Bizun Contabilitate - Contabil sector 4, Bucuresti Afisari: 75
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Emil Racovita, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737431252
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bizun.ro
  site: www.bizun.ro

 
Resurse umane & Salarizare  
Detalii  

Servicii Resurse umane
Competenta si consultanta rapida
Va oferim consultanta specializata in domeniul financiar-contabil, care sa va ajute sa intelegeti problemele cu care va confruntati si sa gasiti solutii avantajoase.

Veti fi permanent la curent cu noutatile legislative care va pot influenta activitatea.

Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala

Puteti beneficia de serviciile oferite de firma noastra chiar si pe perioada limitata de timp fara a va lovi de complicatiile unui contract individual de munca

Beneficii servicii resurse umane:
Intocmirea contractelor individuale de munca;
Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
Intocmirea adeverintelor de salariu;
Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
Intocmirea si urmarirea dosarelor de personal;
Intocmirea adeverintelor de pensionare;
Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
Intocmirea fisierelor pentru banci – plata pe card;
validarea datelor inscrise in cererile de concediul de odihna si confirmarea soldului dreptului de concediu de odihna;
evidenta elementelor de pontaj pe istoricul fiecarui salariat;
interogarea bazei de date si realizarea de rapoarte de management standard sau adaptate conform specificatiilor clientului;
intocmirea registrului unic al salariatilor in format electronic
transmiterea registrului catre Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM)
eliberarea catre salariati de extrase din registrul de evidenta a salariatilor
Pentru a putea acorda consultanta in domeniul resurselor umane, trebuie sa cunosti legislatia, sa ai capacitatea de a putea interpreta prevederile legale, sa fi responsabil.

Avantaje Bizun Contabilitate
Noi avem abilitatea de a interpreta legea si putem gasi pentru dumneavoastra formulele adecvate asa incat nimic sa nu va afecteze din punctul de vedere al unui control.

» Va ajutam in ceea ce priveste aplicarea corecta a legilor in vigoare;

» Va acordam tot sprijinul in incheierea contractelor de munca;

» Va consiliem in relatiile de munca cu angajatii dumneavoastra si va oferim suport legislativ privind problemele ce pot aparea in domeniul relatiilor de munca.

» Va ajutam si va consiliem in ceea ce priveste cercetarile disciplinare.

» Intocmim referatele disciplinare, procesele verbale, deciziile finale in urma cercetarilor disciplinare datorate abaterilor savarsite de catre angajatii dumneavoastra.

» Va consiliem si intocmim toata documentatia referitoare la restructurarile de posturi.

Daca aveti controale efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii si Inspectoratului Teritorial de Munca, vom fi acolo sa va reprezentam interesele

Servicii complete Bizun Contabil Sector 4
Serviciile noastre sunt complete ,cuprind toate jurnale contabile (jurnal de cumparari ,jurnal de vanzari,registru de casa,registru inventar,jurnal de banca etc) ,balanta lunara,salarii ,contributii la bugetul de stat (cas, somaj, cass, camera de munca, fond risc si accidente, accidente de munca, concedii medicale, indemnizatii ),declaratiile la administratia financiara(declaratia 112,declaratia 300(tva).declaratia 392,394 ), depuse online lunar sau trimestrial in functie de specificul societatii.

Datorita faptului ca avem o experienta bogata dobandita din mai multe domenii de activitate putem sa spunem ca dispunem de instrumentele necesare pentru obtinerea unei situatii contabile clare si exacte.

Echipa este formata din persoane tinere, dar si din persoane cu o experienta in acest domeniu.

Servicii Salarizare Sector 4
Societatea este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabilor Autorizati din Romania C.E.C.C.A.R. iar in acesti ani de activitate a reusit sa acumuleze o mare experienta, atat in ceea ce priveste domeniul economic cat si in solutionarea diferitelor situatii aparute intre clienti si institutiile statului.

Va oferim servicii profesionale si rapide pentru a va ajuta in activitatea dumneavoastra, la cele mai bune preturi calculate in functie de volumul efectiv de documente si de informatiile solicitate pentru desfasurarea activitatii dumneavoastra.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  verificarea bilantului contabil   |  Accidente de munca  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Afaceri de succes  |  Afaceri imobiliare  |  Alimentare online  |  Amenajari complete  |  Amenajari constructii  |  Amenajari interioare si design  |  Amenajari magazine  |  Analiza afacerii  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza de caz  |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Analize gratuite  |  Analize piata  |  Asigurarea de mijloace de transport  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta legala permanenta  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta clientilor  |  Balanta contabila  |  Balanta contabila analitica  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Banci date  |  Baza noastra de date  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Bilanturi, verificari  |  Bugetul general consolidat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitatile profesionale  |  Caracter juridic  |  Cass declaratii  |  Certificare acte aditionale  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea produselor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Cesiuni firme  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Concedii medicale  |  Constructii comerciale  |  Constructii magazine  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta psi  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta web  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Consultatii juridice  |  Consultatii medicale  |  Consultatii medicale primare  |  Consultatii online  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Costuri aditionale  |  Costuri de transport  |  Costurile de marketing  |  Costurilor de productie  |  Credite imobiliare  |  Credite nerambursabile  |  Criza financiara  |  Cunostinte de baza   |  Curatenie firme  |  Curatenie companii  |  Curatenie dupa amenajari  |  Curatenie dupa constructii  |  Curatenie firme  |  Curatenie interioara  |  Curatenie magazine  |  Curatenie periodica  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curatenie societati comerciale  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Declaratii impozite si taxe   |  Departament marketing  |  Departamentul persoane juridice  |  Deplasarea   |  Deplasarea si verificarea  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Design casa  |  Design mobilier  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare web  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de curatenie   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Edituri  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Electrocasnice mici  |  Evaluare consultanta mobila  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize in constructii  |  Expertize juridice  |  Externalizare activitati contabilitate  |  Externalizare servicii financiar contabile  |  Factura fiscala  |  Farmaceutice produse  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Finantari nerambursabile societati comerciale  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fond de risc ä¹âŸi accidente   |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiune agentii imobiliare  |  Gestiune declaratii  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Inalta competenta  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instalatii complete  |  Instalatii iluminat  |  Intalnire de afaceri  |  Intocmire acte  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Management resurse umane  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Management programe  |  Management timp  |  Management transport  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Mic mobilier  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birotica  |  Mobilier casa  |  Mobilier comert  |  Mobilier magazine  |  Mobilier magazine alimentare   |  Mobilier receptie  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Negociere contracte comerciale bancare  |  Negociere oferte  |  Noutatilor legislative   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oferte imobiliare  |  Oferte munca  |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachete atractive  |  Pachete de sanatate  |  Pachete de servicii de curatenie  |  Permanent lung  |  Permanent mediu  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Portofoliul nostru   |  Post productie  |  Pret final cu tva   |  Primarii bucuresti  |  Procesele verbale de control  |  Productie reviste  |  Produse de curatenie  |  Produse casa  |  Produse cosmetice sensibile  |  Produse cosmetice sensibile la uv  |  Produse curatenie  |  Produse electrocasnice  |  Produse farmaceutice  |  Produse mobilier  |  Produse nealimentare  |  Produse post  |  Produse profesionale de curatenie  |  Program contabilitate financiara  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe salarizare  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Reducerea capitalului social  |  Reducerea costurilor de productie  |  Reducerea de personal  |  Reduceri la cheltuieli  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentare control  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reviste afaceri  |  Reviste constructii  |  Reviste medicale  |  Reviste online  |  Rezolvarea problemelor   |  Risc financiar  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii complete transport valori  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatie online taxe impozite  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solicitarea organelor judecatoresti  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii iluminat  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii marketing promovarea firmei  |  Solutii pontaj  |  Standardele de calitate   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnica calcul leasing  |  Transport angajati  |  Transport marfa firme  |  Transport marfa persoane fizice  |  Transport mobila  |  Transport mobilier  |  Transport rapid  |  Transport salariati  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea gratuita  |  Verificarea registrului casa  |  Verificarea si certificarea bilantului   |  Verificarea tehnica periodica  |  Web marketing  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.