Europroiect Estate - Consultanta si training in management, Bucuresti Afisari: 386
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 445
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Alexandru Iacobescu, Nr. 23, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0744639025; 0744618240
-------------------------
Web: Internet
  email: cursuri@europroiect.ro; office@europroiect.ro
  site: https://www.europroiect.org/
  facebook: europroiectestate/

 
Infiintare/Dezvoltare PMO- Project Management  
Detalii  

PMO - Biroul de Management al Proiectelor

Ce este un Birou de Management al Proiectelor (PMO)?  Aveti nevoie de unul?

     Companiile care cauta o eficienta mai mare si o directionare mai stricta a proiectelor deschid birouri de management al proiectelor (PMO). Iata ce ar trebui sa faca un PMO, ce tipuri ar trebui sa ia în considerare si cine are nevoie într-adevar de unul.

              Un birou de management al proiectelor (PMO) este un grup sau un departament - intern sau extern al unei companii, organizatii sau întreprinderi  - care stabileste, mentine si asigura standarde pentru managementul de proiect în cadrul acelei organizatii. Un PMO asista la utilizarea celor mai bune practici, straduieste sa standardizeze si sa introduca economii prin repetare în executarea proiectelor, imbunatatind starea si directia proiectelor - toate într-un singur loc. PMO este sursa de documentare, îndrumare si metrici privind practica managementului si executiei proiectului.

Rolurile si responsabilitatile unui PMO

     Un PMO va asigura ca procedurile, practicile si operatiunile companiei merg bine - la timp, in buget si în acelasi mod. PMO-urile sunt acolo pentru a asigura succesul proiectelor si programelor si acest lucru este esential deoarece organizatiile furnizeaza valoare prin proiecte si programe.

     EUROPROIECT ESTATE, ofera servicii pentru infiintare si dezvoltare PMO si ajuta companiile sa creeze propriile PMO interne, care sa :

 

• Ofere beneficii organizationale, repetabile si pe termen lung• Alinieze strategia si cultura organizationala• Sa fie suficient de agila pentru a se adapta ca schimbari de strategie• Sa fie un factor cheie pentru organizatiile performante• Sa integreze datele si informatiile din proiectele organizatiei, sa acorde sprijin pentru un bilant echilibrat• Sa permita partajarea resurselor, metodologiilor, instrumentelor si tehnicilor pentru succesul proiectelor din cadrul organizatiei• Sa identifice si sa dezvolte metodologia de management al proiectelor, cele mai bune practici si standarde• Sa asigure pregatire, sa faca mentoring, sa instruiasca si sa supravegheze managerii si personalul de proiect.

Diferite tipuri de PMO

     Gradul de control si de influenta pe care PMO-urile îl au asupra proiectelor depinde de tipul de structura PMO din cadrul organizatiei. Cele trei tipuri generale de PMO sunt: Suport, Control si Directiv.

•    PMO de sustinere (suport) este tipul de PMO care furnizeaza ajutor daca este necesar, avand un rol consultativ.•    PMO de control pune un anumit grad de control asupra proiectelor. Acesta furnizeaza sabloane, proceduri si rapoarte companiei. Este punctul care asigura aplicarea unor standarde prin solicitarea de conformitate, oferind tot sprijinul, dar PMO-ul nu se ocupa de tot - acesta fiind cel mai comun tip de PMO.•    PMO directiv este acela care directioneaza gestionarea lucrarilor proiectelor, sprijina si controleaza personalul si asigura respectarea cerintelor sabloanelor, procedurilor si cerintelor de raportare furnizate de PMO prin preluarea controlului si gestionarea proiectelor. Acestea sunt cele mai frecvente în mediile foarte procedurate, cu grad ridicat de risc.

PMO-urile pot fi interne sau externe.

•    PMO-urile interne sunt comune în organizatiile care desfasoara programe mari în transformarea proceselor de afaceri.•    PMO-urile externe au multe dintre calitatile celor interne, fiind de asemenea foarte bune la comunicarea cu clientii, cu partile interesate si cu echipele de proiect care fac dezvoltarea lucrarilor pe care le gestionati.

Aveti nevoie de un PMO?

 

 

     Cel mai bun punct pentru a începe atunci când va gânditi daca aveti sau nu nevoie de un PMO este sa va uitati la modul în care functioneaza compania dvs. si sa vedeti daca diferite segmente ale acesteia lucreaza deja împreuna, existand  armonie între sisteme si grupuri sau daca functioneaza ca silozuri, cu sisteme diferite si nu comunica prea mult între ele. Daca compania dvs. este ramasa in urma, atunci un PMO poate ajuta. De asemenea, daca intentionati sa implementati sau sa realizati orice proiecte sau schimbari strategice semnificative - sau strategia pe care deja o aveti nu este îndeplinita, un PMO ar putea fi potrivit pentru organizatia dvs.     Daca executati proiecte care au un nivel semnificativ de cost sau au un nivel semnificativ de impact sau de dificultate, atunci puteti beneficia într-adevar de PMO. Cu siguranta, cu cât proiectele sunt mai mari, cu atât mai mare este bugetul, existand mai multe proiecte, cu atât mai mult puteti beneficia de existenta unui PMO.     PMO-urile strategice permit schimbarea strategica a organizatiilor. PMO variaza foarte mult. Unele reprezinta un mijloc de standardizare a proceselor de guvernanta legate de proiecte si de facilitare a partajarii resurselor si a instrumentelor, altele servesc ca centre de excelenta, iar altele aliniaza activitatea de proiect si program la strategia organizationala dintr-o întreprindere.     PMO-urile pot lua alte functii dincolo de standarde si de metodologie si pot participa la managementul proiectelor strategice fie ca facilitator, fie în mod activ ca proprietar al procesului de management al portofoliului. Sarcinile pot include monitorizarea si raportarea proiectelor si portofoliilor active (urmarirea proiectului pâna la finalizare) si raportarea progreselor catre managementul superior pentru deciziile strategice cu privire la ce proiecte sa continue sau sa se anuleze.

Pentru informatii suplimentare despre PMO, daca doriti sa implementati un PMO in organizatia Dvs. sau daca doriti sa va asiguram servicii externe de PMO , nu ezitati sa ne contactati.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
atingerea obiectivelor stabilite  |  constructii speciale   |  implementare proiecte consultanta  |  lucrul in echipa  |  protejarea documentelor  |  Abordare holistica  |  Achizitii publice  |  Act juridic  |  Acte normative  |  Activitati de certificare  |  Activitati de proiectare  |  Activitati practice  |  Actualizare site  |  Afaceri de succes  |  Ajutor eficient   |  Alarma imobil  |  Analiza cantitativa  |  Analiza de caz  |  Analiza diagnostic   |  Analiza gestiunii resurselor umane  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize de piata  |  Analize piata  |  Antreprenor general  |  Antreprenor general instalatii  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente noi  |  Arhitectura proiectare  |  Articole organizare  |  Asigurarea cladirilor  |  Asigurarea constructiilor  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari munca  |  Asigurari private  |  Asistenta achizitie publica  |  Asistenta executie  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta investitii romania  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta tehnica telefon  |  Audit calitate  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii mediu  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avantaje sisteme management  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Baza noastra de date  |  Bunuri materiale  |  Calculatoare electronice   |  Calculatoare noi  |  Calitate certificari  |  Calitatea de administrator  |  Calitatea materialelor  |  Calitatile profesionale  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Canalizare executie  |  Caracter juridic  |  Cariera de succes  |  Cariera profesionala   |  Carti arhitectura  |  Carti business  |  Carti calculatoare  |  Carti diverse  |  Carti drept  |  Carti management  |  Carti online  |  Carti rare  |  Carti tehnica  |  Carti tehnice  |  Cash management  |  Categorii de produse  |  Centre cost  |  Certificare iso  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificari calitate  |  Certificat calitate  |  Certificat mediu  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cine private  |  Clasificarea riscurilor   |  Colaborare afaceri  |  Comanda asteapta  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Competente manageriale  |  Competentele manageriale  |  Complex rezidential  |  Componente industriale  |  Comunicarea cu clientii  |  Concesiune  |  Conexiune audio  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Constructii agricole  |  Constructii apartamente  |  Constructii civile cheie  |  Constructii civile proiectare  |  Constructii cladiri  |  Constructii comerciale  |  Constructii de cladiri  |  Constructii la cheie  |  Constructii poduri  |  Constructii rezidentiale  |  Constructii speciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta investitii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta proiect   |  Consultanta software  |  Cont curent  |  Contract de executie  |  Contract de parteneriat  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Controlul tehnic de calitate  |  Cost management  |  Costuri mentenanta  |  Costuri de intretinere  |  Creativitate si inteligenta  |  Cresterea eficientei  |  Cunostinte de baza   |  Curs elemente tehnice  |  Curs expert achizitii publice  |  Curs interactiv  |  Curs introducere management  |  Curs managementul teritoriului  |  Curs managementul timpului  |  Curs manager resurse umane  |  Curs marketing notiuni baza  |  Curs operare pe calculator  |  Curs planificare organizare  |  Curs project management  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri baze date  |  Cursuri calculatoare  |  Cursuri coaching  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri cu angajatii  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri individuale  |  Cursuri internet  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management calitate  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri management resurse umane  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri managementul mediului  |  Cursuri manager proiect  |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri marketing  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri operatori pc  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri planificare strategica  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri recunoscute international  |  Cursuri relatii publice  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri sisteme management iso  |  Cursuri stil  |  Cursuri windows  |  Date concrete piata  |  Design grafic  |  Design spatii lucru  |  Design tehnic  |  Detalii de arhitectura  |  Detalii de executie  |  Detalii tehnice  |  Dezvoltare abilitati  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare site  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Dezvoltarea carierei  |  Diploma absolvire   |  Documentatie constructii  |  Domeniul drumuri si poduri  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipamente aer conditionat  |  Echipamente constructii  |  Echipamente electrice  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente lucru inaltime  |  Echipamente manipulare  |  Echipamente masurare debite gaze naturale  |  Echipamente retea  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente termice proiectare  |  Editare carte  |  Editare format hd  |  Eficienta manageriala  |  Elaborarea documentatiei  |  Elemente constructii  |  Elemente legatura  |  Elemente siguranta  |  Elemente transport  |  Eliminarea riscurilor   |  Energie si bani  |  Erori materiale  |  Esenta rom  |  Estimarea problemelor mediu  |  Etapele de constructie  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluare riscuri munca  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evitarea problemelor juridice  |  Evolutia pietei  |  Executie calendare  |  Experienta si creativitate  |  Experiente de peste ani   |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Factori de risc  |  Faza de judecata  |  Finalizarea unei constructii  |  Firma specializata servicii   |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri studii  |  Formare profesionala  |  Formare profesionala afaceri financiare  |  Format electronic   |  Functia de resurse umane  |  Furnizori de servicii   |  Gaze instalatii documentatie tehnica  |  Gestionarea ciclului de viata al produsului  |  Gestiunea resurselor umane  |  Ghid evenimente  |  Ghiduri practice  |  Identificarea pericolelor   |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea criteriilor de calitate  |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Independenta piata energetica  |  Infiintare firme  |  Informatii utile  |  Infrastructura constructii industriale  |  Ingineria mediului  |  Inginerie   |  Inscriere cursuri  |  Instalatii aer conditionat  |  Instalatii complete  |  Instalatii electrice proiectare  |  Instalatii electrice service  |  Instalatii gaze executie  |  Instalatii gaze proiectare  |  Instalatii industriale  |  Instalatii sanitare interventii  |  Instalatii sanitare proiectare  |  Instalatii sanitare, proiectare si executie  |  Instalatii tehnologice  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Instrumente masurare  |  Instrumente traditionale  |  Interventii la inaltime  |  Legislatia constructiilor  |  Legislatia in vigoare  |  Management / marketing cursuri  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management general  |  Management operational  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management timp  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Materiale acoperire  |  Mediul de afaceri  |  Parteneriate comerciale  |  Piata fortei de munca   |  Planul control  |  Principii si conditii  |  Proiect management  |  Proiectare constructii  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte constructii  |  Proiecte europene  |  Proiecte la cheie  |  Proiectul de executie  |  Project management constructii  |  Realizare contracte  |  Relationare cu clientii   |  Risc financiar  |  Servicii industriale  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Solutii domeniul it  |  Standarde de calitate iso  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Urmarirea lucrarilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.