LUPSA CONSULT AUDIT MANAGEMENT Afisari: 102
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Scolilor, Nr. 29, bl. C5, sc. 3, ap. 33, Braila, judetul Braila
-------------------------
Phone: Telefon
  0339880088; 0722997997; 0722908552
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@lupsaconsult.ro
  site: www.lupsaconsult.ro

 
Salarizare si personal  
Detalii  

Cunoscand importanta maxima pe care o reprezinta resursele umane si implicit costurile cu salariile si obligatiile aferente, care pe langa faptul ca de cele mai multe ori sunt foarte mari si implicatiile pe care le au acestea ulterior pot deveni semnificative, societatea noastra utilizeaza un soft performant de stabilire in conditii de legalitate a drepturilor salariale, are specialistii necesari care sa va asigure consultanta in domeniu, precum si posibilitatea de intocmire a tuturor documentelor cerute de legislatia in vigoare.

Intocmirea statelor de plata a salariilor

In baza contractelor incheiate cu societatea dumneavoastra si a informatiilor pe care ni le puneti la dispozitie noi va putem furniza, in conditii de eficienta maxima, servicii de calitate pentru indeplinirea obligatiilor legale de salarizare si de utilizare performanta a resurselor umane. Noi putem conduce evidentele salariale ale societatii dumneavoastra prin intocmirea statelor de plata la sediul nostru sau la sediul dumneavoastra.

Utilizand un program de salarizare integrat, noi preluam datele din pontajele puse la dispozitie de dumneavoastra, intocmim statul de plata, calculam si stabilim contributiile la asigurarile sociale si de sanatate, la ajutorul de somaj, suportate de societate si de angajati, contributiile societatii la schemele de pensii facultative, a primelor de asigurare voluntara, dupa caz, si/sau a altor cheltuieli de protectie sociala, inclusiv a impozitului pe venitul salarial, iar atunci cand dumneavoastra ne mandatati, putem intocmi documentele de plata pentru drepturile cuvenite angajatilor, contributiile retinute de la angajati, a contributiilor datorate de societate si a retinerilor efectuate in contul tertilor.

Totodata, conform principiului pe care il practicam cu clientii nostri, va vom informa in timp util despre toate modificarile legislative pe care le vom aplica cu privire la impozitarea veniturilor salariale, la obligatiile privind platile catre asigurarile sociale sau asigurarile de sanatate pe care le are societatea si cele care trebuie retinute din salariile angajatilor.

Raportari manageriale si reprezentarea in relatie cu Inspectoratul Teritorial de Munca

Potrivit intelegerilor convenite cu dumneavoastra, noi va putem asigura diferite rapoarte privind salarizarea personalului, inclusiv repartizarea cheltuielilor pe centrele de cost. Daca dumneavoastra doriti, noi putem intocmi documentatia necesara pentru incheierea, suspendarea sau incetarea contractelor individuale de munca ale salariatilor in conformitate cu prevederile legislatiei muncii din Romania, ale contractelor de munca incheiate si a Regulamentului intern propriu.

Specialistii nostri care au intocmit documentatiile de salarizare si/sau de stabilire a relatiilor cu salariatii asigura interfata dintre societatea dumneavoastra si organele de control in domeniul utilizarii resurselor umane.

De asemenea, noi putem pune la dispozitia dumneavoastra unul sau mai multi specialisti din societatea noastra pentru acoperirea unor nevoi temporare pe care le aveti, astfel incat sa nu inregistrati disfunctiuni din lipsa de personal calificat. La cererea dumneavoastra, noi putem sa va asiguram consultanta in domeniu fie pentru analiza critica a functiilor financiare existente, fie pentru definirea, implementarea si chiar operarea pe o perioada relativ scurta a compartimentului financiar, in cazul in care acesta nu exista.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii terenuri  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administratorul judiciar  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Calculul amortizarii  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Caracter juridic  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta evaluari active  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri structurale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costurile cu asigurarile  |  Creditorii debitorului   |  Cursuri gestiune  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Detectiv verificare personal  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Electronica auto  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertizele contabile  |  Falimente  |  Falimentul societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fonduri financiare  |  Fonduri structurale  |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozite cladiri  |  Impozite terenuri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Incidenta legislatiei  |  Informatii clienti  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Interpretarea legii  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Investitii financiare  |  La cererea debitorului   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatia romaneasca   |  Legislatie fiscala  |  Lichidare administrativa  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari judiciare  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Motive temeinice  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Organele de control fiscal  |  Patrimoniului societatii   |  Pensii facultative  |  Personal intern  |  Piata de capital  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Plata datoriilor societatii  |  Plata electronica  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Practician in insolventa  |  Prevenirea pierderilor   |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedurii falimentului  |  Program salarizare  |  Proiecte fezabilitate  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Realizare planuri afaceri  |  Realizare proiecte finantare  |  Registrul comertului  |  Reorganizare administrativa  |  Reprezentare control  |  Reprezentarea societatii   |  Resursele umane ale societatii  |  Rezolvarea problemelor   |  Rol esential  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Soft financiar  |  Solutii domeniul it  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Standardele internationale  |  Studii fezabilitate  |  Studii piata  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea calitatii  |  Surse finantare  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.