TELTAXPrezentare pachet software Office TELTAX v 8.0Soft de monitorizare trafic pentru centrala telefonica,Soft de gestiune trafic convorbiri efectuate pe centrala telefonica ConsideraÅ£ii generale v8.0Sistemul asigură rezolvarea facilă a monitorizarii traficului telefonic al personalului societăţii dumneavoastră. Pachetul software Office TelTax prelucrează informaÅ£iile trimise de către centrala telefonică, acesta neputând să modifice restricÅ£ii fizice sau opÅ£iuni de acces existente (respectiv programarea existentă a centralei telefonice).Echipamentul necesar se compune dintr-un sistem informatic realizat cu un calculator ce lucreaza în timp real (se recomandă minim Pentium IV / 3 Ghz, 1024 Mb RAM), conectat la centrala telefonică printr-un cablu special, o imprimantă format minim A4 (instalata pe portul local sau în reÅ£ea) ÅŸi setul de programe (Office TelTax) specializate în gestionarea traficului telefonic.Realizat pe baza unor documentaÅ£ii cumulate în aproape 8 ani, software-ul Office TelTax este compatibil cu toate centralele telefonice care sunt dotate cu un port serial RS 232, sau USB. Programul prelucrează în mod automat convorbirile ce se efectuează prin centrala telefonică, calculând costul conversaÅ£iei, tinând cont de durata acesteia, ora, postul apelat (interurban sau internaÅ£ional), permiÅ£ând ÅŸi practicarea unor preÅ£uri preferenÅ£iale.Softul poate fi adaptat la cerinÅ£ele societaÅ£ii dumneavoastră, inserând opÅ£iuni ce nu sunt cuprinse în acest moment în pachetul de bază. Astfel, de exemplu, softul poate prelucra informaÅ£ii privind costurile reale ale convorbirilor telefonice sau informatii privind identificarea apelului primit (necesită interfeÅ£e suplimentare pentru centrala telefonică ÅŸi se poate implementa numai dacă aceasta dispune de facilităţi de prelucrare a informaÅ£iilor pe care Romtelecom sau furnizorul de servicii de telefonie le trimite).Pachetul software Office TelTax vă permite să realizaÅ£i rapoarte complexe privind traficul fiecarui abonat, grupurilor de abonati sau a convorbirilor efectuate prin centrala telefonică. De asemenea, cu ajutorul agendei telefonice, puteÅ£i să identificaÅ£i uÅŸor apelurile efectuate către destinatarii cunoscuÅ£i (chiar ÅŸi în cazul în care aceÅŸtia din urma au fost introduÅŸi ulterior apelurilor efectuate) Programul este capabil să întreÅ£ină un număr de peste 1.000.000 de înregistrări. Deci dispuneÅ£i de o arhiva în care puteÅ£i vizualiza sau lista convorbirile telefonice efectuate cu o săptămână, o luna, doua sau orice alta perioada în urmă. Această opÅ£iune vă dă posibilitatea să verificaÅ£i ÅŸi să vizualizaÅ£i la nivel global traficul efectuat, sau orice alte concluzii privitoare la convorbirile telefonice.Pachetul Office TelTax sau Hotel TelTax se compune din două module (programe): unul de monitorizare a centralei telefonice ÅŸi un program de prelucrare a informaÅ£iilor culese. Vă prezentăm în continuare modulul de monitorizare si modulul Office. COMANDA UN PACHET SOFTWARE ! 1. SMDR (Station Message Detail Recording) v8.0Este programul de intercomunicare cu centrala telefonică. El permite culegerea informaÅ£iilor pe care centrala telefonică le transmite ÅŸi stocarea acestora într-o bază de date. |