Audit TEAM - Consultanta contabila, contabilitate, audit, Bucuresti Afisari: 679
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 327
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Gherghitei, nr.23D, sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314327170; 0740128348; 07401
-------------------------
Web: Internet
  email: office@auditEAM.ro; audit_EAM@yahoo.com
  site: www.auditeam.ro

 
Clienti  
Detalii  

Grupul de firme Audit TEAM, format din societatea Audit EAM Zuca SRL si societatea Audit TEAM Evolution & Development SRL, are în portofoliu clienţi din diferite domenii de activitate, atât din punct de vedere al auditării, cât şi al consultantei, contabilitatii si analizei.

Cele mai reprezentative contracte încheiate de grupul de societati cu clientii sai sunt pe audit financiar, audit intern, audit fonduri nerambursabile si contabilitate.

 

Din motive contractuale de confidenţialitate nu putem prezenta denumirea clientilor (pe masura ce avem acordul scris al acestora vom afisa si denumirea), însă vă prezentăm numarul contractelor pe fiecare categorie de serviciu prestat si ponderea serviciilor oferite în totalul cifrei de afaceri realizate de societate în exerciţiul financiar 2010.

Printre contractele realizate sau in curs de realizare enumeram:

  • Audit situatii financiare
  • Trei societati din domeniul prestarilor de servicii
  • O societate din domeniul productiei de mobilier
  • Doua societati din domeniul comertului / retail
  • Doua societati din domeniul comertului / duty-free
  • Trei societati din domeniul contructiilor
  • Doua societati in domeniul hotelier si restaurant
    • Audit intern
  • Trei societati din domeniul managementului
  • O societate din domeniul proiectelor cheie si antreprenoriat
  • O societate din domeniul exportului de echipamente
  • O societate din domeniul importului de tehnologii si echipamente
  • Doua societati din domeniul importului de materii prime
  • O societate din domeniul acordarii de credite ipotecare si mobiliare
  • Patru societati din domeniul constructiilor
    • Audit fonduri europene
  • „Consolidarea, modernizarea, extinderea si dotarea centrului scolar pentru educatie incluziva Babeni – Judetul Valcea” Axa prioritara III – Imbunatatirea infrastructurii sociale AM POR SV/23/3/3.4/27/09.07.2009
  • „Formare si asistenta in domeniu managerial – antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est” – POSDRU/92/3.1/S/62459
  • JLS/2008/JCIV/AG/1013 “Consolidarea cooperării judiciare internaţionale în domeniul responsabilităţii părinteşti (noul Regulament Brussels II)”
  • „Cercetari privind evaluarea riscului seismic si elaborarea unui model conceptual si dunctional pentru estimarea pierderilor utilizand sistemele informationale”, din cadrul Contractului de finantare nr. 31-023/2007
  • „Sistem informatic integrat, bazat pe inteligenta artificiala, pentru examinarea cererilor de brevet de inventie – EXAMBREV”
  • „Sistem flexibil pentru accesarea personalizată a serviciilor destinate persoanelor vârstnice”
  • „Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare depuse pentru Axele Prioritare 1-5 din Programului Operational Regional 2007 – 2013″
  • „The Rule of Law Program South East Europe (RLP SEE) Bosnia and Herzegovina – Commentary on the Constitution of BiH” –  BHZ-08/060
  • „Angajati mai bine pregatiti pentru dezvoltarea institutiei” –  Proiect cofinantat din Fondul Social European prin POSDRU 2007 – 2013 – Investeste in Oameni! POSDRU77/3.2/A/47818
  • „Early Stage Research Training in an Eastern European Site with Tradition in Computational Science and Engineering” – Project No: 20552
  • „Coupled Multiscale Simulation and Optimization in Nanoelectronics” – Project No: 19417
  • „Campanie de promovare a Programului Operaţional Sectorial de Mediu – LOT IV Realizarea unei cercetări naţionale cu privire la nivelul de conştientizare privind Programul Operational Sectorial Mediu (POS Mediu) în cadrul publicului larg şi al potenţialilor beneficiari“
  • „Insurance Supervisory Commission (CSA) – consolidation of the early warning system and the risk-based supervision” – Proiect 2005/017-553.03.06.01
  • „Improvement of the institutional capacity of the Romanain National Securities Commission – CNVM” – Proiect 2005/017-553.03.08.02
  • „Învățare pentru ocupare , ocupare pentru dezvoltare deplină – Centru regional multifuncțional pentru ocupare activă” POSDRU/101/5.1/G/75432
  • „Transfer of Knowledge(ToK) – 4nEDA: Marie Curie Host Fellowships for the Transfer of Knowledge(ToK) Development Host Scheme” Universitatea Politehnica
  • „Şanse mai bune pentru ocuparea tinerilor absolvenţi de studii superioare – STASS”  POSDRU/106/5.1/G/75862
  • „Ferma piscicola pentru cresterea si procesrea pastravului – Stoenesti, Arges” Fondul European de Pescuit in cadrul programului Operational pentru Pescuit 2007-2013
  • „Intarirea capacitatii de auditare a sistemelor si procesului de control intern” – AM PNDR
  • „Modernizarea si diversificarea activitatii de productie – SC RECON-EX S.R.L.” -POS CCE Cod SMIS 12748
  • „Reabilitarea Spialului Judetean de Urgenta Valcea” cod SMIS 13064 POR 2007-2013
  •  

    • Audit fonduri nationale
  • „Problema ţiganilor în România în secolul al XIX-lea. Instituţia robiei, mişcarea aboliţionistă şi emanciparea ţiganilor” –  Proiect ID_717 finantat prin CNCSIS-UESFICSU
  • „Atlasul arheologic al Romaniei din paleolitic pana in anul 1000 p.Chr. Redefinirea epocilor si orizonturilor cultural-cronologice din perspectiva datelor oferite de cercetarile interdisciplinare” – Proiect ID_664, finantat prin CNCSIS-UESFICSU
  • „Baze de date istorice. Proiectarea, gestionarea şi analiza statistică a unei baze de date privind călătorii străini care au străbătut spaţiul românesc în secolul al XIX-lea” – Proiect ID_21, finantat prin CNCS-UEFISCDI.
  • „Oameni si fiare. Cercetarea statutului, real si imaginar, al lucratorului de fier in societatea romaneasca, din epoca preindustriala la societatea de consum” – Proiect ID_1173, finantat prin CNCS-UEFISCDI.
  • „Atlas etnografic roman. Sarbatori si obiceiuri. Cercetari stiintifice in comunitatile istorice romanesti din jurul granitelor. Bulgaria” – Proiect ID_960, finantat prin CNCS-UEFISCDI.
    • Contabilitate

    1.  Doua societati din sectorul 2 Bucuresti

    2.  Trei societati din sector 3 Bucuresti

    3.  O societate din sectorul 5 Bucuresti

    4.  O societate din sectorul 1 Bucuresti

    5.  Doua societati din sectorul 4 Bucuresti

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    brussels  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza cifrei afaceri  |  Analiza comparativa  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza situatiei patrimoniale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari case  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta fiscala  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit extern  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit ohsas  |  Audit societati  |  Auditori calitate  |  Banci date  |  Baza de impozitare  |  Baza noastra de date  |  Birou traduceri bucuresti  |  Calcul salarii contabilitate  |  Cercetari ipotecare  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 22000  |  Certificare iso 27001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificat calitate  |  Certificat international iso  |  Cheie inteligenta  |  Cod caen  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri structurale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 22000  |  Consultanta iso 27001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta leasing  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul calitatii mediului  |  Consultanta managementul sanatatii  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control financiar curs  |  Control si audit intern  |  Credite ipotecare  |  Credite nerambursabile  |  Cursuri audit  |  Cursuri auditori  |  Cursuri contabilitate  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii fiscale trimestriale  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltare site  |  Educatie societate  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evaluari patrimoniale  |  Evidenta date personal  |  Experti contabili  |  Firma certificata  |  Firma contabilitate  |  Fond dezvoltare regionala  |  Fonduri europene educatie  |  Fonduri europene mediu  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri structurale  |  Fonduri studii  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Iso 14001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management financiar  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul riscului  |  Managementul securitatii  |  Mediu monitorizare  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier epoca  |  Mobilier hotelier  |  Mobilier operational  |  Mobilier restaurant  |  Mobilier scolar  |  Monitorizare mediu  |  Munca si asigurari sociale   |  Nivelul de formare  |  Oameni de afaceri  |  Obiectivul unui audit  |  Ohsas 18001  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Partenerilor de afaceri  |  Permanent lung  |  Plata impozitelor  |  Program contabilitate financiara  |  Programe contabilitate  |  Programe europene  |  Programul flexibil  |  Promovare site  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Realizare contracte  |  Refacere contabilitate  |  Registrul comertului  |  Reglementarile internationale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete monitorizare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii retail  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Sistem certificat de management al calitatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Site personalizat  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiilor financiare  |  Solutii domeniul it  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Studii mediu  |  Taxe si impozite  |  Tehnologii mediu  |  Traduceri autorizate bucuresti  |  Transfer date  |  Universitatea bucuresti  |  Universitatea politehnica bucuresti  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.