Srlconsult - Infiintari firme, servicii contabilitate, Bucuresti Afisari: 1114
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 667
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Independentei, Nr. 202 B, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0729961463; 0770914683; 0213111818
-------------------------
Web: Internet
  email: firma@srlconsult.ro; marketing@srlconsult.ro
  site: www.srlconsult.ro
  facebook: srlconsult/

 
Reactivare societate la ANAF  
Detalii  

Un contribuabil poate fi declarat inactiv si ii sunt aplicate prevederile din Codul Fiscal privind efectele inactivitatii daca se afla in una din urmatoarele situatii:

  • nu isi indeplineste, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligatie declarativa prevazuta de lege;
  • se sustrage controalelor efectuate de organul fiscal central prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia;
  • organul fiscal central constatata ca nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat;
  • inactivitatea temporara inscrisa la registrul comertului (se poate realiza la cererea contribuabilului intre 1 si 3 ani);
  • durata de functionare a societatii este expirata;
  • societatea nu mai are organe statutare;
  • durata detinerii spatiului cu destinatia de sediu social este expirata.

Important!  Organele fiscale anuleaza, din oficiu, atributul de platitor de TVA, daca societatea devine inactiva din punct de vedere fiscal.

Trecerea ca inactiv a contribuabilului se realizeaza de catre organul fiscal central, prin decizie, emisa conform competentelor si procedurii stabilite prin ordin al presedintelui A.N.A.F., care se comunica contribuabilului.

Contribuabilii declarati inactivi pot consulta  “Registrul contribuabililor inactivi sau reactivati”, registru care este public si se afiseaza pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Click aici si afla daca esti inactiv.

Societatile declarate inactive nu au dreptul sa desfasoare activitati, pana in momentul reactivarii lor.

Contribuabilul declarat inactiv se reactiveaza in cazul in care va indeplini cumulativ, urmatoarele conditii:

  • isi indeplineste toate obligatiile declarative prevazute de lege;
  • nu inregistreaza obligatii fiscale restante (datorii);
  • organul fiscal central constatata ca functioneaza la domiciliul fiscal declarat.

In anumite situatii organul fiscal poate obliga contribuabilul sa indeplineasca anumite conditii si sa nu se mai afle in situatia pentru care au fost declarat inactiv.

Decizia de declarare in inactivitate/ reactivare produce efecte fata de terti din ziua urmatoare datei inscrierii in Registrul Contribuabililor inactivi/ reactivati (in termen de cel mult 5 zile de la data comunicarii). 

Va oferim servicii in vederea "indreptarii" si respectarii conditiilor juridice pentru reactivarea societatii, in raport cu cauza pentru care a fost declarata inactiva in unele cazuri, sediul social expirat, prin mentiuni la Registrul Comertului de prelungire sau schimbare sediu social. De asemenea oferim servicii de gazduire sediu social.

Tarif intocmire dosar reactivare societate suspendata la ANAF:  450 Lei

 
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  osim   |  Acte firma  |  Activitate principala  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinte angajati  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Ajutor de stat  |  Alimentatie publica  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta software  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Audit financiar  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Avocati juristi  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calculul amortizarii  |  Calitatea de administrator  |  Capital social  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Circuitul documentelor  |  Cladiri birouri  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta drept societar  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contracte de baza  |  Contracte pentru sediu  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Depunere declaratii somaj  |  Desene industriale  |  Dizolvare firma  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept de proprietate  |  Drept societar   |  Durata societatii  |  Efectele comunicarii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire mail  |  Gazduire site  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari firme restaurant  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari ong  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marci  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare osim  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Inregistrari marci osim  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instruirea personalului  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare voluntara  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Nu are sediul social  |  Ordine plata  |  Organe statutare  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Prelungire contracte de sediu  |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedura speciala   |  Procesarea documentelor  |  Protectia mediului  |  Radiere firma  |  Radieri puncte lucru  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Redactare acte   |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Sanatate publica  |  Schimbare sediu social  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Semnatura electronica  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii juridice  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Situatii financiare  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Suspendarea activitatii   |  Toate sectoarele  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.