LUPSA CONSULT AUDIT MANAGEMENT Afisari: 102
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Scolilor, Nr. 29, bl. C5, sc. 3, ap. 33, Braila, judetul Braila
-------------------------
Phone: Telefon
  0339880088; 0722997997; 0722908552
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@lupsaconsult.ro
  site: www.lupsaconsult.ro

 
Servicii audit intern  
Detalii  

In conformitate cu prevederile legislatiei in domeniu, activitatea de audit intern trebuie implementata la nivelul tuturor societatilor ale caror situatii financiare anuale sunt supuse auditului statutar, potrivit legii, sau optiunii actionarilor/asociatilor.

Functia de audit intern poate fi organizata intr-un compartiment distinct inclus in organigrama companiilor sau poate fi externalizata, pe baze contractuale. Avantajele externalizarii acestei functii sunt reprezentate de costuri mai mici, personal cu pregatire profesionala si experienta in domeniu, independenta si obiectivitate in analiza proceselor din interiorul organizatiei.

Auditul intern are un rol esential in:

  • Prevenirea si detectarea erorilor si fraudelor;
  • Eliminarea pierderilor;
  • Verificarea acuratetei raportarilor catre management;
  • Respectarea legislatiei in vigoare;
  • Verificarea eficacitatii sistemelor de control intern;
  • Asigurarea securitatii activelor;
  • Verificarea concordantei cu procedurile stabilite de control;
  • Verificarea concordantei cu politicile adoptate de management;
  • Eficienta si eficacitatea operatiunilor desfasurate.

Pentru prestarea serviciilor de audit intern se parcurg urmatoarele etape:

-  Etapa contractarii. In aceasta etapa sunt urmati urmatorii pasi:

- Solicitarea de informatii pentru cunoasterea activitatii desfasurate; – Analiza preliminara a informatiilor financiare si non-financiare primite; – Intocmirea si transmiterea ofertei; – Semnarea contractului si/sau a scrisorii de angajament.

-  Etapa de planificare. In aceasta etapa sunt urmati urmatorii pasi:

- Selectarea specialistilor care vor fi implicati in misiune; – Programarea activitatilor pe sectiuni si perioade de timp; – Transmiterea cererilor de informatii.

Etapa prestarii serviciilor. In aceasta etapa sunt urmati urmatorii pasi:

- Primirea informatiilor de la clienti; – Analizarea si verificarea informatiilor; – Efectuarea procedurilor specifice de verificare, folosind tehnicile si instrumentele de audit intern; – Revizuirea documentelor de lucru de catre directorul de audit intern; – Intâlnirile cu clientii si discutarea aspectelor importante; – Emiterea rapoartelor aferente misiunilor de audit intern efectuate; – Emiterea raportului anual de audit intern; – Revizuirea dosarelor si rapoartelor de catre directorul de calitate.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Achizitii terenuri  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administratorul judiciar  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Calculul amortizarii  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Caracter juridic  |  Cererea debitorului   |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta evaluari active  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri structurale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta structuri fiscale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contractelor de munca  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costurile cu asigurarile  |  Creditorii debitorului   |  Cursuri gestiune  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Detectiv verificare personal  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Electronica auto  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertizele contabile  |  Falimente  |  Falimentul societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Fonduri financiare  |  Fonduri structurale  |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozite cladiri  |  Impozite terenuri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Incidenta legislatiei  |  Informatii clienti  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Insolventa debitorului  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Interpretarea legii  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Investitii financiare  |  La cererea debitorului   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatia romaneasca   |  Legislatie fiscala  |  Lichidare administrativa  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidari judiciare  |  Lichidari voluntare  |  Lichidatorul judiciar  |  Management al organizatiei  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Motive temeinice  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Oficiului registrului comertului  |  Organele de control fiscal  |  Patrimoniului societatii   |  Pensii facultative  |  Personal intern  |  Piata de capital  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Plata datoriilor societatii  |  Plata electronica  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Practician in insolventa  |  Prevenirea pierderilor   |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura reorganizarii judiciare   |  Procedurii falimentului  |  Program salarizare  |  Proiecte fezabilitate  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Realizare planuri afaceri  |  Realizare proiecte finantare  |  Registrul comertului  |  Reorganizare administrativa  |  Reprezentare control  |  Reprezentarea societatii   |  Resursele umane ale societatii  |  Rezolvarea problemelor   |  Rol esential  |  Salariile angajatilor  |  Salarizare personal  |  Semnatura electronica  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Soft financiar  |  Solutii domeniul it  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Standardele internationale  |  Studii fezabilitate  |  Studii piata  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea calitatii  |  Surse finantare  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Toate sectoarele  |  Valorificarea bunurilor societatilor in insolventa  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.