CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA IALOMITA Afisari: 3390
Categorie: AFACERI >> Camere de Comert din Romania Vizitatori: 1542
SUMAR
-------------------------
Servicii (1)
-------------------------
 
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lujerului nr. 2 - P-ţa Cuza Vodă, Slobozia,
-------------------------
Phone: Telefon
  0243230105; 0243231353; 0243230105; 0243231353
-------------------------
Web: Internet
  email: office.cciail@gmail.com
  site: www.cciail.ro

 
Servicii  
Detalii  

LISTA ACTIVITATILOR SI SERVICIILOREFECTUATE DE CATRE CCIA IALOMITA IN CONFORMITATE CU DECRETUL - LEGE NR. 139/1990

Conform Statutului Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Ialomita :

1. ACTIVITATI GENERALE

 • Colectarea si promovarea spre solutionare a problemelor agentilor economici in relatia cu autoritatile   publice centrale si locale, institutiile neguvernamentale, asociatiile si organizatiile profesionale

• Colectarea propunerilor si solicitarilor membrilor CCIA in vederea solutionarii lor

• Analiza impactului actelor normative nou aparute asupra activitatii operatorilor economici

• Elaborarea punctelor de vedere ale CCIA Ialomita fata de masurile economice si legislative propuse in    plan central si local

• Reprezentarea intereselor agentilor economici la manifestari comerciale, misiuni economice, intalniri de    afaceri, targuri si expozitii, parteneriate.

• Consultanta privind relatiile dintre comercianti si autoritatile administratiei publice

• Promovarea mediului de afaceri local de afaceri prin inscrierea in sistemul informatriv SINFOCAM, Oferta    judetului Ialomita

• Introducerea in baza de date a profilului de firma

• Consultarea bancilor de date si furnizare de Informatii despre firme romanesti- date identificare firma (denumire, nr. inmatriculare, sediu)- capital social- asociati- administratori- puncte de lucru- obiect principal- obiect secundar- ment. prev de Lg. 26/1990- incidente comerciale- alte mentiuni- oportunitati de afaceri

• Date de identificare despre serii de firme grupate pe diferite criterii (aria geografica,    localitate/sector/strada, domeniu/obiect principal de activitate, capital social subscris, alte criterii)• Informatii extrase din situatiile financiare anuale   Tariful se reduce in functie de numarul de firme pentru care se solicita informatii:- 101-500 firme 30%- 501-1.000 firme 40%- 1001-10.000 firme 50%

• Raport financiar firma: Tariful se reduce in functie de numarul de firme pentru care se socita informatii:- 11-50 firme 20%- 51-100 firme 30%- peste 101 firme 40%• Furnizare de informatii de afaceri obtinute din surse externe- profil de firma- selectii de firme dupa diferite criterii- licitatii externe- investitii

• Servicii de cautare/verificare pe INTERNET a existentei anterioritatii inscrierii unui aviz de garantie in    AEGRM

• Reproducerea/imprimarea dovezii privind esixtenta unei inscrieri in AEGRM

• Eliberarea de adeverinte si recomandari la solicitarea agentilor economici

• Punerea la dispozitie si consultarea de cataloage, publicatii, alte surse bibliografice, interne si externe,    adrese utile• Informatii privind manifestarile expozitionale interne si externe

• Informatii furnizate prin intermediul CRCE :   (statistici privind comertul exterior, agenti economici importatori/exportatori, c)serii de date statistice    privind exportul/importul din judet, legislatie de comert exterior, reprezentante economice si diplomatice,    operatiuni de import export pe tari, pietele straine, studii de piata pe grupe de produse )

• Transmitere informatii de afaceri pe CD-ROM

• Consultanta privind intocmirea de cerere/oferta interna

• Realizarea de contacte directe prin cautare de parteneri de afaceri

• Participarea la simpozioane, conferinte, dezbateri, seminarii, intalniri de afaceri,prezentari de firma,    prezentari de noutati legislative

• Organizare de intalniri promotionale cu prezentari de firma, produse si demonstratii practice

• Consultanta si eliberarea de certificate de origine a marfurilor (tip roz) - 4 ex.

• Eliberarea de copii suplimentare

• Eliberarea certificatului de forta majora care impiedica derularea normala a unui contract comercial la    intern precum si pentru contract la extern, daca aceasta clauza este prevazuta in contract

• Prezentari programe de finantare

• Consultanta privind operatiunile de import –export

• Sprijin acordat firmelor romanesti in vederea realizarii de contacte comerciale prin: cautare de parteneri    straini, contacte cu parteneri straini fara consiliere, contacte cu parteneri straini cu asistenta

• Sprijin acordat firmelor straine in vederea realizarii de contacte comerciale prin:a) cautare de parteneneri romanib) prezentare de oferte de produse si serviciic) organizarea de vizite la parteneri potentiali fara asistenta si consiliered) organizarea de vizite la parteneri romani cu asistenta si consilieree) organizarea de parteneriate de afaceri

• Servicii de organizare misiuni economice in strainatate

• Informatii privind conditiile de acordare a vizelor consulare

 

2.SERVICII DE CONSULTANTA,INFIINTARE SI DEZVOLTARE A AFACERII

 • Consultanta, asistenta ,informare si documentare initiala in afaceri

• Consultanta privind conditiile de intocmire a contractelor civile/comerciale

• Consultanta privind desfasurarea de activitati in temeiul Lg. 300./2004

• Obtinerea rezervarii firmei

• Alcatuirea dosarului pentru inmatriculare

• Efectuarea in numele solicitantilor a varsamintelor (aportul in numerar la capitalul social)

• Obtinerea in numele solicitantului a cazierului fiscal

• Obtinerea in numele solicitantilor a autentificarii actului constitutiv /aditional

• Indrumare privind completarea cererii de inmatriculare/ declaratiilor pe propria raspundere /autorizare a   comerciantului

• Indrumare privind completarea corecta a cererilor adresate RC, altele decat cerea de inmatriculare

• Informare si documentare pentru modificarea actului constitutiv

• Act aditional: schimbare sediu, denumire firma, emblema, durata societate, domeniu principal de   activitate, administratori/cenzori, primire , retragere de membri sau asociati,alte elemente (nume,   domiciliu, participare beneficii si pierderi)

• Act aditional: infiintare sedii secundare

• Act aditional completare obiect de activitate , codificare/recodificarea acestuia

• Act aditional: schimbare forma juridica,

• Act aditional: majorare sau reducere capital social

• Act aditional: divizare sau fuziune,

• Act aditional dizolvare/lichidare societate

• Diverse procuri

• Declaratii pe propria raspundere fondatori, administratori, imputerniciti sucursale, cenzori

• Tehnoredactare cereri si declaratii

• SERVICII AEGRM

 

3.TEHNOREDACTARI

 • Proiecte de fuziune• Proiecte de divizare inclusiv extras• Contracte de inchiriere/comodat• Contracte de asociere in participatiune• Contracte civile• Contracte comerciale• Contracte comerciale internationale• Hotarari AGA/AGEA• Hotarari AGA de suspendare a activitatii• Convocari AGA/AGEA• Alte lucrari• Act constitutiv SRL asociat unic• Redactarea actului constitutiv initial persoanelor juridice supuse obligatiei de inregistrare in registrul   comertului (societati comerciale, grupuri de interes economic, grupuri europene de interes economic,   organizatii cooperatiste) constituite cu 2 - 5 asociati/actionari inclusiv• Actualizare act constitutiv

 

4. ALTE SERVICII

• Depunerea cererii de inregistrare si a documentelor insotitoare la Biroul unic din cadrul oficiului registrului    comertului de pe langa tribunal pentru inregistrare• Intermediere in obtinerea de certificate constatatoare• Preluare ORC denumire sau emblema firma• Preluare documente pentru Monit. Of partea III• Preluare documente pentru AEGRM• Depunere documente ORC • Servicii de obtinere a stampilei ( trodat )• Depunere Bilant Contabil la ORC• Comision TJT pt. SRl • Transmitere acte spre publicare Monit. Ofic• Consultanta privind surse de finantare interne si externe• Sprijin pentru intocmirea de proiecte de promovare a investitiilor agentilor economici prin accesarea    programelor de finantare• Asistenta in contactarea surselor de finantare si creditare interne si externe• Consultanta privind elaborare plan de afaceri sau proiect de finantare• Verificare plan de afaceri sau proiect de finantare• Elaborare plan de afaceri• Alcatuire dosar creditare si realizare studii de fezabilitate• Extragerea din bazele de date de acte normative si listarea pentru eliberare, la cerere • Listarea pe imprimanta a unei lucrari• Expediere si receptie corespondenta prin fax, in tara si in strainatate• Consultanta si servicii financiar contabile privind:- efectuarea calculelor si intocmirea bilanturilor contabile;- intocmirea documentelor de impozitare pentru persoanele fizice si juridice• Consultanta privind sistemul managementului de mediu• Servicii de protectie a proprietatii industriale• Sprijin acordat comerciantilor pentru activitatea de resurse umane prin organizarea de cursuri de    calificare sau perfectionare la cererea agentilor economici• Consultanta si activitati de evaluare• Consultanta privind arbitrajul comercial intern si international• Organizarea la cerere a concilierii arbitrale in conditiile prevazute de regulile de conciliere facultativa• Obtinerea la cerere de date structurate despre firma• Obtinerea la cerere de situatii statistice uni si multicriteriale• Obtinerea la cerere de copii certificate de pe documente din dosarul firmei• Transmitere documente prin posta• Transmitere informatii prin email• Taxa participare TOP FIRME• Multiplicari xerox• Inchirierea obiectelor de inventar din dotare • Inchiriere sala protocol

5. CONSULTANTA SI INFIINTARE ASOCIATII SI FUNDATII

• Consultanta privind infiintarea si functionarea asociatiilor si fundatiilor• Tehnoredactare statut asociatie/fundatie• Tehnoredactare act constitutiv asociatie /fundatie• Alcatuire dosar judecatorie• Tehnoredactari modificari acte asociatie /fundatie

6. SERVICII DE ORGANIZARE A TARGURILOR SI EXPOZITIILOR

• Organizare de targuri si expozitii proprii pe baza de adeziune –contract - taxa de participare• Tarife de inchiriere: FEMINA STAR, EXPO URZICENI, SALONUL DE CONSTRCTII SI ARHITECTURA, AGROIAL   PARTENER- stand amenajat (minim 6 mp)- stand neamenajat• Alte dotari suplimentare- masa- scaune- priza suplimentara- TV- video- rafturi• Inchiriere pavilioane expozitionale- corturi• Taxa inchiriere spatiu propriu pentru organizarea de intalniri promotionale cu convocarea agentilor   economici

7. SERVICII DE PUBLICITATE SI RECLAMA COMERCIALA SI PRESA

• Reclama in publicatiile editate de CCIA Ialomitaa) alb-negru: - o aparitie -  6 aparitii- 12 aparitii b) policromie :- o aparitie-  6 aparitii- 12 aparitiic) policromie -coperta exterioara- coperta interioara• Reclama prin panouri publicitare in spatii proprii sau inchiriate• Publicitate pe INTERNET, site• Publicitate audio-video in cadrul manifestarilor comerciale• Abonament anual la ziarul CCIA Ialomita• Publicarea in ziarul CCIA Ialomita a anunturilor• Lucrari de plastifiere• Lucrari de spiralare

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
accesarea programe de finantare   |  Act aditional  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de lichidare  |  Activitati comerciale  |  Activitati practice  |  Activitati promotionale  |  Activitati promovare  |  Activitati publicitate  |  Actualizare site  |  Agenti economici  |  Analiza afacerii  |  Analiza piata  |  Asistenta domiciliu cursuri  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Asociatii fundatii diverse  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Autorizare puncte lucru  |  Autorizare sediu social  |  Baza de impozitare  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Camere de comert din romania  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Cataloage prezentare  |  Centrale industriale  |  Cerere finantare  |  Cerere schimbare nume  |  Cereri de suspendare  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Certificate de inmatriculare pentru firme  |  Certificate inmatriculare  |  Colectarea de date   |  Completarea capitalul social  |  Completarea registrului inventar  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Consultanta agricultura  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta baza date  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta finantare  |  Consultanta investitii  |  Consultanta investitii straine  |  Consultanta proiect   |  Consultanta proiecte publicitare  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contract tip abonament   |  Contracte civile  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte comodat  |  Contracte de baza  |  Contracte de comision  |  Contracte inchiriere  |  Contracte pentru sediu  |  Copii acte   |  Corespondenta comerciala cursuri  |  Corturi conferinte  |  Corturi expozitii  |  Corturi industriale  |  Corturi spatii de lucru  |  Corturi targuri  |  Cursuri asistenta domiciliu  |  Cursuri calificare  |  Cursuri corespondenta  |  Cursuri infiintare afaceri  |  Cursuri internet  |  Cursuri legislatie   |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri protocol  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri tehnoredactare  |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Depunere bilant  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Dezvoltare site  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Documente consulare   |  Elaborare plan protectie  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea propunerilor de finantare   |  Elemente arhitectura  |  Eliberare vize afaceri  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fundatii diverse  |  Hotarari aga  |  Import export  |  Inchiriere a proprietatii  |  Inchiriere scaune  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii de presa  |  Informatii parteneri afaceri  |  Informatii utile  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare nume site  |  Inregistrare sedii secundare  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Intermediere afaceri  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire documente impozitare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Investitii financiare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Majorare/reducere capital social  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Misiuni economice  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Numarul de asociati  |  Numerar operatiuni  |  Obtinere autorizare firme  |  Oficiului registrului comertului  |  Operatiuni de intermediere  |  Oportunitati afaceri  |  Organizare conferinte  |  Organizare simpozioane  |  Panouri publicitare  |  Panouri video si audio   |  Parteneriate comerciale  |  Participarea la targuri si expozitii  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata de capital  |  Plan afaceri  |  Plastifiere  |  Potentiali parteneri de afaceri  |  Prezentare firma  |  Procuri generale  |  Produse industriale  |  Produse top  |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte de divizare firme  |  Proiecte de fuziune  |  Proiecte europene  |  Proiecte fezabilitate  |  Proiecte sedii firma  |  Proiecte spatii comerciale  |  Promovare internet  |  Promovare produse  |  Promovare site  |  Promovarea firmei pe internet  |  Protectie copii  |  Protocol cursuri  |  Rafturi industriale  |  Realizare contracte  |  Realizare embleme  |  Realizare proiecte finantare  |  Recomandari   |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actului constitutiv  |  Redactarea de acte juridice  |  Registrul comertului  |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentante comerciale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Sala de forta  |  Sala legislatie  |  Scaune copii  |  Scaune exterior  |  Scaune masa copii  |  Schimbare sediu social  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Seminarii, simpozioane  |  Servicii resurse umane  |  Servicii arhitectura  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de investitii financiare societati  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii industriale  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii masa  |  Servicii promotionale  |  Servicii protocol  |  Servicii suplimentare  |  Sistemul de creditare  |  Sistemul de sprijin  |  Site industriale  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Societate de consultanta  |  Studii fezabilitate  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Surse finantare  |  Targuri expozitii  |  Targuri internationale  |  Targuri si expozitii   |  Tehnoredactare cursuri  |  Transmitere fax international   |  Transmitere fax local  |  Tribunale arbitrale judetene  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.