Europroiect Estate - Consultanta si training in management, Bucuresti Afisari: 367
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 445
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alexandru Iacobescu, Nr. 23, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744639025; 0744618240
-------------------------
Web: Internet
  email: cursuri@europroiect.ro; office@europroiect.ro
  site: https://www.europroiect.org/
  facebook: europroiectestate/

 
Managementul de proiect organizational (OPM)  
Detalii  

Implementare Management de Proiect in Organizatii - OPM

     Managementul de proiect organizational (OPM) este un cadru lucrativ (Framework) utilizat pentru a alinia practicile de management ale proiectelor, programelor si portofoliilor cu strategia si obiectivele organizationale, precum si adaptarea sau încadrarea acestor practici în contextul, situatia sau structura organizationala. EUROPROIECT ESTATE® furnizeaza îndrumari managementului organizational, personalului PMO si practicienilor pentru implementarea celor mai bune practici de management de proiect in organizatie.     Multe organizatii încep sa-si dea seama ca managementul de proiect înseamna mai mult decât a avea buni manageri de proiect. O capacitate de conducere integrata, de management si mediul de suport sunt chiar critice pentru managementul portofoliilor, programelor si proiectelor fata de alte functiuni operationale traditionale si de suport. Managementul de proiect eficace reduce costurile nenecesare pentru realizarea afacerilor si conduce la realizarea obiectivelor strategice.     Organizatiile care utilizeaza practici ale managementului de proiect, procese ale realizarii beneficiilor, practici de management ale programelor si portofoliilor obtin rezultate mai bune în proiecte comparativ cu altele mai putin avansate în practicile managementului de proiect. În termeni simpli, concentrarea pe continut, timp si buget, utilizata de managementul de proiect nu este suficienta pentru a gestiona amplitudinea si rata de schimbare, devenite norme în cele mai multe organizatii.     Serviciile furnizate de EUROPROIECT ESTATE®  reprezinta o resursa pentru acei care vor sa conceapa o abordare integrata a managementului portofoliilor, programelor si proiectelor organizatiei. Aceasta abordare  se bazeaza pe conceptul de management de proiect organizational - OPM (Organizational Project Management).

     OPM dinamizeaza progresul capacitatii organizationale prin dezvoltarea si corelarea principiilor si practicilor de management ale portofoliilor, programelor si proiectelor cu catalizatorii organizationali (ex.  practici structurale, culturale, tehnologice si de resurse umane) pentru a sustine obiectivele strategice. Pentru a obtine rezultate sistematice, o organizatie îsi evalueaza capabilitatile, apoi planifica si implementeaza  îmbunatatiri aplicând cele mai bune practici. Serviciile noastre furnizeaza informatii si sugestii pentru elaborarea unor practici si metode OPM utile, concentrându-se pe implementarea si adaptarea proceselor esentiale pentru utilizare organizationala, în special în acele organizatii care nu au o abordare unificata a managementului proiectelor in vederea obtinerii de rezultate mai bune si avantaje competitive sustenabile.     Utilizarea OPM s-a amplificat în ultimii ani, fiind în curs de dezvoltare de la stabilirea bunelor practici pentru un proiect pâna la stabilirea de bune practici pentru un program si ulterior pentru stabilirea P3MO - Portfolio, Program, Project Management Office, pentru dirijarea diferitelor aspecte privind suportul, coordonarea si îmbunatatirea.     În timp ce unele organizatii detin practici formalizate, alte organizatii tind sa gestioneze proiectele într-o maniera ad-hoc. Deoarece proiectele au un punct comun de plecare, când este gândit modul de implementare al OPM în organizatie, conceptul se extinde în întreaga organizatie pe principiul implicarii tuturor partilor interesate necesare în realizarea obiectivelor strategice care sunt dependente de program si de proiect. Multe organizatii au formalizat managementul proiectelor si programelor, iar într-un numar din ce în ce mai mare de cazuri, managementul de portofoliu.     Aceste servicii sunt utile organizatiilor care doresc sa realizeze beneficii prin implementarea strategiei OPM pentru realizarea cu succes a programelor si proiectelor, obtinând astfel beneficiile scontate. Aceste servicii se adreseaza tuturor celor implicati în supravegherea, proiectarea, managementul, evaluarea sau în procesul de executie si de îmbunatatire, precum si în rezultatele portofoliului, programului si proiectului. Acestea pot include:

•    Manageri executivi cu responsabilitati în unitatile si diviziile de afaceri;•    Manageri executivi implicati în conducere („leadership”) management sau supravegherea programelor si/sau proiectelor;•    Manageri executivi responsabili pentru dezvoltarea politicilor referitoare la OPM;•    Manageri executivi implicati în suportul OPM, cum ar fi PMO sau centrele de excelenta;•    Manageri de program si proiect, seniori în conducere si în pozitii asociate cu OPM;•    Profesionistii în procese si schimbari organizationale (incluzând asigurarea calitatii si îmbunatatirea maturitatii capacitatii managementului) implicate în proiectarea si Implementarea initiativelor de îmbunatatire a performantelor portofoliului, programului si de proiect.

 

     Asigurarea unei bune strategii a cadrului lucrativ de implementare  a OPM presupune implicarea tuturor partilor din organizatie care afecteaza direct sau indirect, sau au un interes în selectia, livrarea sau rezultatele proiectelor. OPM reprezinta un concept mai larg decât portofoliile, programele sau proiectele; totusi în aceste trei domenii, OPM se concentreaza pentru a se asigura ca organizatiile îsi optimizeaza munca lor pentru a furniza o strategie orientata spre a realiza viziunea organizatiei sau starea viitoare.     Procesele, metodele si practicile OPM adoptate de organizatie, se vor încadra în modelul de afaceri, organizarea structurala si alte functii ce constituie organizatia, respectiv de a realiza tot ce are nevoie pentru a crea valoarea dorita din portofoliile, programele si proiectele ei.     Organizatiile îsi pot dezvolta capabilitatile OPM la nivelul necesar pentru scopurile afacerilor lor si în secventa adecvata. OPM pledeaza pentru îmbunatatirea continua si de aceea, organizatiile ar trebui sa aiba abilitatea de a se adapta schimbarilor strategice, noilor modele de afaceri, fluctuatiei pietelor sau noilor tehnologii. Pentru a interactiona  cu toate elementele esentiale ale executiei, organizatiile au nevoie sa documenteze modul în care organizatia va aborda, planifica si va aduce procesele, practicile si instrumentele dorite relevante pentru a-si atinge obiectivele .     Politica si metodologia OPM, utilizate de o organizatie, sunt critice în stabilirea unui sistem de practici, tehnici, proceduri si reguli utilizate în lucrarile din portofolii, programe, proiecte pentru a satisface cerintele si a furniza beneficii. Metodologia OPM se adreseaza tuturor nivelurilor si formelor de activitate din portofolii, programe, proiecte. Alte procese catalizatoare esentiale faciliteaza Implementarea metodologiei OPM. O metodologie OPM bine planificata face conexiuni si modificari potrivite si utile în modelul de afaceri al organizatiei. Rezultatul se concretizeaza într-o metodologie OPM ce evolueaza pentru a sustine organizatia în timp.     Serviciile furnizate de EUROPROIECT ESTATE® asigura in mod structurat parcurgerea unor etape esentiale pentru succesul implementarii :

•    pregatirea pentru Implementarea OPM – furnizarea practicienilor conceptele fundamentale, principiile si definitiile OPM, suprapunand componentele OPM pe modelul de afaceri  remarcând activitatile OPM existente sau cele lipsa.•    implementarea si îmbunatatirea OPM – stabilirea cadrului lucrativ pentru implementarea OPM, identificarea decalajelor dintre starea curenta si cea dorita (viitoare), selectia si implementeaza  initiativelor pentru a actiona asupra decalajelor si a le aduce la starea dorita.•    implementarea  proceselor catalizatoare de baza - furnizeaza  liderilor OPM si managementului superior procesele catalizatoare de baza necesare pentru a facilita abilitatea organizatiei de a realiza obiectivele sale strategice prin managementul de portofoliu/program/proiect.•    elaborarea unei metodologii de management de proiect croita dupa dimensiunea organizatiei - furnizeaza îndrumari liderilor OPM privind procesul pentru crearea unei metodologii dedicata portofoliilor, programelor si proiectelor sale. Aceasta sectiune furnizeaza îndrumari pentru adaptarea  proceselor si practicilor utilizând managementul de proiect ca exemplu.

     Desi este utila pentru orice organizatie care urmareste sa îsi îndeplineasca mai bine obiectivele strategice, implementarea managementului de proiect in organizatie – OPM, este deosebit de benefica pentru organizatiile care nu au o abordare unificata de management de proiect si pentru cele care se afla în procesul de îmbunatatire sau sustinere a cadrului actual de management al proiectelor. Pe masura ce organizatia dvs. creste odata cu trecerea timpului si se adapteaza la tehnologiile noi, aceste servicii va vor ajuta sa mentineti un cadru stabil pentru a va mentine în conformitate cu strategia organizationala.

     Aceste servicii furnizate de EUROPROIECT ESTATE® au la baza Standardul pentru Management de Proiect Organizational, elaborat de Project Management Institute PMI-USA [The Standard for Organizational Project Management (2018)], acesta fiind unul dintre cele mai recente standarde fundamentale ale PMI si este aliniat cu Ghidul pentru Organismul de Management al Proiectului (PMBOK® Guide) - editia a sasea si alte standarde PMI. D-l. Ing. Marius Gaitan, PMP, PMI-PBA (care face parte din grupul de consultanta si coordonare pentru aceste servicii) este nominalizat in Anexa X1.4 din acest standard, ca si contribuitor pentru furnizarea de recomandari si imbunatatiri. 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
atingerea obiectivelor stabilite  |  constructii speciale   |  implementare proiecte consultanta  |  lucrul in echipa  |  protejarea documentelor  |  Abordare holistica  |  Achizitii publice  |  Act juridic  |  Acte normative  |  Activitati de certificare  |  Activitati de proiectare  |  Activitati practice  |  Actualizare site  |  Afaceri de succes  |  Ajutor eficient   |  Alarma imobil  |  Analiza cantitativa  |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analiza gestiunii resurselor umane  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Antreprenor general  |  Antreprenor general instalatii  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente noi  |  Arhitectura proiectare  |  Articole organizare  |  Asigurarea cladirilor  |  Asigurarea constructiilor  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari munca  |  Asigurari private  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta executie  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta investitii romania  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta tehnica telefon  |  Audit calitate  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii mediu  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avantaje sisteme management  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Baza noastra de date  |  Bunuri materiale  |  Calculatoare electronice   |  Calculatoare noi  |  Calitate certificari  |  Calitatea de administrator  |  Calitatea materialelor  |  Calitatile profesionale  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Canalizare executie  |  Caracter juridic  |  Cariera de succes  |  Cariera profesionala   |  Carti arhitectura  |  Carti business  |  Carti calculatoare  |  Carti diverse  |  Carti drept  |  Carti management  |  Carti online  |  Carti rare  |  Carti tehnica  |  Carti tehnice  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Centre cost  |  Certificare iso  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificari calitate  |  Certificat calitate  |  Certificat mediu  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cine private  |  Clasificarea riscurilor   |  Colaborare afaceri  |  Comanda asteapta  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Competente manageriale  |  Competentele manageriale  |  Complex rezidential  |  Componente industriale  |  Comunicarea cu clientii  |  Concesiune  |  Conexiune audio  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Constructii agricole  |  Constructii apartamente  |  Constructii civile cheie  |  Constructii civile proiectare  |  Constructii cladiri  |  Constructii comerciale  |  Constructii de cladiri  |  Constructii la cheie  |  Constructii poduri  |  Constructii rezidentiale  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Cont curent  |  Contract de executie  |  Contract de parteneriat  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Controlul tehnic de calitate  |  Cost management  |  Costuri mentenanta  |  Costuri de intretinere  |  Creativitate si inteligenta  |  Cresterea eficientei  |  Cunostinte de baza   |  Curs elemente tehnice  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs interactiv  |  Curs introducere management  |  Curs managementul teritoriului  |  Curs managementul timpului  |  Curs manager resurse umane  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs operare pe calculator  |  Curs planificare organizare  |  Curs project management  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri baze date  |  Cursuri calculatoare  |  Cursuri coaching  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri individuale  |  Cursuri internet  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management calitate  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri management resurse umane  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri managementul mediului  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri marketing  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri operatori pc  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri planificare strategica  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri recunoscute international  |  Cursuri relatii publice  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri sisteme management iso  |  Cursuri stil  |  Cursuri windows  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltarea carierei  |  Diploma absolvire   |  Domeniul drumuri si poduri  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de profesionisti  |  Elemente constructii  |  Firme certificare  |  Infrastructura constructii industriale  |  Instalatii industriale  |  Instalatii tehnologice  |  Legislatia constructiilor  |  Legislatia in vigoare  |  Management / marketing cursuri  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management general  |  Management operational  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management timp  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Materiale acoperire  |  Mediul de afaceri  |  Parteneriate comerciale  |  Piata fortei de munca   |  Planul control  |  Principii si conditii  |  Proiect management  |  Proiectare constructii  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte constructii  |  Proiecte europene  |  Proiecte la cheie  |  Proiectul de executie  |  Project management constructii  |  Realizare contracte  |  Relationare cu clientii   |  Risc financiar  |  Servicii industriale  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Solutii domeniul it  |  Standarde de calitate iso  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Urmarirea lucrarilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.