– verificarea, certificarea deconturilor, declaratiilor si a altor raportari periodice prezentate administratiilor financiare si a concordantei datelor continute cu cele din balantele de verificare ale societatilor comerciale – examinarea conturilor societatilor si a componentei acestora – verificarea, certificarea intocmirii inregistrarilor contabile pe baza si in concordanta cu documentele justificative legale anexate – verificarea, certificarea operatiunilor privind inregistrarea sau modificarea capitalului social – verificarea inventarierii patrimoniului si certificarea valorificarii rezultatelor acestuia – verificarea certificarea stabilirii profitului net si a distribuirii acestuia pe destinatiile legale A. Optimizarea si eficientizarea evidentei economico-financiare prin implementarea datelor de evidenta contabila ale tuturor societatilor in programul de referinta CIEL ERP cu tehnologie RPA. Avantaje aduse: – coordonarea, conducerea, controlul si luarea deciziilor cu operativitate in ceea ce priveste domeniul operatiunilor financiar-bancare – optimizarea operatiunilor de decontari cu partenerii comerciali – rapoarte si listari cuprinzatoare la nivelul informatiilor redate – eficientizarea muncii de evidente si urmarire a obiectivelor activitatii – interconectarea si transferul rapid al datelor de evidenta din cele 5 module specializate (contabilitate fiscala, amortizari, salarii, gestiune comerciala si registru de casa); – coordonarea serviciului de informatica economico-financiara al societatii; |