Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Sector 1 Afisari: 3313
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 1587
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Maresal Averescu, nr. 17, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212229981; 0212234190; 0212234197
-------------------------
Web: Internet
  email: registratura@dgaspc-sectorul1.ro; comunicare@dgaspc-sectorul1.ro
  site: www.dgaspc-sectorul1.ro

 
Directia economica  
Detalii  

 SERVICIUL CONTABILITATE BUGETARĂ 

îndeplineşte următoarele atribuţii principale

 

  • organizează şi conduce contabilitatea instituţiei potrivit Legii nr.82/1991 asigurând :
    • înregistrarea cronologică şi sistematică, prelucrarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială şi rezultatele obţinute atât pentru necesitatile proprii  cât şi în relaţiile cu clienţii, furnizorii, băncile, organele fiscale şi alte persoane fizice sau juridice;
    • controlul operaţiunilor patrimoniale efectuate şi al procedeelor de prelucrare utilizate, precum şi exactitatea datelor contabile furnizate;
    • respectarea planului de conturi general, modelelor registrelor şi formularelor comune privind activitatea financiar – contabilă a normelor metodologice a Ministerului Finanţelor, privind întocmirea şi utilizarea acestora;
  • ţine evidenţa contabilă primară pentru toate unităţile din subordinea DGASPC;
  • întocmeşte şi verifică balantele de verificare lunare;
  • întocmeşte şi verifică darea de seamă contabilă, contul de execuţie, anexe şi a raportului explicativ;
  • asigură respectarea normelor financiar - contabile în cazul utilizării de sisteme automate de prelucrare a datelor, ca şi stocarea şi păstrarea datelor înregistrate în contabilitate;
  • realizează schimb permanent de date şi informaţii cu departamentul de resort din cadrul Primariei Sectorului 1, Trezoreriei sector 1, Serviciilor Administrative Financiare Sector1;
  • întocmeşte şi fundamentează proiectele de hotărâri ale Consiliului Local al Sectorului 1 şi a proiectelor de Dispozitii ale Directorului în domeniul său de activitate împreună cu Biroul Buget, Execuţie Bugetară;
  • întocmeşte raportări statistice specifice;
  • schimb permanent de date şi informaţii cu serviciile de resort din cadrul Primariei Sectorului 1,  Directia Taxe şi Impozite Sector 1, Trezoreriei Sector 1, Administraţia Financiară Sector1;
  • fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  • întocmeste proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.

 

SERVICIUL FINANCIAR

îndeplineste următoarele atribuţii principale:

 

  • ridicare şi depunere de numerar;
  • ridicare şi depunere de documente de decontare bancară;
  • întocmeşte documentele de plată aferente cheltuielilor materiale şi servicii;
  • virează la bugetul local veniturile din fondurile cu destinatie specială;
  • întocmeşte raportări statistice specifice;
  • colaborează cu Serviciul Buget, Execuţie Bugetară pentru întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
  • analizează necesitatile patrimoniale pe termen scurt şi în perspectiva;
  • efectuează analiza economico-financiara punand la dispozitia conducerii indicatori din care sa rezulte eficienta cheltuirii fondurilor băneşti;
  • urmareşte încadrarea cheltuielilor bugetare în limitele creditelor aprobate de Consiliul Local al Sectorului 1;
  • asigură respectarea normelor contabile în cazul utilizării de sisteme automate de preluare a datelor, ca şi stocarea şi păstrarea datelor înregistrate în contabilitate;
  • întocmeşte documentele necesare transferurilor de mijloace fixe;
  • schimb permanent de date şi informaţii cu departamentul de resort din cadrul Primăriei Sectorului 1, Trezoreriei sector 1, Serviciilor Administrative Financiare Sector 1;
  • efectuează lunar plăţile pentru îngrijitorii persoanelor vârstnice la domiciliu ;
  • întocmeşte şi transmite lunar taloanele, borderourile şi recapitulaţiile privind drepturile salariale ale asistentilor personali ai persoanelor cu handicap;
  • verifică conturile şi închiderea acestora la finele anului;
  • exercită controlul financiar preventiv asupra dosarelor de ajutoare sociale întocmite de Serviciul Asistenţa Socială a Persoanei şi Familiei;
  • întocmeşte statele de plată curente  pentru ajutoarele sociale,ajutoarele de urgenţă şi indemnizaţiile de naştere;
  • evidenţiază restanţele privind ajutoarele sociale, indemnizaţiile de naştere şi ajutoarele de urgenţă prin întocmirea fişelor şi a statelor de plată pentru acestea;
  • întocmeşte şi transmite situaţia statistică privind aplicarea Leg.416/2001 şi a Leg.116/2002 la D.G.M.S.S.;
  • asigură plata drepturilor acordate persoanelor cu handicap;
  • fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  • întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.

 

 SERVICIUL SALARIZARE

îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

 

  • întocmeşte statele de plata a salariaţilor şi a indemnizaţiilor membrilor CPC si C.E.M.P.H.A;
  • plata drepturilor de personal a indemnizaţiilor pentru membrii Comisiei pentru Protecţia Copilului şi C.E.M.P.H.A;
  • întocmeşte fişe de salarii;
  • operează reţineri salariale conform legilor;
  • reţine şi ţine evidenţa garanţiilor materiale;
  • ţine evidenţa concediilor medicale ale salariaţilor;
  • ţine evidenţa şi efectuează plata orelor suplimentare efectuate de catre salariaţii DGASPC Sector 1;
  • calculează diferentele salariale şi reţine/plăteşte diferenţele rezultate;
  • efectuează lunar plaţile pentru asistenţii personali ai persoanelor cu handicap grav ;
  • întocmeşte lunar centralizatoarele de salarii şi O.P.H.T. aferente drepturilor salariale ale asistenţilor personali, precum şi ale angajatilor D.G.A.S.P.C;
  • eliberează adeverinţe solicitate de către salariaţii instituţiei pentru diferite instituţii: medic de familie, şcoală, policlinică, spital, împrumuturi, achiziţionare bunuri în rate, compensaţii căldură, etc.
  • întocmeşte şi transmite lunar şi anual situaţii statistice privind drepturile de personal la Primăria Sectorului 1;
  • urmareşte şi verifică garanţiile gestionare materiale;
  • întocmeşte actele adiţionale pentru majorarea garanţiilor gestionare materiale ori de câte ori este necesar ;
  • întocmeşte şi transmite semestrial la Administraţia Financiară a Sectorului 1 declaraţiile privind structura şi cheltuielile de personal ale D.G.A.S.P.C;
  • întocmeşte şi transmite lunar la Casa de Pensii a Sectorului 1, la Casele de Asigurări de Sănătate (a O.P.S.N.A.J. a Transporturilor, a Municipiului Bucureşti) la Agenţia Municipiului Bucureşti pentru Ocuparea Forţei de Muncă a declaraţiilor privind contribuţiile la fondurile asigurărilor sociale de sănătate, asigurărilor sociale, ajutorului de şomaj, situaţia privind impozitul aferent drepturilor salariale plătite;
  • întocmeşte fişele fiscale ale salariaţilor;
  • întocmeşte documentaţia privind acordarea premiilor, altele decât premiul anual, pe baza propunerilor compartimentelor din DGASPC Sector 1;
  • completează cu actele necesare dosarele noilor angajaţi privind efectuarea deducerilor personale suplimentare necesare stabilirii impozitului aferent drepturilor salariale lunare;
  • verifică lunar soldurile conturilor de salarii din balanţa de verificare;
  • fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  • întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.

 

SERVICIUL BUGET, EXECUŢIE BUGETARĂ 

îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

 

  • propune proiectul de buget şi a rectificări ale acestuia;
  • conform surselor de finanţare, întocmeste bugetul de venituri şi cheltuieli al institutiei în colaborare cu Serviciul Financiar şi Serviciul Contabilitate şi rectificarea acestuia;
  • efectuează analiza economico-financiară punând la dispoziţia conducerii indicatori din care să rezulte eficienţa cheltuirii fondurilor băneşti;
  • urmăreşte încadrarea cheltuielior bugetare în limitele creditelor aprobate de Consiliul Local Sector 1, precum şi îndeplinirea atribuţiunilor ce revin conform Ordonantei de urgenta nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002.
  • asigură deschiderea finanţării prin întocmirea lunară a cererii de credite;
  • asigură respectarea normelor  financiar - contabile în cazul utilizării de sisteme automate de preluare a datelor ca şi stocarea şi păstrarea datelor înregistrate în serviciului;
  • schimb permanent de date şi informatii cu departamentul de resort din cadrul Primariei Sector 1, Trezoreriei Sector 1, Serviciilor Administrative Financiare Sector 1 ;
  • fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  • întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  psihoterapie familie  |  Abuz exploatare copii  |  Abuz maltratare copii  |  Accesorii arhivare  |  Accesorii birou  |  Accesorii calculatoare  |  Accesorii mobile  |  Accesorii protectie  |  Accesorii tehnica calcul  |  Accesorii zidari  |  Achizitii publice  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Activitatea asistentilor maternali  |  Adeverinte vechimea in munca  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Alimente baza  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Angajament plata  |  Angajamente de plata  |  Aprovizionare consumabile  |  Aprovizionarea cu materiale  |  Arhivare servicii  |  Asigurarea complexa  |  Asistenta auto  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta nastere  |  Asistenta psihologica  |  Asistenta sociala persoane dizabilitati  |  Asistenta sociala persoane singure  |  Asistenta sociala persoane varstnice  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Asistenta tehnica, reparatii   |  Asistenti maternali  |  Asistenti maternali profesionisti  |  Auto piese noi  |  Autoritati tutelare persoane varstnice  |  Balanta verificare  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bunuri materiale  |  Bunuri mobile  |  Caiete birou  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare noi  |  Caracter juridic  |  Casa de pensii   |  Centre medicale  |  Centru de service si reparatii   |  Centru pentru persoane varstnice   |  Centru recuperare reabilitare neuropsihiatrica milcov  |  Certificarea produselor  |  Cheltuieli cu personalul  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Combaterea marginalizarii sociale  |  Comenzi piese de schimb   |  Compartimente dgaspc sector  |  Componente calculatoare  |  Componente calculatoare reparatii  |  Comportament antisocial copii  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Conform contractului  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere persoane varstnice clubul seniorilor  |  Consiliere psihologica  |  Consiliere psihologica copii  |  Consiliere psihologica copii sector  |  Consiliere psihoterapie copii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta recrutare  |  Consum combustibil   |  Consumabile auto  |  Consumabile service auto  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea trezoreriei  |  Contencios administrativ  |  Contestatii pensii  |  Contract de executie  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Controlul preventiv  |  Copii evidenta dgaspc sector  |  Copii reintegrare familie  |  Copil protectie tip familial  |  Cresterea copilului  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunere declaratii somaj  |  Detectiv verificare personal  |  Directia asistenta sociala protectia copilului sector  |  Directia generala asistenta sociala protectia copilului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Directia protectia copilului sector  |  Directia venituri buget local sector  |  Dispozitii plata  |  Domeniul drepturilor omului  |  Domeniul juridic  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept contencios  |  Drept financiar   |  Dreptul viata familiala  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Drumuri executie  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare complexa persoanelor adulte handicap  |  Evaluare personal  |  Evaluare psihologica  |  Eventualele avarii  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta economica  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Furnizori alimente  |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Impozite masini  |  Incetarea contractelor de munca  |  Ingrijire copii servicii  |  Ingrijire persoane  |  Ingrijire persoane varstnice  |  Ingrijire persoanelor varstnice  |  Interventii situatii urgenta  |  Iso 2001  |  Legalitate achizitii publice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Limitele bugetului  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari si servicii  |  Magazin lubrifianti auto  |  Masini scris  |  Masini scris reparatii  |  Masuri protectie alternative copii  |  Materiale protectie  |  Medici familie sector 1  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mijloacele fixe din patrimoniu  |  Mobile reparatii  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul mijloace fixe  |  Nastere asistenta  |  Obiecte uz personal  |  Organele competente  |  Permanent scurt  |  Persoane varstnice  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal ingrijire copii  |  Personal serviciu  |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe europene  |  Programe sociale persoane varstnice  |  Proiecte de reabilitare  |  Proiecte europene  |  Proiectul de executie  |  Protectia datelor   |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectia persoanelor handicap  |  Protectia persoanelor singure sector  |  Protectia persoanelor varstnice sector  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie asistenta sociala copii  |  Protectie copii  |  Protectie copii dizabilitati  |  Psihoterapie copii  |  Rate lunare  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare personal   |  Recuperare date  |  Recuperare neuromotorie  |  Recuperare neuropsihomotorie copii  |  Recuperare neuropsihomotorie dezna  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reintegrare sociala  |  Relatiile de familie  |  Reparatii auto  |  Reparatii drumuri  |  Reprezentarea in justitie  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizii tehnice  |  Salariile angajatilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimb ulei  |  Secretariatul   |  Service calculatoare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii dgaspc sector  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale rate  |  Servicii notariale  |  Servicii persoane dizabilitati  |  Servicii protectia copilului  |  Servicii protectie copil tip familial  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu protectie copil delincvent  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul familial persoane handicap grav  |  Serviciul juridic contencios  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme automate  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme ridicare  |  Situatii financiare  |  Societate in dificultate   |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxe si impozite  |  Tehnica birou  |  Tehnica de calcul reparatii  |  Tipuri de contracte  |  Transport bunuri  |  Transport excursii  |  Transport masini  |  Transport public local  |  Transport zilnic persoane  |  Transportarea apelor uzate  |  Ulei auto  |  Ulei tehnic  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Utilizarea datelor statistice  |  Vacante individuale  |  Vacante la cerere  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Zidari bucuresti  |  Zidari sector 1  |  Zugravi  |  Zugravi bucuresti  |  Zugravi sector 1   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.