Reprezentati o companie deja infiintata in piata din Romania? Doriti sa imbunatatiti calitatea sfaturilor juridice si a serviciilor de contabilitate pe care le primiti? Multi dintre clientii nostri au avut probleme cu fostii furnizori, cum ar fi: – dificultati de comunicare din cauza lipsei de abilitati in comunicarea in limba engleza a furnizorilor; – neprimirea raspunsurilor in timp util din partea furnizorilor; – lipsa informarii asupra statusului unui proiect in desfasurare; – imposibilitatea de a avea o imagine completa asupra timpului si a costurilor estimate pentru finalizarea unui proiect; – imposibilitatea de a intelege implicatiile unui proiect deoarece nu au fost explicate de furnizor intr-un limbaj de business comun. Daca va aflati intr-una dintre situatiile enumerate mai sus sau daca sunteti pur si simplu deschis sa aflati idei diferite, pe care nu le folositi in prezent, s-ar putea sa avem cateva solutii. Ce parere aveti? Daca suna minunat, tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti un mesaj aici (ionel@vacarescu.ro) cu numele si numarul dumneavoastra de telefon. Va vom suna pentru stabilirea unei intalniri (Skype sau conferinta telefonica). Tineti minte: pentru aceasta intalnire „nu este necesara nicio investitie financiara”. Va putem ajuta cu: – inregistrarea modificarilor in statutul legal al companiei dumneavoastra la Registrul Comertului; – inregistrarea marcilor; – probleme juridice pe care le-ati putea avea cu angajatii dumneavoastra (litigii in dreptul muncii/solutionare amiabila); – sprijinirea dumneavoastra in obtinerea permiselor de munca, invitatii de afaceri pentru potentialii angajati/parteneri din strainatate; – probleme juridice in relatia cu furnizorii sau clientii; – contabilitate, payroll si leasing de personal, datorita partenerului nostru, Paylex. |