potrivit legii, de catre platitorii obligatiilor fiscale, a sumelor reprezentand impozite si contributii cu retinere la sursa, precum si retinerea si nevarsarea in totalitate, de catre acestia, a sumelor reprezentand impozite si contributii cu retinere la sursa. Astfel, amenzile cu care se sanctioneaza aceste tipuri de contraventii se incadreaza intre 1.000 si 8.000 de lei, astfel:

    • amenda de la 1.000 de lei la 1.500 de lei daca obligatiile fiscale sustrase la plata sunt de pana la 50.000 de lei inclusiv;
    • amenda de la 4.000 de lei la 6.000 de lei daca obligatiile fiscale sustrase la plata sunt cuprinse intre 50.000 de lei si 100.000 de lei inclusiv;
    • amenda de la 6.000 de lei si 8.000 de lei daca obligatiile fiscale sustrase la plata sunt mai mari de 100.000 de lei.

       De asemenea, se sanctionaeza cu amenda contraventionala de la 500 de lei la 1.000 de lei urmatoarele doua contraventii:

    • nedepunerea de catre contribuabil/platitor la termenele prevazute de lege a declaratiilor de inregistrare fiscala, de radiere a inregistrarii fiscale sau de mentiuni.
    • neindeplinirea de catre contribuabil/platitor la termen a obligatiilor de declarare prevazute de lege, a bunurilor si veniturilor impozabile sau, dupa caz, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume, precum si orice informatii in legatura cu impozitele, taxele, contributiile, bunurile si veniturile impozabile, daca legea prevede declararea acestora.

    Definitie termeni folositi:

    Expert contabil = persoana fizica sau juridica definita ca atare prin Ordonanta Guvernului nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati.

    Cabinet = expertul contabil sau societatea de expertiza contabila care furnizeaza in mod liber servicii contabile pe piata.

    Polita de asigurare profesionala pentru malpraxis = polita care acopera eventuale riscuri de neglijenta sau erori ce pot aparea fara intentie in activitatea profesionala (cenzorate lunare sau expertize contabile pentru asociatii de proprietari) desfasurata de un expert contabil (cenzor PFA, cenzor persoana juridica sau societate de expertiza contabila).

     
    Galerie foto (2)
    [Image #1] [Image #2]
     
    certificatul fiscal  |  contract de prestari servicii  |  inventar mijloace fixe  |  litigii comerciale   |  polite de asigurare  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de dezinsectie si deratizare  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati de proiectare  |  Activitati gospodaresti  |  Actul de justitie  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Adeverinte angajati  |  Administrator special atributii  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Angajament plata  |  Antene individuale  |  Antene individuale reparatii  |  Antene profesionale  |  Antene receptie reparatii  |  Antene tv reparatii  |  Apa nova  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aplicatie balanta verificare  |  Aplicatii gestiune  |  Arhivare documente electronice  |  Arhivare dosare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Balanta contabila  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Baza noastra de date  |  Birou expert contabil  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Cabinete avocatura  |  Calculatoare noi  |  Caldura in afara corpului  |  Calitatea de administrator  |  Casa de pensii   |  Cenzor contabil  |  Cercetare piata  |  Cerere executare silita imobiliara  |  Cerere executare silita poprire  |  Cererea debitorului   |  Certificat fiscal   |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Codul fiscal  |  Codul procedura civila  |  Comert electronic  |  Comisia monitorizare cazuri malpraxis  |  Competenta profesionala malpraxis  |  Componente calculatoare  |  Componente calculatoare reparatii  |  Configurare echipamente periferice  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Consiliere cumparare pc  |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta civila  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri pensii private  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta ssm  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consumabile cabinet  |  Cont curent  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contestatii executare silita  |  Contestatii pensii  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contracte de exclusivitate  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de mandat  |  Contractul de munca  |  Contractul de vanzare cumparare  |  Contractul individual de munca   |  Control financiar curs  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Corpului fizic   |  Cota impozitului pe profit   |  Cuantumul sumelor restante  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie birouri  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curs inspector resurse umane  |  Curs manager resurse umane  |  Cursuri audit  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri control financiar  |  Cursuri expert fiscal  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri individuale  |  Cursuri inspector resurse umane  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri resurse umane  |  Datele de identificare   |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depuneri fise fiscale  |  Deratizare  |  Deratizare bucuresti  |  Descarcare de gestiune  |  Detectiv verificare personal  |  Dezinsectie bucuresti  |  Dezinsectie, deratizare  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltare web  |  Diverse litigii   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Documente proiectare  |  Drepturi de proprietate intelectuala   |  Echipa de profesionisti  |  Echipamente curatenie  |  Echipamente curatenie reparatii  |  Echipamente electrice  |  Elemente legatura  |  Erori judiciare  |  Erori materiale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Executarea silita  |  Executori judecatoresti  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Firma certificata  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Fise fiscale  |  Fise fiscale depuneri  |  Foi varsamant  |  Fonduri financiare  |  Fonduri pensii  |  Fonduri studii  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire web  |  Gestiune declaratii  |  Hotarare judecatoreasca  |  Implementare software  |  Impozit profesii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In calitate de angajator  |  Inceputul anului fiscal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incetarea contractelor in curs  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare nume site  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inspector resurse umane  |  Inspector resurse umane cursuri  |  Instalare aplicatii  |  Intarziere plati  |  Interfon intrare  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire buget cheltuieli  |  Intocmire buget venituri  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea actelor aditionale la cim  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere aplicatii  |  Intretinere lunara   |  Intretinere site  |  Investitii financiare  |  La cererea debitorului   |  Legea romana prevede   |  Legislatie fiscala  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii de orice natura  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii penale  |  Litigii proprietari chiriasi  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Lucrari sub apa  |  Manager resurse umane   |  Mentenanta calculatoare  |  Mentenanta pagini web  |  Mentenanta pentru persoane juridice sau fizice   |  Mentenanta periferice  |  Mentenanta sisteme calcul  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mobile reparatii  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificare acte societati  |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Natura juridica  |  Nota personala   |  Numerar operatiuni  |  Obiecte uz personal  |  Obligatiilor fiscale  |  Oferte munca  |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul expertilor  |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagini web  |  Parti sociale   |  Pensie de intretinere  |  Pensii facultative  |  Periferice calculatoare reparatii  |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Petreceri 1 martie  |  Piata asigurarilor  |  Plata electronica  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plata pensiei  |  Plati taxe  |  Polita de asigurare  |  Polite asigurare persoane fizice  |  Polite asigurare persoane juridice  |  Polite de asigurare  |  Posta rapida  |  Pregatire juridica   |  Prima casa  |  Prima de asigurare  |  Proba in justitie  |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri somatie plata  |  Procesul verbal de la politie  |  Programare web  |  Proprietate intelectuala  |  Publicitate imobiliara  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raport caz malpraxis  |  Raport expertiza  |  Raporturile juridice  |  Rate lunare  |  Rau de mare  |  Realizare contracte  |  Recuperare date  |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Recuperarea prejudiciului  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reparatii diverse  |  Reparatii electrice  |  Reparatii software  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizie contabila  |  Revizie tehnica  |  Revizii contabile  |  Revizii financiare  |  Riscuri asigurate  |  Riscuri profesionale   |  Scari civile  |  Scari economice  |  Scari profesionale  |  Scrisori de intentie  |  Semnatura electronica  |  Semnatura personala  |  Sentinta definitiva   |  Sentinta judecatoreasca definitiva  |  Sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila  |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de investitii financiare societati  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii mentenanta  |  Servicii mutare  |  Servicii salubritate  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Sesizari malpraxis  |  Sisteme curatenie  |  Sisteme periferice reparatii  |  Sisteme programare  |  Situatii financiare  |  Societate civila  |  Societate civila avocati  |  Societate de avocatura  |  Societate de avocatura bucuresti  |  Societate de consultanta  |  Soft gestiune  |  Software aplicatii  |  Software inregistrare  |  Software instalare  |  Software programare  |  Software proiectare  |  Software reparatii  |  Software resurse umane  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Solutionarea de litigii  |  Spatii de birouri  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Sprijinul fondurilor ue   |  State de plata colaboratori  |  State membre ue  |  Studii piata  |  Sursa de curent   |  Suspendarea activitatii   |  Tabloul ceccar   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Tehnica de calcul reparatii  |  Timbru fiscal  |  Tinute de zi   |  Tipuri de contracte  |  Titlu stat dobanda  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Valoare activ fond pensii  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea registrului casa  |  Verificari revizii  |  Web aplicatii  |  Zugravi bucuresti  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.