XOR IT SYSTEMS Afisari: 586
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 404
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Splaiul Independentei, nr. 319, SEMA PARC, ob. 15,
-------------------------
Phone: Telefon
  0215280144
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.xor.ro

 
Workflow  
Detalii
Ce este workflow-ul? Intr-o lume in care orice organizatie are ca obiectiv cresterea si eficientizarea calitatii serviciilor oferite clientilor, posibilitatea de a face ca informatia necesara sa ajunga exact la persona potrivita pentru a lua o decizie in cel mai scurt timp este de o importanta esentiala in orice proces de activitate. Un angajat in activitatea sa de zi cu zi este permanent confruntat cu necesitatea de a lua decizii. Luarea oricarei decizii este conditionata de existenta de informatii referitoare la situatia concreta asupra careia trebuie sa se decida. O decizie care nu se bazeaza pe informatii clare, complete si la zi este fara nici o valoare sau, chiar mai rau, poate fi daunatoare. Software-ul workflow permite afacerilor moderne sa automatiezeze munca de zi cu zi. Este o tehnologie IT care utilizeaza sisteme electronice pentru a monitoriza procesele de afaceri. Permite depistarea fluxului ce se desfasoara intre angajati si/sau departamente. Avantaje/Beneficii workflow Descrie formal procesele dintr-o intreprindere Ajuta la integrarea rapida a noilor angajati Foloseste ca suport pentru introducerea informatiilor online, schimbul de informatii si tranzactii intre departamente Imbunatateste productivitatea si automatizeaza procesele Imbunatateste managementul afacerilor Imbunatateste serviciile pentru clienti Cand cineva are nevoie de workflow? Daca principalele procese ale organizatiei dumneavoastra includ multi pasi. Daca procesele includ participarea multor persoane sau echipe. Daca terminarea unui process se bazeaza pe participarea unei a treia parti, fie aceasta reprezentata de agenti, asociati sau furnizori. Daca unele dintre departamentele dumneavoastra beneficiaza de automatizare dar sistemele actuale nu o suporta Daca supervizorii dumneavoastra pierd prea mult timp discutand propuneri in loc sa supravegheze echipa.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
accesarea programe de finantare   |  implementare proiecte consultanta  |  Accesarea fondurilor structurale   |  Accesul la dosare  |  Achizitii publice  |  Activitati de proiectare  |  Activitatile de marketing   |  Afaceri de succes  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analize cost beneficiu  |  Analize economico financiare  |  Arhiva electronica  |  Arhivare documente electronice  |  Arhivare dosare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta in implementarea proiectelor  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta permanenta  |  Backup date  |  Baza noastra de date  |  Bibliorafturi  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fonduri structurale  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta software  |  Cost management  |  Depistarea   |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea retelei  |  Distrugerea informatiilor  |  Dosare finantare  |  Echipa specialisti  |  Editare format hd  |  Eficienta optica   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Elaborarea documentatiei  |  Evenimente companie  |  Evenimente lansare  |  Finantari nerambursabile  |  Fonduri structurale  |  Format electronic   |  Formulare tipizate  |  Furnizori de servicii   |  Implementare hardware  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Industria electronica  |  Informatii clienti  |  Interfata permite   |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Locatii evenimente  |  Management al organizatiei  |  Management documente  |  Management operational  |  Management programe  |  Management retea  |  Management timp  |  Managementul calitatii  |  Managementul documentelor  |  Manager de vanzari   |  Marketing vanzari  |  Marketing produse  |  Medicina fizica balneoclimatologie  |  Permanent scurt  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Produse hartie  |  Produse intermediare  |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Proiecte europene  |  Proiecte fezabilitate  |  Proiecte fonduri structurale  |  Proiecte tehnice  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte intermediare   |  Realizare planuri afaceri  |  Realizare proiecte finantare  |  Scanare documente  |  Servicii hardware  |  Servicii informatice  |  Servicii software  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme automatizare  |  Sisteme complete  |  Sisteme management  |  Sistemul de management  |  Software aplicatii  |  Software arhivare  |  Software baza  |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii hardware  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Statii lucru  |  Strategii marketing  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Studii solutii tehnice  |  Surse finantare  |  Tehnologie performanta  |  Tipizate  |  Tranzactii online  |  Vanzari birouri  |  Vin romania  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.