SYSCONT AUDIT Afisari: 670
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 311
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Iovita, Nr. 23-27, Bl. Verde, Et. 3, Ap. 12 Sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214113193
-------------------------
Web: Internet
  email: office@syscont.ro
  site: www.syscont.ro

 
Fiscalitate  
Detalii  

Orice companie îşi stabileşte obiective precise, care să satisfacă cele mai înalte aşteptări ale acţionarilor. Aceste obiective ţin de performanţa financiară a întreprinderii, de utilizarea eficientă a resurselor, de alegerea personalului competent si de tot ceea ce are ca principal scop maximizarea profitului si minimizarea costurilor. ..........Să nu uităm totuşi că toate acţiunile pe care le intreprindem sunt controlate de un cadru legislativ şi nu ne aflăm in posibilitatea de a  lua decizii fără să ne conformăm legislaţiei in vigoare. .........Cadrul legislativ pentru evidenţa contabilă a unei întreprinderi este foarte complex, de aceea noi iti vom oferi soluţiile cele mai potrivite pentru afacerea ta, care vor aduce un aport semnificativ la atingerea obiectivelor propuse.

SERVICII DE FISCALITATE

 

  • VERIFICĂRI LEGISLATIVE

CERTIFICARE DECLARAŢII ŞI SITUAŢII FINANCIAR

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Asistenta fiscala  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Certificari bilant,  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Fonduri financiare  |  Format electronic   |  Gestionarea bazei de date  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Investitii financiare  |  Lichidare companii   |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Pontaj angajati  |  Proceduri achizitii publice  |  Programe contabilitate  |  Reprezentarea angajatorului   |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Situatiile de criza  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Software contabilitate  |  Solutii software  |  Taxe si impozite  |  Taxele pentru fondul de mediu  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.