InfiintareFirmaBucuresti.ro - Infiintari si modificari acte firma, Bucuresti Afisari: 133
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 36
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Giurgiului, Nr. 104, bl A, sc. 4, ap 109, parter, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0766236345
-------------------------
Web: Internet
  email: office@infiintarefirmabucuresti.ro
  site: www.infiintarefirmabucuresti.ro

 
Infiintare PFA - persoana fizica autorizata  
Detalii  

Procedura  legala  prin care, persoanele fizice se pot inregistra si autoriza pentru desfasurarea de activitati economice sub forma de Persoana Fizica Autorizata, este reglementata prin – OUG 44/2008 si OUG 46/2011.

Pentru infiintare PFA, persoanele fizice au obligatia sa solicite înregistrarea în registrul comertului si autorizarea functionarii, înainte de începerea activitatii economice, ca persoane fizice autorizate autorizate, denumite  PFA.

Desigur ca orice activitate economica desfasurata permanent, ocazional sau temporar în România de catre persoanele fizice autorizate trebuie sa fie înregistrata si autorizata, in conditiile legii si  potrivit  calificarilor profesionale din domeniul pentru care  se autorizeaza.

In acest sens pentru infiintarea unui PFA, sunt exigibile  persoanele care au varsta peste 18 ani si au  fie pregatirea sau experienta  profesionala in domeniul pentru care doresc sa se autorizeze.

PRECIZARI:

Persoana fizica autorizata va tine contabilitatea în partida simpla, potrivit reglementarilor privind organizarea si conducerea evidentei contabile în partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil, în conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Principala diferenta dintre persoana fizica autorizata (PFA)  si Intreprindere Individuala (I.I.)  apare in art. 24. (OUG 44/ 2008) care prevede urmatoarele: “Pentru organizarea si exploatarea întreprinderii sale, întreprinzatorul persoana fizica, în calitate de angajator persoana fizica, poate angaja terte persoane cu contract individual de munca, înregistrat la inspectoratul teritorial de munca, potrivit legii”

Pentru a afla detalii despre tarifele standard    clik aici 

CE VA PUTEM OFERI PENTRU INFIINTAREA UNUI PFA

– redactam  documentele necesare infiintarii PFA-ului;

– pregatim dosarul pentru a fi depus la Registrul Comertului;

– reprezentare juridica la Registrul Comertului  pentru inmatricularea PFA ;

– eliberarea documentelor si inmanarea acestora  catre  client, impreuna cu indrumarile necesare  dupa infiintare

DOCUMENTE NECESARE INFIINTARE PFA:

1. Carte de identitate al  titularului  PFA –  copie;

2. Documente care atesta dreptul de proprietate asupra  spatiului  unde se va stabili sediul social – copie. Se va redacta de catre noi un Contract de comodat, la care se va adauga copia Incheierii  cadastrale  sau Certificat de Atestare Fiscala de la Directia de Impozite si taxe Locale;

3. Avizul  Asociatiei de proprietari ( in cazul cand sediul se afla intr-un bloc de locatari/proprietari);

4. Specimenul de semnatura al întreprinzatorului persoana fizica autorizata (original, la notariat);

5. Documentele privind pregatirea sau experienta profesionala se atesta, dupa caz, cu documente cum sunt:

  • diploma, certificatul sau adeverinta prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de învatamânt;
  • certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata în conditiile legii în vigoare la data eliberarii acestuia;
  • certificatul de competenta profesionala (cartea de mestesugar, carnetul de munca al solicitantului, declaratie de notorietate cu privirea la abilitatea de a desfasura activitatea pentru care se solicita autorizarea, eliberata de primarul localitatii respective în mod gratuit, în cazul meseriilor traditionale artizanale);
  • atestatul de recunoastere si/sau echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în strainatate;
  • atestatul de recunoastere a calificarii dobândite în strainatate, în afara sistemului de învatamânt;
  • orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala.

DURATA INFIINTARE PFA

De regula termenul de inmatriculare  poate fi intre 3 – 5 zile, daca exista  toate documentele necesare  pentru ca dosarul sa fie complet.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  inventarierea patrimoniului  |  protejarea documentelor  |  Acces informatii interes public lege  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Act juridic  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte deces  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte partaj  |  Acte societati comerciale  |  Actele constitutive  |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in instanta  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati publicitate  |  Activitatile conexe  |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Adeverinta de absolvire   |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare locuinte  |  Administrare societati comerciale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Afaceri de succes  |  Analiza comparativa  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza situatiei patrimoniale  |  Anularea contractului  |  Apa masa  |  Apa plata  |  Aporturi capital social  |  Asigurari angajati  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asigurari societati  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta legala  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Asociatii sportive  |  Atributiile executorului judecatoresc  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatii functionare  |  Avocat drept bancar  |  Baza de tratament  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri materiale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Caracter juridic  |  Cazier judiciar persoana juridica  |  Cerere finantare  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Cererea pietei  |  Cereri cu caracter patrimonial   |  Certificat calitate  |  Certificat cazier judiciar  |  Certificat cazier judiciar persoane fizice  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat deces  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de deces  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Codul fiscal  |  Completarea capitalul social  |  Completarea hotararii guvernului   |  Conform contractului  |  Conform titlului executoriu  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta juridica  |  Consultanta notariala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contract tip abonament   |  Contract de imprumut  |  Contract pe termen lung   |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte de baza  |  Control fiscal  |  Control judiciar  |  Cota impozitului pe profit   |  Creante exigibile  |  Credit persoane juridice  |  Creditorii debitorului   |  Curs valutar  |  Curtea conturi cadrul juridic  |  Datele de identificare   |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie taxe si impozite   |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea recursului la instanta   |  Deschidere cont bancar  |  Detectiv verificare personal  |  Diploma absolvire   |  Directia impozite si taxe locale  |  Dispozitii plata  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documentele de transfer  |  Domeniul juridic  |  Drept bancar  |  Drept comunitar  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul asigurarilor de sanatate  |  Dreptul asigurarilor sociale  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Drepturi reale  |  Durata societatii  |  Efectuarea partajului activului net  |  Erori materiale  |  Evaluare patrimoniala  |  Evaluarea debitorilor  |  Evaluarea patrimoniului societatii  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evenimente si competitii sportive  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Exercitiile fizice  |  Extras de banca in lei  |  Extras de cont  |  Falimentul societatii  |  Filiale cec  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri nerambursabile  |  Gazduire sedii sociale  |  Gaze speciale  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Impartirea bunurilor comune   |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Imprumut de folosinta  |  In calitate de angajator  |  In vederea modificarii   |  Inceputul anului fiscal  |  Incheiere contracte  |  Incheierea procedurii insolventei  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare federatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii proceduri judiciare  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii compensare  |  Institutie credit autorizata bnr  |  Instrumente financiare derivate  |  Instrumente masura  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intreprinderile mici si mijlocii   |  Introducerea datelor  |  Investitii financiare  |  Judecatoria sectorului  |  Judecatorul sindic   |  La cererea creditorului   |  La cererea debitorului   |  La cererea oricarei persoane interesate  |  Legea romana prevede   |  Legi organizare judecatoreasca  |  Legislatia romana  |  Legislatie fiscala  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Majorari capital  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii firmei   |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Membrii organizatiilor  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificarea hotararii guvernului   |  Modificarea actelor constitutive,  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificari societati comerciale  |  Modul de administrare  |  Motive temeinice  |  Munca si asigurari sociale   |  Natura juridica  |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Normele europene in vigoare  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 5  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numerar operatiuni  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinerea certificatului cazier judiciar  |  Obtinerea de finantari  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organe statutare  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare competitii sportive  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizare serbari  |  Partajul bunurilor  |  Partajul judiciar  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal serviciu  |  Pierderi de apa  |  Plan afaceri  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitului pe dividende  |  Practician in insolventa  |  Pregatire juridica   |  Presiune de functionare   |  Prezentul simplu  |  Primirea in depozit  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura generala  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedura simplificata   |  Proceduri judecatoresti  |  Procedurii falimentului  |  Proces juridic, economic si financiar   |  Programul de functionare  |  Propria personalitate  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raporturile juridice  |  Raporturile juridice dintre asigurati   |  Raza de actiune   |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte constitutive  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementarile internationale  |  Reglementarile legii   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentante romania  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resedinta cunoscuta  |  Restituirea bunurilor   |  Restructurarea societatii   |  Resursele financiare ale sectorului public  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sectii sportive  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii masa  |  Servicii specifice insolventei  |  Serviciu special   |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatia contului de profit  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cooperative  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Societatile romanesti   |  Solutii finantare  |  Solvabilitatea unei persoane  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Stare de faliment   |  Stare de insolventa  |  Starea de incetare de plati  |  Stingerea datoriilor  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea administratorului judiciar   |  Surse finantare  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe de timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Timbru fiscal  |  Titlul executoriu original  |  Traducere autorizata  |  Traducere legalizata  |  Transmiterea patrimoniului  |  Valoarea totala a creantelor  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.