Infiintare Firma Bucuresti - Autorizatii si avize InfiintareFirmaBucuresti.ro Afisari: 1878
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 1462
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Giurgiului, nr. 104, sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0755050988
-------------------------
Web: Internet
  email: office@infiintarefirmabucuresti.ro
  site: www.infiintarefirmabucuresti.ro

 
Majorare / Reducere Capital Social  
Detalii  

Capitalul social reflecta valoarea totalitatii aporturilor constituite de catre asociati la infiintarea societatii si trebuie sa respecte plafoanele minime stabilite de lege in raport de forma juridica a societatii.

Capitalul social are o valoarea minima prevazuta de Legea nr.31/1990 a societatilor comerciale, republicata si modificata, si anume:

  • 200 lei – pentru societatile comerciale cu raspundere limitata;
  • 90. 000 lei (25000 Euro)- pentru societatile comerciale pe actiuni si in comandita pe actiuni.

Actul constitutiv trebuie  sa prevada modul in care esta divizat capitalul social, numarul si valoarea nominala a actiunilor sau partilor sociale si repartizarea acestora intre asociati.

MAJORAREA CAPITALULUI SOCIAL

Societatea cu raspundere limitata isi va majora capitalul social, cu respectarea dispozitiilor privitoare la constituirea acestei societati.(1) La societatile pe actiuni capitalul social se poate mari prin emisiunea de actiuni noi sau prin majorarea valorii nominale a actiunilor existente in schimbul unor noi aporturi in numerar si/sau in natura.(2) De asemenea, actiunile noi sunt liberate prin incorporarea rezervelor, cu exceptia rezervelor legale, precum si a beneficiilor sau a primelor de emisiune, ori prin compensarea unor creante lichide si exigibile asupra societatii cu actiuni ale acesteia.(3) Diferentele favorabile din reevaluarea patrimoniului vor fi incluse in rezerve, fara a majora capitalul social.(4) Marirea capitalului social prin majorarea valorii nominale a actiunilor poate fi hotarata numai cu votul tuturor actionarilor, in afara de cazul cand este realizata prin incorporarea rezervelor, beneficiilor sau primelor de emisiune.

Hotararea adunarii generale extraordinare pentru majorarea capitalului social se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, acordandu-se pentru exercitiul dreptului de preferinta un termen de cel putin o luna, cu incepere din ziua publicarii.(1) Societatea pe actiuni isi va putea majora capitalul social, cu respectarea dispozitiilor prevazute pentru constituirea societatii.(2) In caz de subscriptie publica, prospectul de emisiune, purtand semnaturile autentice a doi dintre administratori, va fi depus la registrul comertului pentru indeplinirea formalitatilor prevazute la art. 18 si va cuprinde:a) data si numarul inmatricularii societatii in registrul comertului;b) denumirea si sediul societatii;c) capitalul social subscris si varsat;d) numele si prenumele administratorilor, cenzorilor si domiciliul lor;e) ultima situatie financiara aprobata, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari;f) dividendele platite in ultimii 5 ani sau de la constituire, daca, de la aceasta data, au trecut mai putin de 5 ani;g) obligatiunile emise de societate;h) hotararea adunarii generale privitoare la noua emisiune de actiuni, valoarea totala a acestora, numarul si valoarea lor nominala, felul lor, relatii privitoare la aporturi, altele decat in numerar, si avantajele acordate acestora, precum si data de la care se vor plati dividendele.(3) Acceptantul va putea invoca nulitatea prospectului de emisiune ce nu cuprinde toate mentiunile aratate, daca nu a exercitat in nici un mod drepturile si obligatiile sale de actionar.

Daca majorarea capitalului social se face prin aporturi in natura, adunarea generala extraordinara, care a hotarat aceasta, va numi unul sau mai multi experti pentru evaluarea acestor aporturi.Aporturi in creante nu sunt admise.Dupa depunerea raportului de expertiza, adunarea generala extraordinara convocata din nou, avand in vedere concluziile expertilor, poate hotari majorarea capitalului social.Hotararea adunarii generale trebuie sa cuprinda descrierea aporturilor in natura, numele persoanelor ce le efectueaza si numarul actiunilor ce se vor emite in schimb.

REDUCEREA  CAPITALULUI SOCIAL

(1) Capitalul social poate fi redus prin:a) micsorarea numarului de actiuni sau parti sociale;b) reducerea valorii nominale a actiunilor sau a partilor sociale;c) dobandirea propriilor actiuni, urmata de anularea lor.(2) Capitalul social mai poate fi redus, atunci cand reducerea nu este motivata de pierderi, prin:a) scutirea totala sau partiala a asociatilor de varsamintele datorate;b) restituirea catre actionari a unei cote-parti din aporturi, proportionala cu reducerea capitalului social si calculata egal pentru fiecare actiune sau parte sociala;c) alte procedee prevazute de lege.

(1) Reducerea capitalului social va putea fi facuta numai dupa trecerea a doua luni din ziua in care hotararea a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.(2) Hotararea va trebui sa respecte minimul de capital social, atunci cand legea il fixeaza, sa arate motivele pentru care se face reducerea si procedeul ce va fi utilizat pentru efectuarea ei.(3) Orice creditor al societatii, a carui creanta este constatata printr-un titlu anterior publicarii hotararii, poate face opozitie in conditiile art. 62.(4) Creditorii chirografari ale caror creante sunt constatate prin titluri anterioare publicarii hotararii pot sa obtina, pe calea opozitiei, exigibilitatea anticipata a creantelor lor la data expirarii termenului de doua luni prevazut de alin. (1), in afara de cazul in care societatea a oferit garantii reale sau personale acceptate de creditori.

ACTE NECESARE  MAJORARE/REDUCERE CAPITAL SOCIAL

1. Cerere de înregistrare (original);

2.    Actul modificator al actului constitutiv (hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor decizia asociatului unic/deciziaConsiliului de administraţie/directoratului sau actul adiţional la actul constitutiv, original);

3. Dovada dreptului de proprietate al asociatului/acţionarului/membrului persoanei juridice asupra aportului în natură (copie certificată); în cazul în care aportul este constituit dintr-un imobil se ataşează şi extrasul de carte funciară în original;

4.    Raportul de evaluare întocmit de expertul desemnat de directorul oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau persoana sau persoanele desemnate (original);

5. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor la capitalul social (copii);

6. Actul constitutiv actualizat;

SERVICIILE PENTRU INREGISTRAREA ACESTEI MENTIUNI INCLUD:

  • conceperea si redactarea Hotararii Adunarii Generale a Asociatilor / Deciziei Asociatului Unic;
  • conceperea, redactarea si atestarea actului aditional la actul constitutiv;
  • actualizarea actului constitutiv al societatii in conformitate cu ultimele modificari;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  documente calatorie  |  intreprindere individuala  |  inventarierea patrimoniului  |  modificare de denumire societate  |  protejarea documentelor  |  Act aditional  |  Act de donatie  |  Act juridic  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte deces  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte partaj  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in instanta  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta de absolvire   |  Adeverinta medicala   |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare societati comerciale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Agent asigurari  |  Agentie servicii  |  Agentii de plasare forta munca in strainatate  |  Agentii locale pentru ocuparea fortei de munca  |  Analiza comparativa  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza situatiei patrimoniale  |  Angajarea in munca  |  Anularea contractului  |  Apa masa  |  Apa plata  |  Aporturi capital social  |  Asigurare medicala  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari private  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Atributiile executorului judecatoresc  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatii functionare  |  Avize persoane juridice  |  Avocat societati comerciale  |  Baza de tratament  |  Baza de impozitare  |  Bilant anual  |  Bugetele firmei  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri materiale  |  Calatorii afaceri  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitate de exceptie  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Casa de pensii   |  Cazier judiciar persoana juridica  |  Cerere finantare  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Cererea pietei  |  Cereri de suspendare  |  Certificat calitate  |  Certificat cazier judiciar  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat deces  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificate atestare  |  Certificatul de deces  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenii straini si apatrizii   |  Cifra de afaceri   |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Conform contractului  |  Conform titlului executoriu  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta notariala  |  Consultanta operatorii date personale  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contestatie decizie concediere  |  Contestatii pensii  |  Contract tip abonament   |  Contract colectiv de munca  |  Contract de donatie  |  Contract de executie  |  Contract intretinere  |  Contract pe termen lung   |  Contracte servicii de mediere   |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte de baza  |  Contracte de mediere   |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul de vanzare cumparare  |  Contractul individual de munca   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control judiciar  |  Control si de contraventie   |  Copii acte   |  Cota impozitului pe profit   |  Creante platite  |  Creante comerciale  |  Creante exigibile  |  Credit persoane juridice  |  Creditorii debitorului   |  Cresterea copilului  |  Curs valutar  |  Cursul de asigurari   |  Curtea conturi cadrul juridic  |  Datele de identificare   |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratie tip   |  Declaratii fiscale trimestriale  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea recursului la instanta   |  Detasarea salariatilor  |  Dificultati comerciale   |  Diploma absolvire   |  Directia impozite si taxe locale  |  Dispozitii plata  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documentele de transfer  |  Drept comunitar  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul asigurarilor de sanatate  |  Dreptul asigurarilor sociale  |  Dreptul contencios administrativ  |  Dreptul contencios fiscal  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Drepturi reale  |  Drepturile reale   |  Durata societatii  |  Efectuarea partajului activului net  |  Erori materiale  |  Evaluare patrimoniala  |  Evaluarea debitorilor  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Exercitiile fizice  |  Expertiza financiara  |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Fiecare proprietate in parte  |  Filiale cec  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri pensii  |  Formarea profesionala a salariatilor  |  Furnizori pensii private  |  Gazduire sedii sociale  |  Gaze speciale  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Impartirea bunurilor comune   |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In cadrul garantiei  |  In calitate de angajator  |  In vederea modificarii   |  Incalcarea obligatiilor contractuale  |  Inceputul anului fiscal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incetarea contractelor in curs  |  Incheiere contracte  |  Incheierea procedurii insolventei  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Ingrijirea copilului   |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii compensare  |  Institutie credit autorizata bnr  |  Instrumente financiare derivate  |  Instrumente masura  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Introducerea datelor  |  Investitii financiare  |  Investitii straine in romania   |  Jocuri noroc  |  Judecatorul sindic   |  La cererea creditorului   |  La cererea debitorului   |  La cererea oricarei persoane interesate  |  Legea romana prevede   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Majorare/reducere capital social  |  Majorari capital  |  Management documente  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Misiuni economice  |  Mod de viata  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificarea hotararii guvernului   |  Modificarea actelor constitutive,  |  Modificari societati comerciale  |  Modul de administrare  |  Motive temeinice  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Natura juridica  |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Normele europene in vigoare  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 5  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numerar operatiuni  |  Obiectul asigurarii  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinere viza  |  Obtinerea autorizatiei de munca  |  Obtinerea certificatului cazier judiciar  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Obtinerea vizei de munca  |  Oferte munca  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiul roman drepturile de autor  |  Oficiul roman imigrari  |  Oficiului registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Operatiuni patrimoniale   |  Operator date caracter personal  |  Organe statutare  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Partajul bunurilor  |  Partajul judiciar  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Pensii private  |  Permis sedere temporara romani  |  Permis sedere temporara romania  |  Permise de munca   |  Permise de sedere cetateni straini   |  Permise sedere  |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Pierderi de apa  |  Plasare forta de munca  |  Plasare forta de munca in strainatate  |  Plasare personal  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Practician in insolventa  |  Pregatire juridica   |  Prelungeste viata  |  Prelungire viza  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea dreptului sedere temporara  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Presiune de functionare   |  Prima de asigurare  |  Prima inregistrare  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura generala  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedura simplificata   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri judecatoresti  |  Procedurii falimentului  |  Proces juridic, economic si financiar   |  Programul de functionare  |  Propria personalitate  |  Protectia drepturilor copilului  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raport expertiza  |  Raporturile juridice  |  Raza de actiune   |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Redactari contracte comerciale  |  Reducerea capitalului social  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul cssppp pensii private  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Regulamente interne  |  Relatii contractuale   |  Relatii de munca   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentante romania  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Restituirea bunurilor   |  Restructurarea societatii   |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Sanatate publica  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sectii sportive  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii bancare  |  Servicii masa  |  Servicii specifice insolventei  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cooperative  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Societatile romanesti   |  Solvabilitatea unei persoane  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  Starea de incetare de plati  |  Stingerea datoriilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Studiu individual  |  Supraveghere persoane  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea administratorului judiciar   |  Surse finantare  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele vamale  |  Timbru fiscal  |  Titlu de proprietate  |  Titlul executoriu original  |  Titluri de proprietate   |  Traducere autorizata  |  Traducere legalizata  |  Transmiterea patrimoniului  |  Tranzactii bani  |  Tranzactii comerciale  |  Vacante la cerere  |  Vacante romania  |  Valoarea totala a creantelor  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Viata de noapte  |  Vize cetateni straini  |  Vize rezidenta temporara  |  Zile calendaristice  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.