Achizitii fond de comert. Achizitii portofolii de clienti Pentru Directorul General si pentru Directorul de Vanzari, cresterea cotei de piata, a portofoliilor de clienti si implicit a profitului societatii, reprezinta obiectivele principale. Atingerea unor astfel de obiective prin cresterea organica implica alocarea unor bugete mari pentru marketing si vanzare, eforturi sustinute in formarea, educarea si mentinerea echipei de vanzari si nu in ultimul rand, timpul necesar pentru ca rezultatele sa apara. De asemenea, sunt de luat in cosiderare si eforturile aferente retentiei clientilor noi. Achizitia unui fond de comert (portofoliu de clienti) deja existent si fidelizat, de la o companie concurenta ori de la o companie cu servicii complementare, poate fi o solutie pentru atingerea obiectivelor de crestere ale societatii. Avem experienta gestionarii unor astfel de situatii in care o companie doreste sa creasca cota de piata prin achizitia portofoliului de clienti al unei firme concurente ce are dezvoltat un fond de comert loial. Noi ajutam Directorul General sa stabileasca in ce masura o astfel de strategie este oportuna si pentru societatea sa, sa identifice in piata firme concurente ce ar putea fi luate in considerare pentru o achizitie de fond de comert(portofolii de clienti). Aveti ca obiectiv cresterea cotei de piata? Solicitati-mi o programare pentru a analiza impreuna oportunitatea achizitie unui fond de comert (portofoliu de clienti) pe ionel@vacarescu.ro! Doriti sa fiti informat si pregatit pentru situatiile prezentate mai sus pe viitor? Puteti primi sfaturi pretioase cu privire la achizitia fondurilor de comert. |