SYSCONT AUDIT Afisari: 672
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 312
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Iovita, Nr. 23-27, Bl. Verde, Et. 3, Ap. 12 Sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214113193
-------------------------
Web: Internet
  email: office@syscont.ro
  site: www.syscont.ro

 
Salarizare & HR  
Detalii  video  

..Syscont Audit oferă servicii complete specifice departamentului de resurse umane, fiind la curent cu noutăţile legislative de natură salarială şi  preluând în totalitate responsabilitatea administrării personalului precum şi a întocmirii si depunerii  declaraţiilor.

..........Sectorul HR este unul compex, care presupune îndeplinirea numeroaselor atribuţii legate de selecţia personalului în funcţie de cerinţele specifice ale fiecărei companii, întocmirea documentelor legale pentru angajaţi, acestea fiind doar o parte din lista de servicii pe care le poţi obţine foarte uşor prin externalizarea serviciilor privind resursele umane.

 

 

SERVICII DE SALARIZARE

  • Preluarea datelor şi a informaţiilor din partea clientului
  • Calculul salariilor: întocmirea ştatelor de plată şi a fluturaşilor de salariu pe baza pontajelor/foilor colective de lucru;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiei privind obligaţiile de plată a contributiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa nominala a persoanelor asigurate;
  • Întocmirea declaraţiei informative privind impozitul retinut la sursă -Declaratia 205;
  • Generarea notelor contabile privind salariile;
  • Întocmirea rapoartelor privind obligaţiile angajatorului către bugetul statului;
  • Consultanţă fiscală cu privire la impozite şi contribuţii conform legislaţiei în vigoare.

.....

ADMINISTRARE PERSONAL

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă şi înregistrarea acestora in Revisal;
  • Întocmirea actelor adiţionale referitoare la toate modificările contractelor individuale;
  • Întocmirea şi gestionarea dosarelor de personal;
  • Gestionarea Registrului General de Evidenţă Salariaţilor în format electronic;
  • Intocmirea fişelor de post si a Regulamentului Intern - la solicitarea clientului;
  • Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului;
  • Eliberare adeverinte pentru salariaţi;
  • Intocmirea notelor de lichidare;
  • Consultanţă cu privire la legislaţia muncii;
  • Reprezentarea clientului în relaţiile cu ITM, Casa de Sanatate, AJOFM, etc.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Asistenta fiscala  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Certificari bilant,  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertize contabile  |  Expertize financiar-contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Fonduri financiare  |  Format electronic   |  Gestionarea bazei de date  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Informatii clienti  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Investitii financiare  |  Lichidare companii   |  Permanent mediu  |  Personal intern  |  Pontaj angajati  |  Proceduri achizitii publice  |  Programe contabilitate  |  Reprezentarea angajatorului   |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Situatiile de criza  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Software contabilitate  |  Solutii software  |  Taxe si impozite  |  Taxele pentru fondul de mediu  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.