SYSCONT AUDIT Afisari: 670
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 311
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Iovita, Nr. 23-27, Bl. Verde, Et. 3, Ap. 12 Sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214113193
-------------------------
Web: Internet
  email: office@syscont.ro
  site: www.syscont.ro

 
Produse / Servicii
   
1. Fiscalitate  
Orice companie îşi stabileşte obiective precise, care să satisfacă cele mai înalte aşteptări ale acţionarilor. Aceste... detalii >>>
   
2. Salarizare & HR  
..Syscont Audit oferă servicii complete specifice departamentului de resurse umane, fiind la curent cu noutăţile legislative de... detalii >>>
video
   
3. Servicii Consultanta fiscala  
.Contextul economic din prezent ne poate oferi oricând surprize mai mult sau mai puţin plăcute, asta datorită intervenţiei... detalii >>>
   
4. Servicii de audit  
  ........Produsul contabilităţii îl reprezintă informaţia contabilă, iar obiectivul său este obţinerea unei imagini... detalii >>>
video
   
5. Servicii de contabilitate  
Situaţiile financiare sunt cele care la sfarsitul exercitiului financiar dau verdictul eficientei activitatii unei companii si care,... detalii >>>
 
Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Asistenta fiscala  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Certificari bilant,  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Fonduri financiare  |  Format electronic   |  Gestionarea bazei de date  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Investitii financiare  |  Lichidare companii   |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Pontaj angajati  |  Proceduri achizitii publice  |  Programe contabilitate  |  Reprezentarea angajatorului   |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Situatiile de criza  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Software contabilitate  |  Solutii software  |  Taxe si impozite  |  Taxele pentru fondul de mediu  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.