Infiintare Firma Bucuresti - Autorizatii si avize InfiintareFirmaBucuresti.ro Afisari: 1878
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 1462
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Giurgiului, nr. 104, sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0755050988
-------------------------
Web: Internet
  email: office@infiintarefirmabucuresti.ro
  site: www.infiintarefirmabucuresti.ro

 
Infiintare Microintreprindere (IMM)  
Detalii  

INFIINTARE MICROINTREPRINDERE (IMM)    INFIINTARE   MICROINTREPRINDERE (IMM)

Pentru infiintare microintreprindere IMM, se parcurg aceleasi etape si sunt necesare aceleasi documente ca la infiintarea uniu SRL, deoarece  microintreprinderea (IMM-ul) este constituita sub forma unei societati comerciale.

Conform OUG nr. 102/ 2013toate firmele nou infiintate sunt microintreprinderi, inclusiv firmele care realizeaza venituri din consultanta  si management, adica vor plati impozit pe veniturile microintreprinderilor de 3 % pe cifra de afaceri, cu conditia ca aceste venituri san u depaseasca 20 % din veniturile totale.

In cazul in care o microintreprindere  realizeaza venituri din management si consultanta, aceasta isi pierde acest statut si va trece la impozitarea pe profit.

Din data de  1 ianuarie 2014,  firmele care vor sa devina microintreprinderi trebuie sa indeplineasca obligatoriu o noua conditie, pe langa cele deja existente, mai exact, acestea trebuie sa realizeze venituri, altele decat cele din consultanta si management, in proportie de peste 80% din veniturile totale.

In cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru a stabili sediul social al firmei,  va putem asigura gazduire de sediu social ( pe o perioada limitata: pe durata de 1 luna, 3 luni, 6 luni, 1 an).

Pentru a afla detalii despre tarife  clik aiciAVANTAJELE  INFIINTARII MICROINTREPRINDERII

Ca urmare a modificarilor introduse in Codul fiscal prin OUG nr. 102/2013, pentru a avea statut de microintreprinderi, firmele  vor trebui sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • Realizeaza  venituri, altele decat cele din activitati desfasurate in domeniile; bancar, asigurari si reasigurari, pietei de capital sau jocuri de noroc;
  • Realizeaza venituri, altele decat cele din management si consultanta, in proportie de peste 80 % din totalul veniturilor;
  • Au realizat venituri care nu au depasit echivalentul in lei a sumei de 65.000 euro;
  • Capitalul social al acestor firme este detinut de personae fizice sau juridice, altele decat statul si autoritatile locale;
  • Nu se afla in dizolvare cu lichidare, inregistrata in Registrul Comertului sau la instantele judecatoresti abilitate.

Daca de  la 1 februarie 2013 toate firmele care realizau venituri sub 65.000 euro, indifferent de numarul de salariati, au fost obligate sa plateasca  impozit pe veniturile microintreprinderilor, chiar daca acestea, pana la acel moment  plateau impozit pe profit de 16 %, totusi, din data de 01 iunie 2013, regimul fiscal aplicat microintreprinderilor  a devenit optional pentru firmele care se infiinteaza in cursul anului, cu conditia ca aceste firme sa aiba un capital social de minim echivalentul sumei de  25.000 euro.

In cazul in care acesta  conditie de capital social nu era respectata, persoanele juridice devin microintreprinderi  incepand cu anul fiscal urmator  celui in care capitalul social este redus  sub valoarea reprezentand echivalentul in lei a sumei de 25.000 euro, de la data inregistrarii.

In cazul in care conditia referitoare la capitalul social nu este respectata, persoanele

În situaţia în care una dintre condiţii nu mai este îndeplinită microîntreprinderile nu mai aplică acest sistem de impunere începând cu anul fiscal următor.

IMPORTANT!!!

Calculul si plata impozitului pe profit se efectueaza incepand cu trimestrul in care s-a depasit oricare dintrele limitele prevazute anterior, luand in considerare veniturile si cheltuielile realizate de la inceputului anului fiscal.

Impozitul pe profit datorat reprezinta diferenta dintre impozitul pe profit calculat de la inceputul anului fiscal pana la sfarsitul perioadei de raportare si impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat in cursul anului respectiv.

Codul fiscal stabileste ca microintreprinderile datoreaza la bugetul de stat un impozit de 3 %  pe veniturile realizate.

Din data de 01 ianuarie 2014  baza de impozitare a veniturilor  microintreprinderilor  a fost  modificata, in sensul ca, pe de o parte  au fost introduce  noi categorii de venituri care se scad  din baza  impozabila, iar pe de alta parte au fost adaugate anumite venituri. Deci cota de 3 % se aplica asupra veniturilor obtinute din orice sursa, cu cateva mici exceptii.

Calculul si plata  impozitului pe veniturile microintreprinderilor se efectueaza trimestrial, pana la data de 25 ale lunii urmatoare  trimestrului  pentru care se calculeaza  impozitul.

Daca in cursul unui an fiscal  o microintreprindere  realizeaza venituri mai mari decat plafonul de 65.000 euro  sau ponderea  veniturilor  realizate din consultanta si management in totalul veniturilor este de peste 20 %, aceasta va plati impozit pe profit de 16 %.

Calculul si plata impozitului pe profit se efectueaza incepand cu trimestrul in care s-a deposit oricare dintre aceste limite, luand in considerare  veniturile si cheltuielile realizate de la inceputul anului fiscal.  Impozitul pe profit datorat reprezinta diferenta dintre impozitul pe profit calculate de la inceputul anului fiscal  pana la sfarsitul perioadei  de raportare si impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat in cursul anului respectiv.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  documente calatorie  |  intreprindere individuala  |  inventarierea patrimoniului  |  modificare de denumire societate  |  protejarea documentelor  |  Act aditional  |  Act de donatie  |  Act juridic  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte deces  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte partaj  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in instanta  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta de absolvire   |  Adeverinta medicala   |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare societati comerciale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Agent asigurari  |  Agentie servicii  |  Agentii de plasare forta munca in strainatate  |  Agentii locale pentru ocuparea fortei de munca  |  Analiza comparativa  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza situatiei patrimoniale  |  Angajarea in munca  |  Anularea contractului  |  Apa masa  |  Apa plata  |  Aporturi capital social  |  Asigurare medicala  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari private  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Atributiile executorului judecatoresc  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatii functionare  |  Avize persoane juridice  |  Avocat societati comerciale  |  Baza de tratament  |  Baza de impozitare  |  Bilant anual  |  Bugetele firmei  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri materiale  |  Calatorii afaceri  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitate de exceptie  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Casa de pensii   |  Cazier judiciar persoana juridica  |  Cerere finantare  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Cererea pietei  |  Cereri de suspendare  |  Certificat calitate  |  Certificat cazier judiciar  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat deces  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificate atestare  |  Certificatul de deces  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenii straini si apatrizii   |  Cifra de afaceri   |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Conform contractului  |  Conform titlului executoriu  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta notariala  |  Consultanta operatorii date personale  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contestatie decizie concediere  |  Contestatii pensii  |  Contract tip abonament   |  Contract colectiv de munca  |  Contract de donatie  |  Contract de executie  |  Contract intretinere  |  Contract pe termen lung   |  Contracte servicii de mediere   |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte de baza  |  Contracte de mediere   |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul de vanzare cumparare  |  Contractul individual de munca   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control judiciar  |  Control si de contraventie   |  Copii acte   |  Cota impozitului pe profit   |  Creante platite  |  Creante comerciale  |  Creante exigibile  |  Credit persoane juridice  |  Creditorii debitorului   |  Cresterea copilului  |  Curs valutar  |  Cursul de asigurari   |  Curtea conturi cadrul juridic  |  Datele de identificare   |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratie tip   |  Declaratii fiscale trimestriale  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea recursului la instanta   |  Detasarea salariatilor  |  Dificultati comerciale   |  Diploma absolvire   |  Directia impozite si taxe locale  |  Dispozitii plata  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documentele de transfer  |  Drept comunitar  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul administrativ si fiscal  |  Dreptul asigurarilor de sanatate  |  Dreptul asigurarilor sociale  |  Dreptul contencios administrativ  |  Dreptul contencios fiscal  |  Dreptul contractelor  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Dreptul societatilor comerciale  |  Drepturi reale  |  Drepturile reale   |  Durata societatii  |  Efectuarea partajului activului net  |  Erori materiale  |  Evaluare patrimoniala  |  Evaluarea debitorilor  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Exercitiile fizice  |  Expertiza financiara  |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Fiecare proprietate in parte  |  Filiale cec  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri pensii  |  Formarea profesionala a salariatilor  |  Furnizori pensii private  |  Gazduire sedii sociale  |  Gaze speciale  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Impartirea bunurilor comune   |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In cadrul garantiei  |  In calitate de angajator  |  In vederea modificarii   |  Incalcarea obligatiilor contractuale  |  Inceputul anului fiscal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incetarea contractelor in curs  |  Incheiere contracte  |  Incheierea procedurii insolventei  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Ingrijirea copilului   |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii compensare  |  Institutie credit autorizata bnr  |  Instrumente financiare derivate  |  Instrumente masura  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Introducerea datelor  |  Investitii financiare  |  Investitii straine in romania   |  Jocuri noroc  |  Judecatorul sindic   |  La cererea creditorului   |  La cererea debitorului   |  La cererea oricarei persoane interesate  |  Legea romana prevede   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Majorare/reducere capital social  |  Majorari capital  |  Management documente  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Ministerul muncii familiei protectiei sociale  |  Misiuni economice  |  Mod de viata  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificarea hotararii guvernului   |  Modificarea actelor constitutive,  |  Modificari societati comerciale  |  Modul de administrare  |  Motive temeinice  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Natura juridica  |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Normele europene in vigoare  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 5  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numerar operatiuni  |  Obiectul asigurarii  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinere viza  |  Obtinerea autorizatiei de munca  |  Obtinerea certificatului cazier judiciar  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Obtinerea vizei de munca  |  Oferte munca  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiul roman drepturile de autor  |  Oficiul roman imigrari  |  Oficiului registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Operatiuni patrimoniale   |  Operator date caracter personal  |  Organe statutare  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Partajul bunurilor  |  Partajul judiciar  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Pensii private  |  Permis sedere temporara romani  |  Permis sedere temporara romania  |  Permise de munca   |  Permise de sedere cetateni straini   |  Permise sedere  |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Pierderi de apa  |  Plasare forta de munca  |  Plasare forta de munca in strainatate  |  Plasare personal  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Practician in insolventa  |  Pregatire juridica   |  Prelungeste viata  |  Prelungire viza  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea dreptului sedere temporara  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Presiune de functionare   |  Prima de asigurare  |  Prima inregistrare  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura generala  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedura simplificata   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri judecatoresti  |  Procedurii falimentului  |  Proces juridic, economic si financiar   |  Programul de functionare  |  Propria personalitate  |  Protectia drepturilor copilului  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raport expertiza  |  Raporturile juridice  |  Raza de actiune   |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Redactari contracte comerciale  |  Reducerea capitalului social  |  Regimul impozitelor  |  Regimul impozitelor si taxelor  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul cssppp pensii private  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile legii   |  Regulamente interne  |  Relatii contractuale   |  Relatii de munca   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentante romania  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Restituirea bunurilor   |  Restructurarea societatii   |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Sanatate publica  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sectii sportive  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii bancare  |  Servicii masa  |  Servicii specifice insolventei  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cooperative  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Societatile romanesti   |  Solvabilitatea unei persoane  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  Starea de incetare de plati  |  Stingerea datoriilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Studiu individual  |  Supraveghere persoane  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea administratorului judiciar   |  Surse finantare  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele vamale  |  Timbru fiscal  |  Titlu de proprietate  |  Titlul executoriu original  |  Titluri de proprietate   |  Traducere autorizata  |  Traducere legalizata  |  Transmiterea patrimoniului  |  Tranzactii bani  |  Tranzactii comerciale  |  Vacante la cerere  |  Vacante romania  |  Valoarea totala a creantelor  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Viata de noapte  |  Vize cetateni straini  |  Vize rezidenta temporara  |  Zile calendaristice  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.