Sun Cert Acreditare, Formare Profesionala, Cursuri, Certificari Constanta Afisari: 105
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 35
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Krakovia, Nr. 9A, Bloc C6, Parter, Apartament 1, Constanta, judetul Constanta
-------------------------
Phone: Telefon
  0372799736
-------------------------
Web: Internet
  email: certificare@suncert.ro
  site: www.suncert.ro

 
Managementul Calitatii ISO 9001:2015  
Detalii  

Necesitatea revizuirii standardului ISO 9001 a aparut avand in vedere urmatoarele considerente:

  • adaptarea la schimbarile mediului de afaceri (globalizare, regionalizare, cerintele si nevoile clientilor, revolutia informationala, dezvoltarea durabila);
  • o mai mare aplicabilitate pentru organizatiile prestatoare de servicii;
  • integrarea cu alte standarde pentru sisteme de management (mediu, securitatea informatiei etc);
  • adoptarea Anexei SL (High Level Structure) si a terminologiei acesteia;
  • introducerea noilor concepte legate de calitate si management;
  • utilizarea principiilor calitatii revizuite.

Noua editie a standardului ISO 9001 aduce modificari importante fata de editia precedenta, structura sa si terminologia adoptata fiind in conformitate cu Anexa SL a Directivelor ISO – Structura de Nivel Inalt (High Level Structure – HLS).

Anexa SL a Directivei ISO/IEC – Structura de nivel inalt, text de baza identic, termeni comuni si definitii de baza – elaborata de JTCG (Joint Technical Coordination Group):

  • aliniaza formatul, textul, termenii si definitiile utilizate de toate standardele de sisteme de management inclusiv documentele IWA (International Workshop Agreement);
  • permite adaugarea cerintelor specifice fiecarui standard.

 

In plus fata de editia precedenta (a carei implementare si certificare demonstrau capabilitatea unei organizatii de a furniza in mod consecvent produse care sa satisfaca cerintele clientului si cerintele legale, respectiv angajamentul organizatiei pentru cresterea satisfactiei clientului), standardul ISO 9001:2015 stabileste cerinte explicite pentru luarea in considerare a riscurilor si oportunitatilor asociate cu contextul organizational si cu obiectivele stabilite de organizatie in vederea dezvoltarii afacerii pe termen lung si a atingerii dezideratului de dezvoltare durabila.

Standardul ISO 9001:2015 specifica cerintele pentru organizatie cu scopul intelegerii contextului in care activeaza organizatia respectiva si determinarii riscurilor ca baza pentru planificare; standardul ISO 9001:2015 promoveaza gandirea pe baza de risc cu scopul planificarii si implementarii proceselor sistemului de management al calitatii si pentru a determina amploarea informatiilor documentate.

Unul din scopurile principale ale unui sistem de management al calitatii ce are la baza gandirea bazata pe risc este de a actiona ca un instrument de prevenire ceea ce a determinat eliminarea din noua editie a standardului a cerintei “actiune preventiva“.

Fata de editia precedenta, gandirea pe baza de risc adoptata de ISO 9001:2015 permite reducerea cerintelor normative si inlocuirea acestora cu cerinte pe baza de performanta, o mai mare flexibilitate a cerintelor referitoare la procese, informatii documentate si responsabilltati organizationale.

Organizatiile pot alege sa dezvolte o abordare mai extinsa a riscului decat este prevazuta in ISO 9001 si in acest scop pot utiliza ISO 31000.

 

Tranzitia la EN ISO 9001:2015

Din momentul aparitiei referentialului si pana la finalizarea tranzitiei (21 SEPTEMBRIE 2018), organizatiile pot opta pentru certificarea, respectiv recertificarea sistemului de management fata de cerintele ISO 9001:2008; in acest caz certificatele de conformitate emise vor avea valabilitate pana la sfarsitul perioadei de tranzitie;

De regula incepand cu 12 luni inainte de finalizarea tranzitiei, toate certificarile si recertificarile se vor efectua NUMAI in conformitate cu referentialul ISO 9001:2015;

Organizatiile deja certificate inainte de aparitia noii versiuni a standardului ISO 9001 beneficiaza de o perioada de tranzitie de 3 ani de la data publicarii acestuia;

Prin adresa anuala referitoare la programarea auditului de supraveghere/recertificare, SUN CERT va informa suplimentar fiecare client deja certificat asupra tranzitiei la standardul ISO 9001:2015 si asupra demersurilor necesare a fi facute pentru tranzitie;

Pentru organizatiile deja certificate, SUN CERT recomanda ca tranzitia la referentialul ISO 9001:2015 sa se realizeze in cadrul unui audit de supraveghere sau recertificare in conformitate cu programul de audituri pe 3 ani; in acest caz, durata auditului de supraveghere/recertificare va creste functie de marimea organizatiei astfel incat sa poata fi posibila evaluarea conformitatii si eficacitatii sistemului de management cu referentialul; in cazul unei decizii favorabile privind acordarea certificarii fata de standardul ISO 9001:2015 la unul din auditurile de supraveghere, se va emite certificatul de conformitate pentru standardul ISO 9001:2015, dar cu mentinerea termenului de valabilitate al certificarii anterioare.

 

SUN CERT incurajeaza organizatiile care utilizeaza ISO 9001:2008 sa-si fructifice potentialul de care dispun si sa implementeze cerintele noilor editii ale standardului in faza incipienta a tranzitiei (ANALIZA GAP).

Pentru clientii SUN CERT, etapele de pregatire si realizare a tranzitiei la noua editie a standardului ISO 9001:2015 sunt prezentate in documentul Politica SUN CERT privind Tranzitia la standardul ISO 9001:2015 – disponibila in sectiunea “Documente”.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitati de certificare  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Ape uzate  |  Audit calitate  |  Audit extern  |  Audit intern  |  Audit intern instruire iso   |  Auditor ohsas  |  Auditori mediu  |  Audituri interne  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Cerintele de transport  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare produse  |  Certificarea produselor  |  Certificat calitate  |  Certificat international iso  |  Certificat mediu  |  Certificate sarcini  |  Cifra de afaceri   |  Colectare deseuri  |  Colectare selectiva deseuri  |  Contracte comerciale internationale   |  Control al temperaturii  |  Control al temperaturii  |  Control cv angajati  |  Costurilor de productie  |  Cresterea eficientei  |  Curs imbunatatirea performantelor  |  Cursuri auditori  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare auditori  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri perfectionare  |  Curtea conturi standarde audit  |  Depozitare in siguranta  |  Detectiv verificare personal  |  Documente proiectare  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Efectuarea de audituri interne  |  Eficienta manageriala  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare impact mediu  |  Evaluare personal  |  Evaluarea conformitatii produselor  |  Evaluari afaceri  |  Evaluari risc  |  Evaluari tehnice  |  Formare profesionala  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea ciclului de viata al produsului  |  Gestionarea deseurilor   |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Implementare sisteme securitate  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Iso 14001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Legislatia aplicabila  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatiei din domeniul sanatatii  |  Livrarea produsului   |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management documente  |  Management mediu iso 14001  |  Management timp  |  Management transport  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul ciclului de viata al produsului  |  Managementul deseurilor  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Managementul vanzarilor  |  Materiale auxiliare  |  Mediu monitorizare  |  Mediul de afaceri  |  Mod de viata  |  Monitorizare mediu  |  Monitorizare obiective  |  Nivel de zgomot   |  Ohsas 18001  |  Oportunitati afaceri  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Plan dezvoltare regionala  |  Planificare strategica  |  Principii si conditii  |  Principiul de functionare   |  Problematici financiare  |  Produse sisteme securitate  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Reducerea costurilor de productie  |  Responsabilitate sociala 8000  |  Resurse financiare protectia mediului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rol esential  |  Sanatate ocupationala  |  Sanatate publica  |  Sanatate securitate ocupationale  |  Securitate ocupationala  |  Securitate ocupationala ohsas 18001  |  Securitatea alimentului  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii comunicare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii securitate  |  Sistem certificat de management al calitatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme management  |  Sisteme protectia muncii  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de management  |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  Standardele de calitate   |  Standardele de viata  |  Temperatura de depozitare  |  Transport deseuri  |  Valorificare deseuri  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.