Europroiect Estate - Consultanta si training in management, Bucuresti Afisari: 386
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 445
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alexandru Iacobescu, Nr. 23, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744639025; 0744618240
-------------------------
Web: Internet
  email: cursuri@europroiect.ro; office@europroiect.ro
  site: https://www.europroiect.org/
  facebook: europroiectestate/

 
Management de Proiect in Constructii  
Detalii  

     Serviciile pentru managementul proiectelor sunt necesare si esentiale pentru a obtine succesul. Serviciile de management de portofoliu, de program si de proiect oferite de EUROPROIECT ESTATE®  sunt adaptate nevoilor specifice ale fiecarui client.  Accentul nostru este pus pe gestionarea eficienta si eficace, care vizeaza protejarea intereselor clientilor nostri si de aceea echipa noastra de manageri de proiect in constructii se mândreste cu serviciile pe care le ofera.

     Puteti realiza un proiect  din industria constructiilor cu noi, incepand de la initiere pâna la finalizare. Sau, daca proiectul dvs. a startat deja sau a ratat cateva repere (milestone) critice, contactati-ne si vom lua masuri utilizand instrumente si tehnici de  management de proiect, pentru a aduce proiectul in graficul planificat si aprobat.

     Pentru a furniza o viziune clara asupra serviciilor oferite, este util sa prezentam principalele faze / etape care sunt parcurse de un proiect de constructii:

 Oferim servicii de management de proiect in constructii printr-o serie de servicii aplicate proiectelor si programelor de constructii - de la planificare si proiectare pâna la etapele de constructie si post-constructie - în scopul atingerii obiectivelor proiectului, inclusiv managementul calitatii, costului, programului si continutului.  EUROPROIECT ESTATE® întelege ca managementul profesional al proiectelor este un element strategic pentru succesul proiectelor. Nu exista nici un substitut pentru un manager de proiect competent echipat cu instrumentele si resursele corecte pentru a respecta programele stabilite, bugetele si obiectivele proiectului.

     O buna planificare la începutul proiectului si anticiparea unor situatii neprevazute va ajuta întregul proces sa mearga mult mai bine. In cele ce urmeaza vom face o prezentare succinta a fiecarei etape din figura de mai sus.

PROIECTAREA TEHNICA

     Aceasta este prima etapa a unui proiect de constructie si, odata finalizata, semnaleaza începutul procesului de licitare. În contractele de proiectare-ofertare-construire (design-bid-build), proprietarul alege un antreprenor pe baza proiectelor finalizate. În acest stadiu, un arhitect sau un inginer apreciaza mai întâi fezabilitatea proiectului pe baza regulamentelor si codurilor cladirii, precum si numarul de camere, dimensiunea cladirii si spatiul necesar. Apoi, el sau ea creeaza schite schematice sau planse desenate, facand o cercetare a tipului de echipamente si materiale necesare si costul lor. Exista posibilitatea ca acestia sa se ocupe de obtinerea avizelor / autorizatiilor necesare relizarii constructiei.

Avizele necesare in aceasta etapa sunt :

  • Certificatul de Urbanism ( act emis de autoritatile administratiei publice locale prin care se fac cunoscute solicitantului elementele care caracterizeaza regimul juridic, economic si tehnic al unui imobil, stabilite prin evidentele existente si documetatiile de  urbanism aprobate, respectiv respectarea Planului de Urbanism General – PUG, incadrarea in Planul de Urbanism Zonal – PUZ,   ProcentuI de Ocupare – POT, regimul de inaltime,  ... etc. ) - este emis de Primarie prin Biroul de Urbanism
  • Autorizatia de Constructie (necesita un Proiect pentru Autorizatia de Constructie – (PAC) / anterior numit Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Constructie – (DTAC) ) -  act prin care autoritatea publica locala avizeaza solutia prezentata de solicitant. Autorizatia de constructie este eliberata de Primarie - Serviciul de Urbanism din localitatea / sectorul in care se afla terenul.
  • Documentatia cu Detaliile de Executie (DDE) – contine de fapt proiectul tehnic propriu-zis, complet; documentatia este structurata pe specialitati, respectiv: : arhitectura, rezistenta structuri, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii:gaze, instalatii electrice (inclusiv curentii slabi de la telefon, TV,cablu, sonerie, alarma, aer conditionat), ventilatii, sistematizare verticala ... etc., fiecare documentatie continand piese scrise si piese desenate, dezvoltate conform normelor si reglementarilor legale din domeniul constructiilor.

PRE-CONSTRUCTIA

     Dupa încheierea procesului de licitare, proprietarul a ales un antreprenor general. Antreprenorul trebuie apoi pus in contact cu echipa de proiect, inclusiv cu un administrator de contract, un manager de proiect, un inginer de teren si un supervizor. Aceasta echipa primeste site-ul pentru constructie. Ei efectueaza un examen la fata locului, testeaza solul si identifica eventualele situatii neasteptate, cum ar fi constrangerile legate de mediu. Este important de mentionat faptul ca aceasta echipa este formata din reprezentanti ai clientului, proiectantului, constructorului si , daca este posibil ai furnizorilor de materiale si servicii.

PROCUREMENT SI ACHIZITII

     Echipa proiectului achizitioneaza echipamentele, materialele si forta de munca necesare. Cu alte cuvinte, etapa de achizitie este atunci când echipa achizitioneaza tot ce are nevoie pentru a finaliza proiectul. Complexitatea acestei etape depinde de marimea proiectului si a companiei. Companiile mari de constructii au de obicei departamente de achizitii care angajeaza forta de munca si achizitioneaza materiale pentru mai multe proiecte simultan. Pentru proiecte mai mici, echipa poate cumpara cantitati limitate de materiale prin livrari locale sau poate angaja subcontractori.

CONSTRUCTII

     Pentru a demara faza de constructie, managerul de proiect sau superintendentul va organiza o întâlnire cu antreprenorul general, subcontractantii si vânzatorii de materiale pentru a stabili regulile de baza pentru a lucra împreuna. Lipsa acestor reguli creaza haos, nesincronizari si pierderi de timp si de bani, conducand adesea la intarzieri, neintelegeri si litigii. Echipa trebuie sa se pregateasca pentru a începe constructia, pentru a finaliza activitati cum ar fi amenajarea unor spatii de stocare temporara, securizarea amplasamentului, elaborarea unui plan de gestionare a materialelor si a unui plan de manipulare, stabilirea programelor de siguranta si multe altele. Dupa aceea, echipa poate începe constructia.

COMMISSIONING

     Dupa finalizarea constructiei, poate începe etapa de punere în functiune. Exista doua parti ale procesului de punere în functiune. În primul rând, echipa de proiect trebuie sa testeze sistemele si echipamentele pentru a se asigura ca totul functioneaza corect înainte de a transfera cladirea catre viitorul proprietar. Apoi, echipa trebuie sa instruiasca personalul proprietarului în operarea si întretinerea sistemelor din cladirea noua. In unele cazuri (daca proprietarul doreste, se poate incheia un contract pentru intretinerea si mentenanta constructiei cu o firma specializata)

OCUPAREA DE CATRE PROPRIETAR

     Când proprietarul se muta în cladirea noua, începe perioada de garantie. Acest lucru asigura ca toate materialele, echipamentele si calitatea cladirilor corespund asteptarilor evidentiate în contract. Exista doua tipuri de garantii: garantii exprese (scrise si incluse în contract) si garantii implicite (stabilite sau cerute de lege).

INCHIDERE PROIECT

     Aceasta faza finala face legatura între cele doua momentul de start si cel de finalizare al proiectului. Echipa încheie oficial toate obligatiile contractuale ramase pentru a finaliza proiectul. Acestia pot crea o lista a cerintelor proiectului care nu au fost îndeplinite si pot efectua o revizuire post-proiect, a documentelor de arhiva sau va întocmi un raport de finalizare a proiectului.

 

            Serviciile furnizate de EUROPROIECT ESTATE® sunt structurate in trei categorii principale in functie de entitatea la care se adreseaza:

  • Servicii care se adreseaza proprietarului proiectului (firma sau persoana care dezvolta proiectul)
  • Servicii pentru firmele de constructii (firme care executa lucrari de constructii)
  • Servicii pentru beneficiarii proiectului (viitorii proprietari ai rezultatelor proiectului)
  •  

         Pentru fiecare categorie mentionata mai sus, serviciile de management de proiect devin specifice, deoarece nevoile fiecarei categorii sunt diferite. Mai mult decat atat, in fiecare faza / etapa specifica ciclului de viata a unui proiect de construtii, exista servicii specifice, avand caracter diferit in functie de pozitia proprietarului proiectului.

    Astfel, contractele de achizitii publice sunt reglementare de urmatoarele legi:

    • Legea nr. 98/2016 – Achizitii Publice, impreuna cu HG nr. 395/2016 pentru Normele Metodologice la Legea nr. 98/2016,
    • Legea nr. 99/2016 – Achizitii Sectoriale, impreuna cu HG nr. 394/2016 pentru Normele Metodologice la Legea nr. 99/2016 si
    • Legea nr. 100/2016 – pentru Concesiunile de lucrari si servicii impreuna cu HG nr. 867/2016  de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii din pentru Legea nr. 100/2016

    si hotarari de guvern ( Hotarârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice ) iar contractele de achizitii private nu au inca un statut bine / complet reglementat in Romania.

         Este de remarcat faptul ca Hotararea nr. 907/2016 reglementeaza etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice pentru realizarea obiectivelor/proiectelor noi de investitii în domeniul constructiilor, a lucrarilor de interventii la constructii existente si a altor lucrari de investitii, ale caror cheltuieli, destinate realizarii de active fixe de natura domeniului public si/sau privat al statului/unitatii administrativ-teritoriale ori de natura domeniului privat al persoanelor fizice si/sau juridice, se finanteaza total sau partial din fonduri publice, respectiv din bugetele prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.

                Pentru aceasta categorie, EUROPROIECT ESTATE® asigura urmatoarele servicii:

    • Servicii pentru participarea la Licitatii – Achizitii Publice : SEAP / SICAP
    • Analiza Documentatiei de Atribuire (DA), a Fisei de Date (FD) si a Caietelor de Sarcini (CS),  emiterea de Clarificari catre Autoritatea Contractanta (AC) si raspuns la solicitari din partea AC
    • Verificarea eligibilitatii pentru solutia ofertata
    • Verificarea conformitatii fiecarui vendor / subcontractor
    • Analiza de retea, dezvoltarea Graficului Gantt, identificarea Drumului Critic (DC) prin metoda drumului critic (CPM)
    • Analiza riscurilor proiectului
    • Alte cerinte specifice din Fisa de Date, Documentatia de Atribuire sau Caietul de Sarcini;

    Servicii care se adreseaza PROPRIETARULUI PROIECTULUI (Project Owner) 

    • Project Management in Constructii (Project Manager pentru echipa Proprietarului)
    • Revizuirea documentelor si documentatiilor de constructii pentru proiect
    • Elaborarea si dezvoltarea Planului de Management a Proiectului
    • Definirea obiectivelor proiectului, setarea livrabilelor, planificarea si implementarea strategiei de abordare a proiectului
    • Dezvoltare Master Plan (programarea conceptuala a proiectului)  
    • Coordonarea vendorilor (contractori si subcontractori) si livrarilor
    • Dezvoltare Master Buget (cost) pentru proiect (estimarea conceptuala)
    • Stabilirea, monitorizarea si actualizarea comunicarilor cu proprietarul din cadrul proiectului ( proiectanti tehnici, antreprenor general, subcontractori, furnizori de produse si servicii ... etc.)
    • Analiza Cost-Beneficiu ( CBA – Cost-Benefit Analysis), Planificarea fluxurilor de numerar (Cash in-flow si Cash out-flow), atat pentru faza / etapa proiect cat si post-proiect (ciclul de viata al proiectului si cel al produsului).
    • Planificarea si Programarea proiectelor de constructii
    • Managementul Programului Graficului de Executie - controlul periodic al duratelor pentru asigurarea incadrarii in termene, raportare stare proiect si prognoza pentru data finala de inchidere a proiectului.
    • Managementul Costurilor - controlul periodic al costurilor pentru asigurarea incadrarii in buget, rapoarte de stare, indicatori de performanta a costurilor si prognoza costului la finalizare.
    • Managementul Calitatii Proiectului – supervizare QA (Asigurarea Calitatii) si QC (Controlul Calitatii) ; Audit pentru calitate.
    • Managementul Riscurilor Proiectului
    • Managementul Schimbarilor din proiect (materiale, costuri, durate, resurse ... etc.)
    • Utilizarea instrumentelor si tehnicilor de project management pentru finalizarea cu succes a proiectului
    • Coordonarea echipelor de proiect
    • Inchiderea finala a proiectului, garantie, manualul de operare

     

    Servicii pentru FIRME DE CONSTRUCTII CARE EXECUTA LUCRARILE DE CONSTRUCTII

    • Servicii pentru participarea la Licitatii – Achizitii Publice : SEAP / SICAP
    • Servicii de scolarizare personal – management de proiect in constructii
    • Servicii de implementare management de proiect in organizatie – OPM
    • Servicii de infiintare / dezvoltare Project Management Office - PMO
    • Elaborare si dezvoltare Plan de Management al Proiectului
    • Implementare metodologie management de proiect in organizatie
    • Servicii in ETAPA DE PLANIFICARE A  PROIECTULUI
      • Dezvoltarea Planului de Management al Proiectului
      • Stabilirea obiectivelor proiectului, identificarea lucrarilor ( structura descompusa a lucrarilor – WBS) , stabilirea livrabilelor, a criteriilor de acceptanta si a metricilor de masurare;
      • Planificarea Programului Graficului de Executie – identificare Pachete de Lucrari si activitati, asistenta estimare durate, dezvoltare si diagrama de retea, identificare Drum Critic, stabilire referinta de timp (Time Baseline) si aprobarea acesteia, Graficul Gantt / CPM (Critical Path Method)
      • Planificarea Costurilor si Resurselor pentru proiect – asistenta estimare realista si bugetare a costurilor, stabilire referinta de cost (Cost Baseline) si aprobarea acesteia,
      • Managementul Calitatii Proiectului – planificare QA (Asigurarea Calitatii) si QC (Controlul Calitatii) ; .
    • Servicii in ETAPA DE EXECUTIE A PROIECTULUI
      • Conducerea si Managementul lucrarilor proiectului
      • Managementul Programului Graficului de Executie - intretinere-actualizare Grafic Gantt, Rapoarte de Stare, Rapoarte de Performanta, previzionarea data de finalizare.
      • Managementul Costurilor si Resurselor pentru proiect - controlul detaliat al costurilor si monitorizarea executiei bugetare, Rapoarte de Stare , Rapoarte de Performanta a costurilor, previzionarea cost final pentru inchiderea proiectului
      • Managementul Calitatii Proiectului – supervizare QA (Asigurarea Calitatii) si QC (Controlul Calitatii) ; Audit pentru calitate
      • Managementul Comunicarilor din cadrul proiectului.
    • Managementul Riscurilor Proiectului ( identificare, analiza calitativa, analiza cantitativa, Plan de Raspuns la risc), implementare plan de raspuns la risc, monitorizarea riscurilor.
    • Managementul Subcontractorilor – identificare subcontractori, stabilire Pachete de Lucrari, livrabile, durate si costuri; Sincronizarea subcontractorilor.
    • Managementul Achizitiilor – gestionarea licitatiilor pentru produse, servicii, pachete de lucrari, selectia subcontractorilor, supervizarea contractelor, managementul unui numar mare de subcontractori, SLA (Service Level Agreement), Controlul Achizitiilor;
    • Managementul Schimbarilor din proiect (materiale, costuri, durate, resurse ... etc.)

     

    Servicii pentru BENEFICIARII PROIECTULUI (viitorii proprietari ai rezultatelor proiectului)

    • Dezvoltare Plan General al Programului Proiectului (Master Schedule Plan)
    • Servicii privind aspectele legale ale proiectelor de constructii : parti implicate, contractele incheiate, legislatie si reglementari, achizitii de bunuri si servicii, asigurari, revizuirea constructabilitatii ... etc.
    • Servicii Management Avize, Autorizatii si Reglementari – coordonarea obtinerii, verificarea, coordonarea documentatiilor.
    • Servicii de revizuire a Proiectului Tehnic -  (Partea scrisa si partea desenata pentru toate specialitatile : arhitectura, rezistenta structuri, instalatii termice, electrice, apa-canalizare, gaze, ventilatii ... etc.)
    • Servicii pentru continutul proiectului – stabilire / supervizare livrabile, criterii de acceptanta, metrici de masurare ... etc.  
      • Servicii de monitorizare a Programului Graficului de Executie a constructiei - Rapoarte de Stare, Rapoarte de Performanta, previzionarea data de finalizare
      • Managementul Contractorilor si Subcontractorilor – identificare contractori si subcontractori, stabilire Pachete de Lucrari, livrabile, durate si costuri, Criterii de acceptanta, metrici de masurare; Sincronizarea subcontractorilor.
      • Servicii de Managementul Costurilor - analiza valorii, Rapoarte de Stare, Rapoarte de Performanta a costurilor, previzionarea cost final pentru inchiderea proiectului
      • Managementul Calitatii Proiectului – supervizare QA (Asigurarea Calitatii) si QC (Controlul Calitatii) ;
      • Managementul Comunicarilor din cadrul proiectului.
      • Managementul Riscurilor Proiectului
      • Managementul Achizitiilor – asistenta pentru licitatii, gestionarea licitatiilor pentru produse, servicii, pachete de lucrari, selectia subcontractorilor, supervizarea contractelor, managementul unui numar mare de subcontractori, SLA (Service Level Agreement), Controlul Achizitiilor;
      • Inchiderea finala a proiectului, Garantie, Manualul de Operare
      • Servicii de Managementul Schimbarilor din proiect (materiale, costuri, durate, resurse ... etc.)
      • Evitarea problemelor si solutionarea litigiilor

       Serviciile de management de proiect furnizate de EUROPROIECT ESTATE® folosesc procese, disciplina si conducere, oferind o abordare obiectiva si profesionala de gestionare a numeroaselor riscuri asociate proiectelor, portofoliilor si programelor. EUROPROIECT ESTATE® utilizeaza metodologii bine stabilite, concepte si practici de conducere care pot fi aplicate diferitelor tipuri de proiecte, pentru a angaja partile interesate si pentru a va asigura ca initiativele dvs. sunt finalizate în limitele bugetului, continutului si calendarului planificat si aprobat al proiectelor.

           Organizatiile functioneaza în medii din ce în ce mai dinamice, luptand adesea pentru a satisface cerintele proiectelor. Daca nu este gestionat în mod sistematic, acest lucru poate duce la initiative care sunt incoerente, necoordonate si improbabile. Gestionarea eficienta a proiectelor si portofoliilor ajuta organizatiile sa ia decizii solide, acordând prioritate dezvoltarii resurselor limitate pentru a schimba initiativele si a maximiza valoarea acestora ajutand la realizarea strategiei organizatiei.

           Echipele noastre de project management furnizeaza leadership-ului proiectului si pun accent pe programul de constructie. Ele asigura comunicarea efectiva cu participantii la proiect, asigura monitorizarea  lucrarilor si activitatilor urmarind progresul, faciliteaza coordonarea, supervizeaza documentatia proiectului si urmaresc detaliile si problemele pâna când rezolva problema. Acest lucru maximizeaza valoarea pe care o primesc clientii pentru bugetul de constructie.

            Complexitatea activitatilor si lucrarilor de constructii necesita o abordare holistica a proiectelor, personal specializat avand experienta, deprinderi, abilitati si competente pentrumanagementul proiectelor.

      EUROPROIECT ESTATE® asigura servicii profesionale de Management de Proiect in Constructii prin utilizarea Tehnicilor si Instrumentelor de Project Management, alaturi de alte abordari care sa asigure succesul proiectelor.

     

     
    Galerie foto (2)
    [Image #1] [Image #2]
     
    atingerea obiectivelor stabilite  |  constructii speciale   |  implementare proiecte consultanta  |  lucrul in echipa  |  protejarea documentelor  |  Abordare holistica  |  Achizitii publice  |  Act juridic  |  Acte normative  |  Activitati de certificare  |  Activitati de proiectare  |  Activitati practice  |  Actualizare site  |  Afaceri de succes  |  Ajutor eficient   |  Alarma imobil  |  Analiza cantitativa  |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analiza gestiunii resurselor umane  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Antreprenor general  |  Antreprenor general instalatii  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente noi  |  Arhitectura proiectare  |  Articole organizare  |  Asigurarea cladirilor  |  Asigurarea constructiilor  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari munca  |  Asigurari private  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta executie  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta investitii romania  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta tehnica telefon  |  Audit calitate  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii mediu  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avantaje sisteme management  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Baza noastra de date  |  Bunuri materiale  |  Calculatoare electronice   |  Calculatoare noi  |  Calitate certificari  |  Calitatea de administrator  |  Calitatea materialelor  |  Calitatile profesionale  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Canalizare executie  |  Caracter juridic  |  Cariera de succes  |  Cariera profesionala   |  Carti arhitectura  |  Carti business  |  Carti calculatoare  |  Carti diverse  |  Carti drept  |  Carti management  |  Carti online  |  Carti rare  |  Carti tehnica  |  Carti tehnice  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Centre cost  |  Certificare iso  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificari calitate  |  Certificat calitate  |  Certificat mediu  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cine private  |  Clasificarea riscurilor   |  Colaborare afaceri  |  Comanda asteapta  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Competente manageriale  |  Competentele manageriale  |  Complex rezidential  |  Componente industriale  |  Comunicarea cu clientii  |  Concesiune  |  Conexiune audio  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Constructii agricole  |  Constructii apartamente  |  Constructii civile cheie  |  Constructii civile proiectare  |  Constructii cladiri  |  Constructii comerciale  |  Constructii de cladiri  |  Constructii la cheie  |  Constructii poduri  |  Constructii rezidentiale  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Cont curent  |  Contract de executie  |  Contract de parteneriat  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Controlul tehnic de calitate  |  Cost management  |  Costuri mentenanta  |  Costuri de intretinere  |  Creativitate si inteligenta  |  Cresterea eficientei  |  Cunostinte de baza   |  Curs elemente tehnice  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs interactiv  |  Curs introducere management  |  Curs managementul teritoriului  |  Curs managementul timpului  |  Curs manager resurse umane  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs operare pe calculator  |  Curs planificare organizare  |  Curs project management  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri baze date  |  Cursuri calculatoare  |  Cursuri coaching  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri individuale  |  Cursuri internet  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management calitate  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri management resurse umane  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri managementul mediului  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri marketing  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri operatori pc  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri planificare strategica  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri recunoscute international  |  Cursuri relatii publice  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri sisteme management iso  |  Cursuri stil  |  Cursuri windows  |  Date concrete piata  |  Design grafic  |  Design spatii lucru  |  Design tehnic  |  Detalii de arhitectura  |  Detalii de executie  |  Detalii tehnice  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare site  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Dezvoltarea carierei  |  Diploma absolvire   |  Documentatie constructii  |  Domeniul drumuri si poduri  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipamente aer conditionat  |  Echipamente constructii  |  Echipamente electrice  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru inaltime  |  Echipamente manipulare  |  Echipamente masurare debite gaze naturale  |  Echipamente retea  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente termice proiectare  |  Editare carte  |  Editare format hd  |  Eficienta manageriala  |  Elaborarea documentatiei  |  Elemente constructii  |  Elemente legatura  |  Elemente siguranta  |  Elemente transport  |  Eliminarea riscurilor   |  Energie si bani  |  Erori materiale  |  Esenta rom  |  Estimarea problemelor mediu  |  Etapele de constructie  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evitarea problemelor juridice  |  Evolutia pietei  |  Executie calendare  |  Experienta si creativitate  |  Experiente de peste ani   |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Factori de risc  |  Faza de judecata  |  Finalizarea unei constructii  |  Firma specializata servicii   |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri studii  |  Formare profesionala  |  Formare profesionala afaceri financiare  |  Format electronic   |  Functia de resurse umane  |  Furnizori de servicii   |  Gaze instalatii documentatie tehnica  |  Gestionarea ciclului de viata al produsului  |  Gestiunea resurselor umane  |  Ghid evenimente  |  Ghiduri practice  |  Identificarea pericolelor   |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea criteriilor de calitate  |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Independenta piata energetica  |  Infiintare firme  |  Informatii utile  |  Infrastructura constructii industriale  |  Ingineria mediului  |  Inginerie   |  Inscriere cursuri  |  Instalatii aer conditionat  |  Instalatii complete  |  Instalatii electrice proiectare  |  Instalatii electrice service  |  Instalatii gaze executie  |  Instalatii gaze proiectare  |  Instalatii industriale  |  Instalatii sanitare interventii  |  Instalatii sanitare proiectare  |  Instalatii sanitare, proiectare si executie  |  Instalatii tehnologice  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Instrumente masurare  |  Instrumente traditionale  |  Interventii la inaltime  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Intretinere site  |  Introducerea datelor  |  Legislatia constructiilor  |  Legislatia in vigoare  |  Licitatii electrice  |  Licitatii online  |  Limitele bugetului  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Livrari produse  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari agricole  |  Lucrari de rezistenta  |  Lucrari inaltime  |  Lucrari industriale  |  Lucrari infrastructura  |  Lucrari instalatii electrice  |  Lucrari instalatii sanitare  |  Lucrari si servicii  |  Lucrari subcontractori  |  Lucru la inaltime  |  Management resurse umane  |  Management / marketing cursuri  |  Management al afacerilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management comunicare cursuri  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management general  |  Management operational  |  Management programe  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management resurse umane cursuri  |  Management retea  |  Management strategic  |  Management timp  |  Management transport  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul calitatii cursuri  |  Managementul ciclului de viata al produsului  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Managementul mediului cursuri  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Manager marketing,comunicare   |  Manager resurse umane   |  Marketing direct  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Material special  |  Materiale acoperire  |  Materiale de prezentare  |  Materiale electrice  |  Materiale renovari  |  Medii de cultura  |  Medii stocare  |  Mediu monitorizare  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta imobil  |  Mentenanta instalatii sanitare  |  Mentenanta instalatii termice  |  Mentenanta service  |  Microfon electronic  |  Microfon integrat  |  Mijloace de transport  |  Mod de viata  |  Modificari functii  |  Modul online  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare interventii  |  Monitorizare mediu  |  Monitorizare obiective  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Monte carlo  |  Munca calificata  |  Munca temporara  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Oameni de afaceri  |  Ofertare pentru proiecte   |  Oferte munca  |  Operare calculator windows  |  Oportunitati de business  |  Oportunitati afaceri  |  Organisme certificare  |  Organizare santier  |  Organizatii , institutii publice  |  Pachet servicii  |  Parteneriate comerciale  |  Parti sociale   |  Participare licitatie  |  Performanta companiei  |  Permanent mediu  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal atestat  |  Personal intern  |  Piata de capital  |  Piata fortei de munca   |  Pierderi de apa  |  Planificare strategica  |  Planificare strategica cursuri  |  Planificarea afacerii  |  Planul control  |  Prezentare firma  |  Principii si conditii  |  Produse electrice  |  Produse intretinere  |  Produse naturale  |  Produse post  |  Produse top  |  Programe informatice  |  Programe informatice complexe  |  Programul practic  |  Programul teoretic  |  Proiect management  |  Proiect rezidential  |  Proiect rezidential apartamente  |  Proiectare apartamente  |  Proiectare constructii  |  Proiectare design office  |  Proiectare sistematizare  |  Proiectare urbanism  |  Proiectare ventilatii  |  Proiectarea documentatiei  |  Proiectarea sistemului de management   |  Proiecte acte normative  |  Proiecte apartamente  |  Proiecte constructii  |  Proiecte constructii civile  |  Proiecte de canalizare  |  Proiecte de marketing si comunicare   |  Proiecte europene  |  Proiecte industriale cheie  |  Proiecte la cheie  |  Proiecte rezistenta  |  Proiecte sustinere strategica  |  Proiecte tehnice  |  Proiecte urbanism  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Project management constructii  |  Promovare online  |  Promovare produse  |  Punerea in functiune   |  Rapoarte de expertiza  |  Raspunderi civile  |  Realizare contracte  |  Realizare proiecte finantare  |  Recomandari   |  Reducerea de personal  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reguli de drum  |  Relatii de munca   |  Relationare cu clientii   |  Renovari constructii  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizii instalatii gaze  |  Rezistenta cladirii  |  Rezultate 24 de ore  |  Rezultate de business  |  Risc financiar  |  Riscuri profesionale   |  Rol esential  |  Sanatate publica  |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Seminarii internationale  |  Service aer conditionat  |  Service echipamente termice  |  Service instalatii a/c  |  Service instalatii electrice  |  Service instalatii termice  |  Service post garantie  |  Service retea  |  Servicii resurse umane  |  Servicii arhitectura  |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii industriale  |  Servicii informatice  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii mentenanta  |  Servicii sau tratamente medicale   |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sesiuni practice  |  Set de analize   |  Sfaturi utile   |  Sistem informatii  |  Sistem video integrat  |  Sistematizare verticala  |  Sisteme alternative  |  Sisteme complete  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme constructie  |  Sisteme constructii  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme sustinere  |  Sisteme tehnologice  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software executie  |  Software programare  |  Software resurse umane  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Solutionarea de litigii  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Specificatii de mediu  |  Standarde de calitate iso  |  Standardele de calitate   |  Standardele de viata  |  Statistica mediu  |  Stil cursuri  |  Strategie si planificare  |  Strategii comunicare  |  Strategii marketing  |  Structuri rezistenta  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Studiu impact  |  Supravegherea calitatii  |  Sursa energie  |  Tehnica lecturii microfon  |  Tehnici audit  |  Tehnici cercetare  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Tehnici de manipulare  |  Testare personal  |  Tip de cultura  |  Tipuri de constructii  |  Tipuri de pachete  |  Toate sectoarele  |  Transfer date  |  Transport echipamente  |  Transport materiale constructii  |  Transport tehnologic  |  Transport utilaje  |  Transport utilaje industriale  |  Tratamente profesionale  |  Urbanism si mediu  |  Urmarire persoane  |  Urmarirea constructiilor  |  Urmarirea lucrarilor  |  Urmatoarele riscuri standard  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Utilaje industriale  |  Utilaje transport  |  Utilaje uz general  |  Utilizarea listelor  |  Valoare optima   |  Verificare informatii  |  Verificari instalatii gaze  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.