Bizun Contabilitate - Contabil sector 4, Bucuresti Afisari: 75
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 50
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Emil Racovita, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0737431252
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bizun.ro
  site: www.bizun.ro

 
Consultanta fiscala  
Detalii  

Consultanta fiscala Bizun Contabil Sector 4, acordam consultanta in domeniul financiar-contabil si fiscal, trebuie sa respecti legislatia.

Serviciile noastre de consultanta fiscala cuprind:

consultanta financiar-contabila si fiscala privind legislatia in vigoare;
servicii si asistenta de specialitate pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe;
asistenta privind creantele bugetului general consolidat, cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
realizarea de expertize fiscale la solicitarea organelor judecatoresti, organelor de cercetare penala, organelor fiscale sau a altor parti interesate;
asistenta fiscala in cauzele aflate pe rolul unei autoritati judecatoresti;
reprezentare in fata organelor de control (Administratia Financiara; Garda Financiara; ITM; Politia Economica si alte organisme de control) ;
asistenta de specialitate pe tot parcursul derularii inspectiei fiscale;
intocmirea diverselor documentatii specifice: credite bancare, leasing-uri, accesare fonduri, raportari statistice, obtinerea certificatelor fiscale si a certificatelor constatatoare;
reglarea situatiilor cu terti (clienti, furnizori);
asistenta in intocmirea certificatelor fiscale (Administratia financiara/Primaria de sector, certificate constatatoare, reglaje fisa sintetica pe platitor);
declararea punctului de lucru (Administratia Financiara + ONRC Bucuresti);
alte declaratii (fond mediu etc.)
Consultanta fiscala Beneficii Bizun
Obtineti servicii de profesionale, in timp util, la cel mai bun raport calitate/ pret.

Prin cunostintele si competentele profesionale asimilate de personalul nostru putem oferi solutii de externalizare completa a departamentului financiar – contabilitate.

Lucreaza pentru dvs. nu doar o singura persoana, ci o echipa, cu experienta in contabilitate si consultanta financiar – contabila; cunostintele acumulate la solutionarea problemelor contabile ale clientilor sunt acum la dispozitia dvs..

Apeland la noi va puteti focaliza asupra obiectivelor afacerii dvs., castigand timp si incredere in pozitia financiara a firmei pe care o conduceti.

Modificari legislative – Consultanta Bizun
Sunteti in permanenta la curent cu ultimele modificari legislative pentru ca personalul nostru este la curent cu ultimile modificari legislative in domeniu.

Puteti primi newsletter-uri cu principalele modificari din legislatia financiar – contabila ce privesc domeniu dvs.de activitate.

Tarifele serviciilor noastre pot fi cu mult mai mici decat propriul department de contabilitate.

Factura emisa de firma de contabilitate este deductibila in totalitate si nu atrage impozite si contributii suplimentare precum in cazul unor contracte individuale de munca.

Obtineti economii imediate din colaborarea cu firma noastra, comparativ cu optiunea de a angaja un contabil propriu prin:

eliminarea totala din bugetul dvs a cheltuielior salariale, precum si a impozitelor si taxelor aferente pe care le
presupune angajarea de personal specializat;
eliminarea cheltuielilor cu recrutarea si formarea personalului specializat;
reducerea cheltuielilor cu mobilier, birotica, tehnica de calcul, softuri specializate de contabilitate si programe legislative.
Puteti beneficia de rapoarte personalizate care sa va tina la curent cu pozitia si evolutia afacerii dvs.
Primiti asistenta cu ocazia oricarui control fiscal, iar experienta noastra va va feri de eventualele abuzuri.
Clientii nostri sunt acoperiti de raspundere contractuala.
Firma de contabilitate Bizun Sector 4 ofera servicii complete la cea mai buna calitate de contabilitate, consultanta fiscala, salarizare si resurse umane.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventar mijloace fixe  |  verificarea bilantului contabil   |  Accidente de munca  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de certificare  |  Afaceri de succes  |  Afaceri imobiliare  |  Alimentare online  |  Amenajari complete  |  Amenajari constructii  |  Amenajari interioare si design  |  Amenajari magazine  |  Analiza afacerii  |  Analiza costurilor productie  |  Analiza de caz  |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Analize gratuite  |  Analize piata  |  Asigurarea de mijloace de transport  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta legala permanenta  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta clientilor  |  Balanta contabila  |  Balanta contabila analitica  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Banci date  |  Baza noastra de date  |  Bilanturi anuale  |  Bilanturi semestriale  |  Bilanturi, verificari  |  Bugetul general consolidat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul costurilor de productie  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitatile profesionale  |  Caracter juridic  |  Cass declaratii  |  Certificare acte aditionale  |  Certificare acte identitate mostenitori  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea produselor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Cesiuni firme  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Concedii medicale  |  Constructii comerciale  |  Constructii magazine  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta psi  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta web  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Consultatii juridice  |  Consultatii medicale  |  Consultatii medicale primare  |  Consultatii online  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Costuri aditionale  |  Costuri de transport  |  Costurile de marketing  |  Costurilor de productie  |  Credite imobiliare  |  Credite nerambursabile  |  Criza financiara  |  Cunostinte de baza   |  Curatenie firme  |  Curatenie companii  |  Curatenie dupa amenajari  |  Curatenie dupa constructii  |  Curatenie firme  |  Curatenie interioara  |  Curatenie magazine  |  Curatenie periodica  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curatenie societati comerciale  |  Curtea conturi standarde audit  |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Declaratii impozite si taxe   |  Departament marketing  |  Departamentul persoane juridice  |  Deplasarea   |  Deplasarea si verificarea  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Design casa  |  Design mobilier  |  Detectiv verificare personal  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare web  |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de curatenie   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Edituri  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Electrocasnice mici  |  Evaluare consultanta mobila  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza identificarea persoanelor  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize in constructii  |  Expertize juridice  |  Externalizare activitati contabilitate  |  Externalizare servicii financiar contabile  |  Factura fiscala  |  Farmaceutice produse  |  Finantari nerambursabile  |  Finantari nerambursabile persoane fizice  |  Finantari nerambursabile societati comerciale  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Firme certificare  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Fiselor de post   |  Fond de risc ä¹âŸi accidente   |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiune agentii imobiliare  |  Gestiune declaratii  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Inalta competenta  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Informatii clienti  |  Informatii parteneri afaceri  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Instalatii complete  |  Instalatii iluminat  |  Intalnire de afaceri  |  Intocmire acte  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Management resurse umane  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Management programe  |  Management timp  |  Management transport  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Marketing online  |  Marketing produse  |  Mic mobilier  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birotica  |  Mobilier casa  |  Mobilier comert  |  Mobilier magazine  |  Mobilier magazine alimentare   |  Mobilier receptie  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Negociere contracte comerciale bancare  |  Negociere oferte  |  Noutatilor legislative   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oferte imobiliare  |  Oferte munca  |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachete atractive  |  Pachete de sanatate  |  Pachete de servicii de curatenie  |  Permanent lung  |  Permanent mediu  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pontaj angajati  |  Pontaj electronic  |  Portofoliul nostru   |  Post productie  |  Pret final cu tva   |  Primarii bucuresti  |  Procesele verbale de control  |  Productie reviste  |  Produse de curatenie  |  Produse casa  |  Produse cosmetice sensibile  |  Produse cosmetice sensibile la uv  |  Produse curatenie  |  Produse electrocasnice  |  Produse farmaceutice  |  Produse mobilier  |  Produse nealimentare  |  Produse post  |  Produse profesionale de curatenie  |  Program contabilitate financiara  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Programe contabilitate  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe personalizate  |  Programe salarizare  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recomandari   |  Reducerea capitalului social  |  Reducerea costurilor de productie  |  Reducerea de personal  |  Reduceri la cheltuieli  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reprezentare control  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reviste afaceri  |  Reviste constructii  |  Reviste medicale  |  Reviste online  |  Rezolvarea problemelor   |  Risc financiar  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de evidenta a personalului  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii complete transport valori  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatie online taxe impozite  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solicitarea organelor judecatoresti  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii iluminat  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii marketing promovarea firmei  |  Solutii pontaj  |  Standardele de calitate   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tehnica calcul leasing  |  Transport angajati  |  Transport marfa firme  |  Transport marfa persoane fizice  |  Transport mobila  |  Transport mobilier  |  Transport rapid  |  Transport salariati  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea gratuita  |  Verificarea registrului casa  |  Verificarea si certificarea bilantului   |  Verificarea tehnica periodica  |  Web marketing  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.