Activitatea principală a unui administrator de pensiune turistică se desfăşoară în cadrul pensiunii turistice, o unitate de cazare şi alimentaţie publică, derulând concomitent activităţi specifice cu alte agenţii de turism, furnizori, bănci , administraţie şi ordine publică. Sunt menţinute relaţii cu organisme şi organizaţii locale în scopul funcţionării pensiunii în condiţii de maximă eficienţă şi profitabilitate. Activităţile specifice sunt similare atât în pensiunea proprie cât şi într-o locaţie de gestiune, administrarea acesteia având ca scop principal profitabilitatea, rentabilitatea serviciilor oferite, succesul pe piaţa turistică. COMPETENTE DOBANDITE: - Comunicarea eficientă la locul de muncă
- Munca în echipa multidisciplinară
- Gestionarea informaţiilor cu ajutorul calculatorului
- Promovarea imaginii pensiunii
- Organizarea activităţii în cadrul pensiunii turistice
- Urmărirea aplicării NPM şi NPSI
- Verificarea gestionării financiare
- Promovarea directă a produsului turistic
- Încheierea contractelor cu clienţii
- Efectuarea operaţiilor specifice de cazare şi alimentaţie
- Asigurarea unui climat favorabil turiştilor
- Oferirea serviciilor pensiunii către client
- Organizarea programelor turistice opţionale
- Oferirea informaţiilor de interes turistic
- Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor
Durata: 4 luni Taxa: 900 RON |