LUPSA CONSULT AUDIT MANAGEMENT Afisari: 102
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Scolilor, Nr. 29, bl. C5, sc. 3, ap. 33, Braila, judetul Braila
-------------------------
Phone: Telefon
  0339880088; 0722997997; 0722908552
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@lupsaconsult.ro
  site: www.lupsaconsult.ro

 
Reorganizari judiciare  
Detalii  

Reorganizarea prin continuarea activitatii debitorului presupune efectuarea unor modificari structurale in activitatea curenta a societatii aflate in dificultate, mentinandu-se obiectul de activitate, dar aliniindu-se modul de desfasurare a activitatii la noua strategie, conform cu resursele existente si cu cele care urmeaza a fi captate, toate aceste strategii aplicate fiind menite sa faca activitatea de baza a societatii profitabila.

In temeiul prevederilor Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, societatea noastra poate efectua evaluari obiective si amanuntite ale situatiei economice si juridice a debitorului, pe baza acestora putand formula puncte de vedere pertinente cu privire la sansele de reorganizare a activitatii sau cu privire la necesitatea intrarii in procedura falimentului.

Pe baza analizelor anterior amintite, administratorul judiciar poate intocmi el insusi planul de reorganizare sau poate sa colaboreze cu debitoarea sau cu creditorii la realizarea acestui plan.

 Principiile care guverneaza activitatea noatra in procedura reorganizarii judiciare:

  • Principiul procedurii concursuale – conform art. 2 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, scopul acestei proceduri este „instituirea unei proceduri colective pentru acoperirea pasivului debitorului”. Astfel, in cazul procedurilor de faliment, administratorul judiciar trebuie sa acorde o atentie egala tuturor creditorilor si sa adopte o pozitie echidistanta si echilibrata fata de creditori si fata de toti ceilalti participanti la procedura.
  • Principiul respectarii prevederilor legale – ne desfasuram activitatile aferente calitatii de practician in insolventa cu respectarea si aplicarea riguroasa a legislatiei din domeniu.
  • Principiul urmaririi respectarii si aplicarii planului de reorganizare de catre societatea debitoare si al supravegherii activitatii debitoarei pe durata perioadei de reorganizare – ulterior aprobarii prin vot a planului de reorganizare de catre creditori, administratorul judiciar are obligatia de a supraveghea aplicarea si respectarea intocmai a masurilor propuse prin plan, putand semnala, corecta sau sanctiona orice abateri de la obligatiile asumate prin planul de reorganizare.
  • Legislatie incidenta in materie este:

    • Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei
    • Regulamentul CE nr. 1346/2000
     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    Achizitii terenuri  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administratorul judiciar  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Calculul amortizarii  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Caracter juridic  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta evaluari active  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri structurale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costurile cu asigurarile  |  Creditorii debitorului   |  Cursuri gestiune  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Detectiv verificare personal  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Electronica auto  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertizele contabile  |  Falimente  |  Falimentul societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fonduri financiare  |  Fonduri structurale  |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozite cladiri  |  Impozite terenuri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Incidenta legislatiei  |  Informatii clienti  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Interpretarea legii  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Investitii financiare  |  La cererea debitorului   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatia romaneasca   |  Legislatie fiscala  |  Lichidare administrativa  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari judiciare  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Motive temeinice  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Organele de control fiscal  |  Patrimoniului societatii   |  Pensii facultative  |  Personal intern  |  Piata de capital  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Plata datoriilor societatii  |  Plata electronica  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Practician in insolventa  |  Prevenirea pierderilor   |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedurii falimentului  |  Program salarizare  |  Proiecte fezabilitate  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Realizare planuri afaceri  |  Realizare proiecte finantare  |  Registrul comertului  |  Reorganizare administrativa  |  Reprezentare control  |  Reprezentarea societatii   |  Resursele umane ale societatii  |  Rezolvarea problemelor   |  Rol esential  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Soft financiar  |  Solutii domeniul it  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Standardele internationale  |  Studii fezabilitate  |  Studii piata  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea calitatii  |  Surse finantare  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.