Exista posibilitati multiple pentru a te promova online. Cea mai accesibila modalitate de a te promova este cu ajutorul Google Adwords. O scurta prezentare a sistemului Adwords asa cum este prezentat de Google: - Promovarea se face pe motorul de cautare Google (Pozitionarea anunturilor pe motorul de cautare: langa sau deasupra rezultatelor de cautare), pe siteurile partenere Google (In site-uri de cautare si de continut, precum si in alte produse si bloguri) si Google Mail (Scaneaza continutul casutei de e-mail si afiseaza anunturi publicitare in partea de sus si in partea dreapta a ecranului pe baza cuvintelor). - Reteaua Google este cea mai mare retea de publicitate disponibila online, care ajunge la mai mult de 86% dintre utilizatorii de Internet din Intreaga lume. Romanii folosesc in masura de 95% Google ca si motor de cautare. - Modul te targetare: Excelent targetat - Targetul: utilizatorii de Internet, clasa sociala mica si mijlocie - Costuri de promovare (comparativ cu restul modurilor de promovare): mici - Termenul campaniei (comparativ cu restul modurilor de promovare): lung - Platesti cat consumi, plata se face Cost pe Click, iar suma neconsumata se poate reporta pentru perioada viitoare. Avantajele in a apela o agentie de publicitate Cu o experienta de peste 5 ani in Google Adwords iata ce putem sa facem pentru dumneavoastra: 1. Targetarea si alegerea bugetului optim pentru campania dumneavoastra, se face pe baza experientei noastre precum si prin diverse tehnici dezvoltate cu trecerea timpului 2. Dezvoltarea grupurilor de anunturi pentru fiecare din domeniile dumneavoastra. 3. Lista completa de cuvinte cheie. Pornim de la serviciile prezentate pe siteul dumneavoastra, apoi construim si supunem spre aprobarea clientului cuvinte cheie asociate) 4. Excluderea cuvintelor si expresiilor negative. Impreuna cu clientul determinam care sunt lucrurile care duc doar la consumarea bugetului si care n-au niciun fel de impact bun asupra afacerii (ex.: clientul nu vinde un anumit tip de produse, etc) 5. Monitorizam zilnic starea campaniei dumneavoastra, prin sistemul intern Adwords, precum si prin statisticile complete de la Analytics. 6. Succesul campaniei Adwords depinde nu numai de modul in care e administrata campania ci si de site-ul pe care se face trimiterea, avem personal calificat care poate sa optimizeze (grafic cat si semantic) site-ul dumneavoastra pentru a fi competitiv. 7. Facem recomandari clientilor nu numai in privinta campaniei de Adwords ci si a modalitatilor de prezentare pe website, succesul campaniei pe Internet este spre interesul ambelor parti. |