Accace Romania - Consultanta financiar contabila, Bucuresti Afisari: 390
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 187
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Frumoasa, Nr.30, et. 1, corp A, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314050440
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.office@accace.com
  site: www.accace.ro

 
Incadrarea in munca a cetatenilor straini  
Detalii  

Home » Consultanta » Servicii de Consultanta Corporate » Incadrarea in munca a cetatenilor straini in RomaniaIncadrarea in munca a cetatenilor straini in Romania

Consultantii Accace va ofera gama larga de servicii-suport in vederea obtinerii dreptului legal de a lucra/locui pe teritoriul Romaniei:

    • Obtinerea dreptului de sedere in scop de munca in Romania
    • Avize de angajare si avize de detasare pentru straini
    • Avize de angajare pentru lucratori inalt calificati
    • Inregistrarea rezidentei cetatenilor UE/SEE/Elvetia
    • Reintregirea familiei cetatenilor UE si non-UE
    • Reintregirea familiei cetatenilor romani
    • Consilierea privind drepturile sociale ale strainilor in Romania
    • Asistenta in vederea pregatirii documentelor pentru solicitarile necesare tuturor categoriilor de vize: traduceri, legalizari, autentificari, apostila Haga
    • Consultanta si asistenta pentru:
      • Prelungirea permisului de sedere in Romania
      • Obtinerea dreptului de sedere permanenta
      • Obtinerea dreptului de sedere de lunga sedere in Romania
      • Obtinerea formularului A1 de la Casa Nationala de Pensii

Procedura difera in functie de spatiul din care provine persoana respectiva, respectiv spatiul UE/SEE sau NON-UE.

A. Servicii oferite cetatenilor straini din tari NON-UE, aflati pe teritoriul Romaniei1. Viza de lunga sedere pentru angajare in munca

Viza de lunga sedere pentru angajare in munca se acorda strainilor pe baza avizului de angajare obtinut de catre Angajator de la formatiunile teritoriale ale Inspectoratului General pentru Imigrari din judetul in care are sediul social.

Avizul Inspectoratului General pentru Imigrari se elibereaza, la solicitarea angajatorului, care trebuie sa faca dovada faptului ca desfasoara o activitate legala in Romania, iar strainii pot fi incadrati in munca pe teritoriul Romaniei la angajatori care functioneaza in mod legal, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

    • Locurile de munca vacante nu pot fi ocupate de cetateni romani, ai statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor semnatare ale Acordului privind SEE, precum si de rezidentii permanenti pe teritoriul Romaniei
    • Indeplinesc conditiile speciale de pregatire profesionala, experienta in activitate si autorizare, solicitate de angajator conform legislatiei in vigoare
    • Fac dovada faptului ca sunt apti din punct de vedere medical sa desfasoare activitatea respectiva si nu au antecedente penale care sa fie incompatibile cu activitatea pe care o desfasoara sau urmeaza sa o desfasoare pe teritoriul Romaniei
    • Se incadreaza in contingentul anual aprobat prin Hotarare a Guvernului
    • Angajatorii au achitate la zi obligatiile catre bugetul de stat.

2. Viza de lunga sedere pentru desfasurarea de activitati comerciale

Acest tip de viza se acorda pe baza avizului Ministerului Energiei, Intreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Mediului de Afaceri, strainilor care sunt sau urmeaza sa devina actionari ori asociati ai unor societati comerciale, cu atributii de conducere si administrare a acestora.

3. Viza de lunga sedere pentru alte scopuri

Viza de lunga sedere pentru alte scopuri se acorda, la cerere, de catre misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei din tara in care acestia isi au resedinta sau domiciliul, urmatoarelor categorii de straini:

    • Celor desemnati ca administratori ai unei societati comerciale
    • Pentru formarea profesionala neremunerata sau ca voluntar
    • Pentru tratament medical de lunga durata
    • Pentru alte activitati ce nu contravin legilor romane

4. Viza de lunga sedere pentru reintregirea familiei

Viza de lunga sedere pentru reintregirea familiei poate fi acordata strainilor titulari ai unui drept de sedere temporara sau permanenta, precum si refugiatilor recunoscuti de catre statul roman. Acestia pot solicita reintregirea familiei pentru:

    • Sot/sotie
    • Copiii minori, necasatoriti, ai titularului dreptului de sedere si ai sotului/sotiei, inclusiv copiii adoptati in comun de catre acestia
    • Copiii minori, necasatoriti, inclusiv cei adoptati, ai titularului dreptului de sedere, in cazul in care sunt in intretinerea efectiva a acestuia
    • Copiii minori, necasatoriti, inclusiv cei adoptati, ai sotului/sotiei titularului dreptului de sedere, in cazul in care sunt in intretinerea efectiva a acestuia
    • Rudele de gradul I in linie ascendenta sau ale sotului/sotiei, in cazul in care nu se pot intretine singure si nu se pot bucura de un sprijin familial adecvat in tara de origine

5. Viza de lunga sedere pentru desfasurarea de activitati profesionale

Viza de lunga sedere pentru desfasurarea de activitati profesionale in mod individual se acorda strainilor care urmeaza sa desfasoare aceste activitati in conformitate cu legile speciale care reglementeaza conditiile de exercitare a profesiilor respective.

6. Viza de lunga sedere pentru studii

Viza de lunga sedere pentru studii poate fi acordata strainilor, la cerere, in limita locurilor stabilite potrivit legii de catre misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei din tara in care acestia isi au resedinta sau domiciliul.

7. Viza de lunga sedere pentru activitati umanitare sau religioase

Viza de lunga sedere pentru activitati umanitare sau religioase se acorda strainilor, la cerere, de catre misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei din tara in care acestia isi au resedinta sau domiciliul.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Achizitii de societati   |  Acte aditionale  |  Active financiare  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare portal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Analiza afacerii  |  Apostila haga  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta la negocieri de contracte  |  Asistenta legala  |  Asistenta legala permanenta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta negocieri  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta software  |  Baza de tratament  |  Casa de pensii   |  Casa traduceri  |  Cetateni romani resedinta romania  |  Colaborare afaceri  |  Confidentialitatea datelor   |  Consilierea angajatorului   |  Consilierea familiei  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Curent constant  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluari daune  |  Externalizare activitati contabilitate  |  Externalizare servicii financiar contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Import export  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare societate  |  Informatii utile  |  Inregistrare fiscala   |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Investigatie antecedente comerciale  |  Legalizari traduceri  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidari de societati  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii munca  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mediul de afaceri  |  Misiunile diplomatice  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Munca temporara  |  Negocieri contracte  |  Nu are sediul social  |  Numarul angajatilor  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Oficiile consulare  |  Oportunitati afaceri  |  Personal intern  |  Plati taxe  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea dreptului sedere temporara  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Prima inregistrare  |  Procesarea documentelor  |  Proprietate intelectuala  |  Proprietati imobiliare  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recomandari   |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Reglementarile internationale  |  Relatii de munca   |  Reprezentare control  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Scanare documente  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de apostila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii viza  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati in insolventa  |  Software arhivare  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software resurse umane  |  Software salarizare  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Taxe si impozite  |  Tehnologii dezvoltate  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri speciale  |  Vacante la cerere  |  Vacante romania  |  Vize cetateni straini  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.