| Schimbarea sediului social se impune intr-o serie de cazuri, dintre care mentionam cazul expirarii termenului de valabilitate a actului de detinere a spatiului in care societatea are inregistrat sediul la Registrul Comertului.  Schimbarea sediului unei societati comerciale are ca efect eliberarea de catre Registrul Comertului a unui nou certificat de inregistrare al societatii cu noul sediu. O SOCIETATE COMERCIALA POATE DETINE SPATIUL DESTINAT SEDIULUI SOCIAL PRIN: – contract de vanzare-cumparare, contract de schimb, contract de donatie ( sponsorizare), autorizatie de constructie ( impreuna cu procesul verbal de recepţie a construcţiei ) in cazul in care societatea este proprietara a acelui spatiu; – contract de închiriere, contract de subinchiriere, contract de comodat. IN ACELASI SPATIU POT STABILI SEDIUL SOCIAL MAI MULTE SOCIETATI DACA ESTE ÎNDEPLINITA CEL PUTIN UNA DINTRE URMATOARELE CONDITII: a)    imobilul, prin structura lui, permite functionarea mai multor societati în încaperi diferite; b)    cel putin o persoana este, în conditiile legii, asociat în fiecare dintre societati c)    daca cel putin unul dintre asociati este proprietar al imobilului ce urmeaza a fi sediul societatii PENTRU SCHIMBAREA SEDIULUI SOCIAL SUNT NECESARE URMATOARELE DOCUMENTECertificat de inmatriculare (original); Ultimul act constitutiv actualizat al societatii (original); Actul de spatiu(copie)  In situatia in care spatiul destinat sediului social este un apartament intr-un cladire de locuinte ( bloc ) este obligatorie obtinerea acordurilor de functionare , si anume :In cazul in care contractul de inchiriere( subinchiriere ) este incheiat cu un proprietar persoana fizica acesta trebuie inregistrat la AdministratiaFinanciarapentru luarea in evidenta.In cazul in care contractul de inchiriere( subinchiriere ) este incheiat cu un proprietar persoana juridica nu este necesara inregistrarea acestuia la Administratia Financiara, fiind suficienta simpla semnare si stampilare a acestuia.  Acordul Asociatiei de Proprietari / Locatari , reprezentata de catre Presedintele Asociatiei;Acordul proprietarilor vecini direct afectati de rezultatele activitati pe care urmeaza sa o desfasurati, si anume, vecinul de sus/jos/stanga/dreapta. SERVICIILE PENTRU INREGISTRAREA ACESTEI MENTIUNI, INCLUD :  redactarea si atestarea contractului de inchiriere ( subinchiriere ) sau a contractului de comodat pentru spatiul destinat noului sediu social;conceperea si redactarea Hotararii Adunarii Generale a Asociatilor / Deciziei Asociatului Unic;conceperea, redactarea si atestarea actului aditional la actul constitutiv; actualizarea actului constitutiv al societatii in conformitate cu ultimele modificari.   |