Produse Anvelope Sunet si multimedia Sisteme antifurt Confort intern Confort extern Tuning Portbagaj Intretinere si reparatii Stergatoare Optica si lumini Faruri suplimentare Becuri Oglinzi retrovizoare Uleiuri Filtre Baterii Frane Tobe de esapament Suspensii si amortizoare Sistemul de racire Depanare 2 Roti Servicii Prezentare generala Anvelope Baterii Climatizare Diagnoza generala Electronica Frane Esapamente Intretinere Suspensii Finantare Oferta Oney Cardul Norauto Plus FRANEObisnuinta este cel mai mare risc pentru siguranta dumneavoastra Un sistem de franare nu se uzeaza in mod neasteptat. Se deterioreaza incet si treptat, astfel incat de obicei nu ne dam seama. Ne obisnuim sa franam cu mai multa intensitate pentru a compensa deplasarea laterala, vibratiile si zgomotul pe care il face un sistem de franare uzat. Deci, toate aceste semnale trebuie sa ne puna in alerta, deoarece aceste obiceiuri dau nastere la cele mai mari riscuri. Pentru a calatori fara frica, Norauto va propune o diagnoza completa a sistemului de franare. Frane. Servicii disponibile - Montare placute de frana
- Montare discuri frana
- Inlocuire lichid de frana
- Montare saboti si tambur
- Montare furtunuri frana
- Montare pompa frana
Norauto va sfatuieste Dupa inlocuirea placutelor de frana, va trebui sa rulati putin masina. Placutele noi trebuie sa se adapteze la discurile de frana, asa ca evitati franarea brusca in timpul primelor trei sute de kilometri. DE CE TREBUIE CONTROLAT SISTEMUL DE FRANARE? Prima cauza a uzurii placutelor de frana este chiar lipsa lichidului de frana. Acesta este motivul pentru care este necesar sa verificati aceste elemente la fiecare 20 000 de kilometri. O alta cauza poate proveni de la problemele de circuit: pierderi, bule de aer, deficiente hidraulice. DE CE TREBUIE CONTROLATI SABOTII SI TAMBURII? Un disc de otel, chiar daca este solid, nu poate sa-si mentina pentru totdeauna forma neschimbata dupa solicitarile continue ale placutei. Prin urmare, este necesar controlul discurilor si starea suprafetei lor. Producatorii definesc pentru fiecare model un prag minim de alerta, peste care este necesar sa se faca inlocuirea discurilor (aproximativ o data la doua schimburi de placute). Tamburul de frana este supus aceluiasi tip de problema, se uzeaza si se deformeaza. |