Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti Afisari: 881
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 517
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Iuliu Maniu, nr.6, et. 3, Cladirea Campus, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213186960; 0733054293
-------------------------
Web: Internet
  email: firma@reinventconsulting.ro
  site: www.reinventconsulting.ro

 
Gazduire sediu social  
Detalii  

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL - Orice sector Bucuresti si Ilfov. Doar cladiri de birouri.

Oferta:

  • 1 an gazduire + 1 an GRATUIT! - 111 euro 
  •  2 ani gazduire + 2 ani GRATUITI! - 199 euro 

Bonus! 

  • Sala conferinta Vision: 2 ore/ prima luna folosire pentru intalniri de afaceri, sedinte, workshop-uri, training-uri. Sala are capacitate pentru 20 persoane si este dotata cu proiector si ecran, plasma TV, Internet wireless, flipchart, mobilier, telefon, sistem Home Cinema, DVD-Player (bonus valabil doar pentru contractele pe 3 ani);
  • Monitorizare si notificare perioada activa valabilitate sediu social;
  • Secretariat basic: primire corespondenta si notificare.

Locatii:

Gazduirea se realizeaza doar in cladiri de birouri, pe cabinet de avocat in Bucuresti -toate sectoarele si Judetul Ilfov.

 

  • Sediu firma sector 1
  • Sediu firma sector 2
  • Sediu firma sector 3
  • Sediu firma sector 4
  • Sediu firma sector 5
  • Sediu firma sector 6
  • Sediu firma judet Ilfov

Cand este nevoie de serviciul de gazduire sediu social?

  • nu detineti in proprietate un spatiu comercial/o casa/un apartament pentru sediul social al viitoarei firme;
  • desi detineti in proprietate un imobil, nu puteti obtine acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari;
  • preferati sa va inregistrati sediul social intr-o cladire moderna de birouri;
  • doriti sa va inregistrati firma in Bucuresti;
  • doriti sa va mutati sediul din tara (sau din afara tarii) in Bucuresti/ Ilfov.

Serviciul nostru va scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si a vecinilor, precum si de formalitatile pe langa ANAF pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social.

In decizia dumneavoastra de a va gazdui sediul social cu serviciul Reinvent Consulting, este important sa luati la cunostinta si de informatiile despre statutul de platitor/neplatitor de TVA.

Atentie! De la 1 ianuarie 2016, sediul social expirat este caz de inactivitate fiscala si se inscrie in cazierul fiscal al firmei.

Detalii: Click aici!

Tarife gazduire sediu social SRL-uri si PFA/II:

  • 59 Euro - perioada 6 luni
  • 111 Euro - perioada 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • 199 Euro - perioada 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • 250 Euro - perioada 3 ani

Preturile de mai sus NU contin TVA.

Important:

  • Tarifele se refera la situatia in care alegeti serviciile noastre de infiintare firma sau daca aveti deja firma, dar optati sa realizam mentiunea de schimbare sediu social la Registrul Comertului.
  • ​Dupa 1 an de gazduire, conform legii, se face operatiunea de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat din cadrul Reinvent Consulting - cost 380 lei (toate taxele incluse) - SRL asociat unic./ 240 lei (toate taxele incluse) - PFA.​
  • Daca optati pentru o inregistrare indepedenta, la tarifele de mai sus se va adauga 45 euro (la care sa adauga TVA).
  • Contractul de gazduire sediu social se va semna doar in prezenta avocatului.

  • Gazduirea pentru PFA-uri se face numai pe sector 6.

Tarife gazduire sediu social ONG-uri:

  • 170 Euro - perioada 6 luni
  • 270 Euro - perioada 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • 450 Euro - perioada 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • 650 Euro - perioada 3 ani

Preturile de mai sus NU contin TVA.

Oferte pentru antreprenori:

Infiintari firme GRATUIT! Modificari acte firma GRATUIT! Alege oferta care ti se potriveste!

  • Pachetul START-UP: Infiintare Firma Gratuit, daca alegeti pachetul de contabilitate cu plata in avans pentru primele 6 luni.
  • Pachetul START-UP EXTINS: Infiintare Firma Gratuit, Sigla Gratuit (3 propuneri), Site web de prezentare a societatii la doar 300 RON, pentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni si a serviciului de gazduire sediu, pentru minim 1 an.​​
  • Pachetul BUSINESSPentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni, primiti una din operatiunile urmatoare GRATUIT: deschidere punct de lucru, inchidere punct de lucru, prelungire sediu social, prelungire sediu secundar, autorizare activitati, actualizare date, recodificare cf. cod CAEN Rev. 2.

Tarifele pentru evidenta financiar-contabila pornesc de la 175 lei/ luna, depind de forma de organizarea a societatii, numarul de salariati, numarul de documente. Serviciile sunt desfasurate si super-vizate de catre experti contabili, acreditati CECCAR, CCFR si CAFR.

Plata in rate! Daca sunteti posesorul unui card de credit Raiffeisen, Banca Romaneasca sau Banc Post, aveti posibilitatea de a plati oricare din pachetele de mai sus, in sase rate egale.

Date contact:In cazul in care  doriti si alte detalii privind procedura de constituiri firme,va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea firmei dumneavoastra la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti - telefon 021.318.69.60/  0720.370.029
  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462.
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  inregistrarea si autorizarea societatilor comerciale   |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de training   |  Activitatile de marketing   |  Actualizare site  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Angajarea in munca  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asistenta software  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii functionare  |  Avize persoane juridice  |  Balanta lunara  |  Baza de impozitare  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Carti contabilitate  |  Carti drept  |  Carti sanatate  |  Cass declaratii  |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat calitate  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificat mediu  |  Certificatele de atestare fiscala  |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de nastere in original  |  Cesiuni firme  |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Cladiri birouri  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Constructii comerciale  |  Constructii complexe comerciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta avocatiala  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consultatii copii  |  Consultatii juridice  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea romaneasca  |  Contract rate  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Copii carnetul de munca  |  Copii acte   |  Corespondenta in limba engleza  |  Costuri aditionale  |  Costurile de marketing  |  Creante comerciale  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie tip   |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Desene industriale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Engleza scrisa  |  Esalonari de plata  |  Evaluare impact mediu  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Extras de banca in lei  |  Extras de carte funciara   |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Fara taxe suplimentare  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire mail  |  Gazduire sedii sociale  |  Gazduire site  |  Gazduire web  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Identitate web  |  Ilfov notar  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit chirii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Independenta sistem judiciar  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marci  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Institutul national de statistica  |  Instruirea personalului  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Internet wireless  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire fise post  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidatorul judiciar  |  Limba engleza afaceri  |  Locul de munca  |  Majorare/reducere capital social  |  Management calitate  |  Marketing online  |  Mediul de afaceri  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birouri  |  Mobilier casa  |  Mobilier comercial  |  Mobilier conferinta  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Motive temeinice  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Negocierii   |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Notar ilfov  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiul registrului comertului tribunalul bucuresti  |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagina web   |  Patrimoniului societatii   |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata romaneasca  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Pontaj angajati  |  Pregatire juridica   |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Prima inregistrare  |  Procedura de insolventa   |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Recuperari creante  |  Recuperari date  |  Reducerea capitalului social  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Regulament organizare functionare  |  Regulamente interne  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare juridica  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sali conferinta  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sedii administrative  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciu gratuit  |  Serviciu medical   |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Site web prezentare  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate civila  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societati infiintari  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Stat membru al uniunii europene  |  Stingerea datoriilor  |  Studii marketing  |  Studiu individual  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Timbru fiscal  |  Tipuri de pachete  |  Toate sectoarele  |  Transmiterea patrimoniului  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea angajatilor  |  Web marketing  |  Ziua copilului  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.