Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti Afisari: 881
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 517
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Iuliu Maniu, nr.6, et. 3, Cladirea Campus, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213186960; 0733054293
-------------------------
Web: Internet
  email: firma@reinventconsulting.ro
  site: www.reinventconsulting.ro

 
Infiintari firme in Bulgaria  
Detalii  

Pentru infiintarea unei societati comerciale in Bulgaria, vor trebui urmati pasii specificati in continuare:

  • Rezervarea numelui societatii. Se realizeaza la Agentia Registrului de pe langa Ministerul Justitiei. Rezervarea este valabila doua luni, timp in care - daca nu ati reusit sa inregistrati societatea - aveti denumirea protejata.
  • Adunarea membrilor fondatori. Niciunul din membrii fondatori nu trebuie sa fi avut un faliment.
  • Depunerea capitalului social. Depunerea se face intr-un cont special destinat acestui scop, iar capitalul minim este de 2 leva (1 Euro = 1,95BGN), adica 1 Euro.
  • Inregistrarea companiei si forma ei. Societatea comerciala se inregistreaza la Registrul Comercial Central. Trebuie, de asemenea, aleasa si forma societatii comerciale. Se pot inregistra societati cu raspundere limitata (OOD), societati cu raspundere limitata cu asociat unic (EOOD), societati pe actiuni (AD), societati pe actiuni cu actionar unic (EAD). Hotararea de infiintare a societatii trebuie sa fie publicata in Monitorul Oficial.

Dupa inregistrarea societatii la Registru, se va proceda la inregistrarea la Institutul National de Statistica (de unde se primeste numarul BULSTAT) - in 3 zile de la inregistrarea companiei, la agentia locala a Institutului National pentru Asigurari Sociale si la oficiul teritorial pentru taxe si impozite (in 14 zile de la infiintare). Procedura dureaza in mod normal doua-trei saptamani.

Cetatenii straini si companiile straine au aceleasi drepturi ca si cetatenii bulgari.

 

Informatii generale  Bulgaria a intrat in Uniunea Europeana la 1 Ianuarie 2007 si are cca 7,2 milioane de locuitori. Bulgaria a fost clasata pe locul 65 in lume in anul 2008 pentru produsul intern brut pe cap de locuitor.

  • Politica, demografie, economie, limba

Primul parlament democratic bulgar a fost ales in 1990 dupa caderea comunismului. Din cei 7,2 milioane de locuitori, majoritatea covarsitoare sunt cetateni de etnie bulgara, 9,6% de cetatenie turca, 4,1% de cetatenie romana, 1,8% de alte cetatenii. Limba Bulgara este scrisa in alfabetul chirilic.

PIB s-a contractat in 2009 cu 5% pe fondul anumitor probleme de coruptie in administratia publica, a unui sistem judiciar cu anumite vulnerabilitati, probleme care constituie provocarea cea mai importanta pentru guvernantii bulgari. Mediul de afaceri s-a imbunatatit rapid dupa intrarea tarii in Uniune si dupa ce Comisia Europeana a crescut presiunea pentru terminarea reformei. Forta de munca a Bulgariei numara cca 2,67 de milioane de persoane.

  • Raportul angajator-angajat

Contractele de munca se incheie in scris, cu termen de notificare egal pentru angajat si angajator, cu ziua de munca de 8 ore si 40 de ore de munca pe saptamana. Fiecare salariat are dreptul la cel putin 20 de zile de concediu de odihna pe an. Varsta minima de angajare este 16 ani, iar salariul minim brut este de 240 de leva. In ultima perioada, deosebit de uzitate sunt contractele temporare de munca, in domeniul resurselor umane actionand multe companii vestice ce recruteaza pe o asemenea baza.

Desfacerea/terminarea contractului de munca se poate face in urmatoarele circumstante:

  • proiectul, operatiunea, activitatea pentru care a fost angajata persoana s-a incheiat;
  • este vorba despre munca sezoniera;
  • contractul a fost incheiat strict pentru o anumita sarcina, care a fost indeplinita, sau care din anumite motive nu mai poate fi indeplinita;
  • angajatul nu mai poate sa munceasca drept urmare a starii sanatatii sale si angajatorul nu-i poate asigura o alta pozitie;
  • alte situatii prevazute de Art. 328 din Codul Bulgar al Muncii.

Varsta de pensionare este de 55 de ani pentru femei si 60 de ani pentru barbati. Contributiile platite de catre angajator sunt de 34%

  • Impozite si Taxa pe Valoare Adaugata in Bulgaria

Impozitul pe profit, precum si impozitul pe venitul persoanelor fizice, este in Bulgaria de numai 10%, cel mai redus dintre toate tarile Uniunii. Companiile platesc in Bulgaria taxe catre stat, taxe locale, impozite si TVA.

Daca:

  • sunteti o persoana juridica inregistrata in Bulgaria
  • primiti venituri din afaceri desfasurate in Bulgaria

atunci veti plati 10% impozit pe profit. La acestea se adauga si o serie de cheltuieli, precum si alte venituri specificate de catre lege (Corporate Income Tax Act).

Daca sunteti o companie inregistrata in alta tara si operati in Bulgaria, impozitul pe profit va fi platit pentru profiturile realizate in Bulgaria. Companiile trebuie sa-si deschida un cont special pentru TVA. Orice companie care are o cifra de afaceri mai mare de 50,000 leva va trebui sa se inregistreze si in scopuri de TVA. Taxa pe valoarea adaugata este de 20% si este posibila o majorare a ei in viitorul imediat apropiat. TVA se plateste pentru bunuri si servicii din Bulgaria, dar si pentru importuri in Bulgaria. Serviciile financiare si consilierea juridica sunt exceptate de la TVA.

Impozitul pe proprietatile care nu sunt folosite in scop rezidential este de 0,15%. Taxa pentru transferul proprietatii imobilelor si autovehiculelor este cuprinsa intre 2-4%. Dividendele se impoziteaza cu 5%.

  • Autorizatii si permise

In Bulgaria, companiile au nevoie de licente de functionare, licente de import, si - cum este cazul in constructii - de permise/autorizatii, in legatura cu toate aceste aspecte putandu-se face demersuri pe langa Ministerul Economiei si Energiei.

 Tarife infiintare firme in Bulgaria

  • Infiintare societate comerciala in Bulgariade la 530 Euro + TVA

Suma specificata nu include capitalul social. Pentru situatia in care persoanele nu doresc sa se deplaseze in Bulgaria, se adauga costuri suplimentare.

  • Gazduire sediu social si servicii tip "virtual office": 650 Euro + TVA / an

Serviciul include o adresa unde va fi inregistrata compania, primire corespondenta, trimitere corespondenta periodic (lunar) la adresa specificata. Pentru servicii mai complexe (telefon, fax, servicii de secretariat, servicii de reprezentare) se va discuta o oferta adaptata nevoilor dvs.

  • Servicii de evidenta financiar-contabila: de la 170 Euro + TVA

Serviciul asigura evidenta contabila si salarizarea, precum si consultanta initiala. Serviciul este furnizat de catre un contabil vorbitor de Limba Engleza.

 

Doritor sa demarati afacerea dvs. in Bulgaria? Sunati un consultant: 021.318.69.60

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  inregistrarea si autorizarea societatilor comerciale   |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de training   |  Activitatile de marketing   |  Actualizare site  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Angajarea in munca  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asistenta software  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii functionare  |  Avize persoane juridice  |  Balanta lunara  |  Baza de impozitare  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Carti contabilitate  |  Carti drept  |  Carti sanatate  |  Cass declaratii  |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat calitate  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificat mediu  |  Certificatele de atestare fiscala  |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de nastere in original  |  Cesiuni firme  |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Cladiri birouri  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Constructii comerciale  |  Constructii complexe comerciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta avocatiala  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consultatii copii  |  Consultatii juridice  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea romaneasca  |  Contract rate  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Copii carnetul de munca  |  Copii acte   |  Corespondenta in limba engleza  |  Costuri aditionale  |  Costurile de marketing  |  Creante comerciale  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie tip   |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Desene industriale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Engleza scrisa  |  Esalonari de plata  |  Evaluare impact mediu  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Extras de banca in lei  |  Extras de carte funciara   |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Fara taxe suplimentare  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire mail  |  Gazduire sedii sociale  |  Gazduire site  |  Gazduire web  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Identitate web  |  Ilfov notar  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit chirii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Independenta sistem judiciar  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marci  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Institutul national de statistica  |  Instruirea personalului  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Internet wireless  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire fise post  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidatorul judiciar  |  Limba engleza afaceri  |  Locul de munca  |  Majorare/reducere capital social  |  Management calitate  |  Marketing online  |  Mediul de afaceri  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birouri  |  Mobilier casa  |  Mobilier comercial  |  Mobilier conferinta  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Motive temeinice  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Negocierii   |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Notar ilfov  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiul registrului comertului tribunalul bucuresti  |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagina web   |  Patrimoniului societatii   |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata romaneasca  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Pontaj angajati  |  Pregatire juridica   |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Prima inregistrare  |  Procedura de insolventa   |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Recuperari creante  |  Recuperari date  |  Reducerea capitalului social  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Regulament organizare functionare  |  Regulamente interne  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare juridica  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sali conferinta  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sedii administrative  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciu gratuit  |  Serviciu medical   |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Site web prezentare  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate civila  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societati infiintari  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Stat membru al uniunii europene  |  Stingerea datoriilor  |  Studii marketing  |  Studiu individual  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Timbru fiscal  |  Tipuri de pachete  |  Toate sectoarele  |  Transmiterea patrimoniului  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea angajatilor  |  Web marketing  |  Ziua copilului  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.