Focus Training - cursuri, seminarii si conferinte Bucuresti Afisari: 412
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 272
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Bucurestii Noi, Nr. 50A, Sector 1
-------------------------
Phone: Telefon
  0762278969; 0317801473
-------------------------
Web: Internet
  email: office@focus-training.ro
  site: www.focus-training.ro
  facebook: FocusTraining2018

 
Control financiar preventiv propriu  
Detalii  

1. Prezentare generala:
1.1 Definitia controlului financiar preventiv.
1.2 Controlul financiar preventiv-parte integranta a sistemului de control intern/mangerial.
1.3 Vocabular minimal de control financiar preventiv (terminologie specifica).
1.4 Scopul si obiectul controlului financiar preventiv.
1.5 Principalii actori in cadrul controlului financiar preventiv.

2. Organizarea controlul financiar preventiv propriu:
2.1 Elementele necesare pentru organizarea CFPP.
2.2 Forme posibile de organizare si situatia ideala.
2.3 Externalizarea CFPP.
2.4 Numirea persoanelor desemnate sa exercite CFPP.
2.5 Documente necesare privind desemnarea persoanelor imputernicite sa exercite CFPP.
2.6 Exemplu de act de numire.
2.7 Erori frecvente in organizarea CFPP.

3. Operatiunile supuse controlului financiar preventiv propriu:
3.1 Prevederi normative privind cadrul operatiunilor supuse CFPP.
3.2 Etape de realizare si etape necesare actualizarii.
3.3 Exemple de cadru specific al proiectelor de operatiuni supuse vizei de CFPP.

4. Liste de verificare:
4.1 Prevederi normative privind listele de verificare.
4.2 Etape de realizare si etape necesare actualizarii.
4.3 Modele de liste de verificare.
4.4 Erori frecvente privind listele de verificare.

5. Viza de control financiar preventiv propriu:
5.1 Informatii cuprinse in viza si sigiliul personal.
5.2 Exercitarea vizei de CFPP electronic.
5.3 Registrul privind operatiunile prezentate la viza (model, restrictii, erori posibile).

6. Procedura de control privind operatiunile prezentate la viza:
6.1 Aspecte practice privind procedura de control.
6.2 Analiza practica pe pasi a procedurii de control.
6.3 Nota de restituire.
6.4 Refuzul de viza.
6.5 Efectuarea operatiunilor refuzate la viza pe propria raspundere a conducatorului entitatii publice.

7. Raportari privind controlul financiar preventiv propriu:
7.1 Prevederi normative privind raportarea.
7.2 Raport privind activitatea de CFPP (macheta).
7.3 Deficiente si erori posibile.

8. Raspunderea juridica a persoanei care exercita controlul financiar preventiv propriu:
8.1 Forme ale raspunderii (disciplinara, contraventionala, civila si penala).
8.2 Abuzul in serviciu si neglijenta in serviciu.
8.3 Conflictul de interese administrativ si penal.

9. Studii de caz privind:
9.1 Verificarea legalitatii si regularitatii proiectelor de operatiuni din domeniul achizitiilor publice supuse CFPP:
a. Verificarea strategiei de contractare pentru contractul de achizitie publica/sectoriala/de concesiune de lucrari sau servicii/de parteneriat.
b. Verificarea modelului de contract de achizitie publica/sectoriala inclus in documentatia de atribuire.
c. Verificarea contractului de achizitie publica/sectoriala inainte de semnare.
d. Verificarea contractului/comenzii de achizitie publica/sectoriala atribuit prin achizitie directa.
e. Verificarea actului aditional al contractului de achizitie publica/sectoriala inainte de semnare.
f. Verificarea ordonantarii de plata pentru avansurile acordate in cadrul contractului de achizitie publica/ sectoriala/de concesiune de lucrari sau servicii/de parteneriat public-privat.
g. Verificarea ordonantarii de plata privind contractul de achizitie publica/sectoriala/de concesiune de lucrari sau servicii/de parteneriat.

9.2 Intocmirea listelor de verificare aferente operatiunilor supuse CFPP corespunzatoare procesului de achizitii publice:
a. Contractul de achizitie publica/sectoriala.
b. Contractul/Comanda de achizitie publica/sectoriala atribuit/atribuita prin achizitie directa.
c. Act aditional la contractul de achizitie publica/sectoriala.
d. Ordonantarea de plata privind achizitia publica/sectoriala, concesiunea de lucrari sau servicii.
e. Ordonantarea de plata pentru avansurile acordate in cadrul contractului de achizitie publica/ sectoriala/de concesiune de lucrari sau servicii/de parteneriat public-privat.

*Tematica se poate adapta nevoilor de formare profesionala.
**Achizitia se poate face si din catalogul electronic SEAP – SICAP.
***Cursul se poate organiza la sediul beneficiarului, intr-o alta locatie sau online.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  Achizitii publice  |  Act aditional  |  Activitati practice  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rentabilitatii  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Casete valori  |  Circuitul documentelor  |  Cod electronic  |  Concesiune  |  Constructii ecologice  |  Contabilitate financiara  |  Contract de parteneriat  |  Contractele de munca  |  Contractelor de munca  |  Control audit performanta  |  Control financiar curs  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Cost management  |  Curs project management  |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri auditor intern  |  Cursuri comunicare  |  Cursuri control financiar  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri excel  |  Cursuri formare contabil  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formare traineri  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri leadership  |  Cursuri management  |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management online  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri managementul calitatii  |  Cursuri microsoft  |  Cursuri online  |  Cursuri planificare strategica  |  Cursuri pregatire profesionala  |  Cursuri relatii de munca   |  Cursuri relatii publice  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltare profesionala  |  Domeniul resurselor umane  |  Elaborarea actelor juridice  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Executarea contractelor de munca  |  Fonduri investitii  |  Formare profesionala  |  Formare traineri cursuri  |  Format electronic   |  Generatoare uz general  |  Implementarea unui sistem  |  Infractiuni de fals  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instrumente control  |  Instrumente masura  |  Investitii financiare  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia constructiilor  |  Luarea deciziilor  |  Lucrari si servicii  |  Management al calitatii  |  Management comunicare cursuri  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management financiar cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Management strategic  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii cursuri  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Metode analiza financiara  |  Microsoft excel   |  Model catalog  |  Modul online  |  Monitorizare obiective  |  Nivelul de formare  |  Notiuni de management   |  Obtinere probe  |  Obtinere viza  |  Oferte munca  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planificare strategica  |  Planificare strategica cursuri  |  Planul control  |  Procedura de achizitie publica   |  Procedura generala  |  Program integritate publica  |  Program salarizare  |  Programul de functionare  |  Proiect management  |  Project management constructii  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Raspundere civila profesionala   |  Relatii de munca   |  Risc financiar  |  Riscuri profesionale   |  Salarizare personal  |  Sectorul public   |  Seminarii si conferinte  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii viza  |  Sistem informatii  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Supravegherea calitatii  |  Surse finantare  |  Tehnici analiza financiara  |  Tehnici audit  |  Tehnici comunicare  |  Tehnici de management   |  Training comunicare  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea lucrarilor contabile  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.