Accace Romania - Consultanta financiar contabila, Bucuresti Afisari: 390
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 187
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Frumoasa, Nr.30, et. 1, corp A, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0314050440
-------------------------
Web: Internet
  email: romania.office@accace.com
  site: www.accace.ro

 
Consultanta in Legislatia Muncii  
Detalii  

Legislatia Muncii are drept scop stabilirea unui echilibru intre drepturile si obligatiile pe care angajatorii si angajatii le au unii fata de ceilalti. Totusi, indiferent de locatia dumneavoastra si in ciuda efortului depus de organizatiile internationale si institutiile locale de a ajunge la acest echilibru prin imbunatatirea continua a cadrului legislativ, relatiile de angajare vor ramane intotdeauna un subiect sensibil, deschis la diferite interpretari.

Drept urmare, lipsa unui expert in Legislatia Muncii poate avea implicatii grave asupra companiei si poate declansa conflicte cu actualii sau fostii angajati, precum si cu institutiile locale. Serviciile de consultanta in Legislatia Muncii oferite de expertii Accace au fost concepute in  vederea prevenirii acestor situatii si pentru a evita expunerea la eventuale daune financiare sau juridice.

Accace va poate oferi servicii care includ, dar nu sunt limitate la:

    • Asistenta in pregatirea documentatiei pentru angajati: contracte de munca, fisa postului, acte aditionale, documentatia privind incetarea raporturilor de munca, etc.
    • Asistenta in pregatirea documentatiei interne specifice pentru angajatori: regulamente interne obligatorii, procedurile necesare pentru evaluare angajati, organigrama, etc.
    • Furnizarea de suport in litigii si negocieri cu angajatii
    • Asistenta cu incadrarea in munca a strainilor, inclusiv de rezolvare a problemelor de relocare
    • Consultanta pentru cazuri specifice legate de drepturile angajatilor vs. drepturile angajatorului prevazute in Codul Muncii: dreptul la concediu, ingrijirea medicala, repaus zilnic sau saptamanal, conditiile minime de lucru, numarul maxim si minim de ore de lucru pe saptamana, etc.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Achizitii de societati   |  Acte aditionale  |  Active financiare  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare baza date  |  Administrare eficienta  |  Administrare personal  |  Administrare portal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Analiza afacerii  |  Apostila haga  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta la negocieri de contracte  |  Asistenta legala  |  Asistenta legala permanenta  |  Asistenta medicala  |  Asistenta negocieri  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta software  |  Baza de tratament  |  Casa de pensii   |  Casa traduceri  |  Cetateni romani resedinta romania  |  Colaborare afaceri  |  Confidentialitatea datelor   |  Consilierea angajatorului   |  Consilierea familiei  |  Consultanta baza date  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Curent constant  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluari daune  |  Externalizare activitati contabilitate  |  Externalizare servicii financiar contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Import export  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare societate  |  Informatii utile  |  Inregistrare fiscala   |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Investigatie antecedente comerciale  |  Legalizari traduceri  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidari de societati  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii munca  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Mediul de afaceri  |  Misiunile diplomatice  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Munca temporara  |  Negocieri contracte  |  Nu are sediul social  |  Numarul angajatilor  |  Obligatiilor fiscale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Obtinerea permisului de sedere  |  Obtinerea permisului sedere temporara  |  Oficiile consulare  |  Oportunitati afaceri  |  Personal intern  |  Plati taxe  |  Prelungirea dreptului de sedere  |  Prelungirea dreptului sedere temporara  |  Prelungirea permisului de sedere in romania  |  Prima inregistrare  |  Procesarea documentelor  |  Proprietate intelectuala  |  Proprietati imobiliare  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recomandari   |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Reglementarile internationale  |  Relatii de munca   |  Reprezentare control  |  Reprezentare registrul comertului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Scanare documente  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de apostila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii externalizare contabilitate  |  Servicii externalizare personal  |  Servicii externalizare salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii mentenanta  |  Servicii personalizate  |  Servicii relocare  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii viza  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati in insolventa  |  Software arhivare  |  Software baza  |  Software contabilitate  |  Software resurse umane  |  Software salarizare  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Standardele internationale  |  Standardele internationale in vigoare  |  Taxe si impozite  |  Tehnologii dezvoltate  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri speciale  |  Vacante la cerere  |  Vacante romania  |  Vize cetateni straini  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.