| Comunicarea dintre oameni este ingredientul relatiilor care se stabilesc între acestia. O buna comunicare conduce la consolidarea unor relatii puternice si de durata, pe când o proasta comunicare aduce cu sine suparare, frustrare si nu de putine ori naste conflicte. În viata profesionala, ca si în cea personala, întâlnim oameni diferiti, cu valori si concepte de viata diferita, cu asteptari si percetii diferite, cu obiceiuri si convingeri diferite. Nu toti suntem la fel si mai ales nu toti gândim la fel, oricât de apropiati am fi unii de ceilalti. De aici vine farmecul vietii, dar si problemele din viata noastra. Cursul de fata va ofera o serie de mici secrete ale comunicarii în cadrul unei companii care sa va ajute la consoldiarea uor relatii profesionale bazate pe încredere si respect reciproc. Obiective Cursul îsi propune sa dezvolte abilitati si competente care ajuta la îmbunatatirea comunicarii si la cresterea coeziunii echipei. Acest program de dezvoltare a competentelor manageriale va va ajuta sa dezvoltati : - o comunicare eficienta în cadrul echipei;
- un nivel de autocunoastere care sa va permita cu usurinta adaptarea la orice situatie problematica cu care va veti confrunta;
- coeziunea în cadrul echipei care sa permita atingerea cu usurinta a performantelor asteptate.
Metodologie Acest program are la baza activitati de colaborare în grupuri mici si în plen, precum si discutii si analize în plen cu privire la rezultatele echipei. Programul ofera, de asemenea, exercitii interactive si studii de caz, fiecare sesiune finalizându-se cu concluzii de grup si individuale pentru dezvoltarea abilitatilor practicate în acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilitatilor individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri în a stabili si verifica actiunile care trebuie luate dupa finalizarea programului. Cui se adreseaza Acest program se adreseaza tuturor celor care doresc sa îsi îmbunatateasca comunicarea si sa creeze un sistem de comunicare deschisa si onesta între toti membrii echipei si ai organizatiei în ansamblul sau. |