Valman Prest - consultanta sisteme management Bucuresti Afisari: 1297
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 537
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. George Calboreanu, nr. 2, bl. 120, ap. 108, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0724094415; 0733651236
-------------------------
Web: Internet
  email: office@valmanprest.ro
  site: www.valmanprest.ro

 
Certificare ISO 9000  
Detalii  video  

Seria ISO 9000 contine urmatoarele patru standarde :

Standard actual Continut SR EN ISO 9000:2015 Sisteme de management al calitatii. Principii fundamentale si vocabular SR EN ISO 9001:2015 Sisteme de management al calitatii. Cerinte SR EN ISO 9004:2010 Conducerea unei organizaţii către un succes durabil. O abordare bazată pe managementul calităţii SR EN ISO 19011:2011 Ghid pentru auditarea sistemelor de management

SR EN ISO 9001:2015 este unica referinta pentru certificarea sistemelor de management al calitatii

Acest standard international poate fi utilizat de toate partile interesate, interne sau externe, inclusiv organisme de certificare, pentru a evalua capacitatea organizatiei de a satisface cerintele clientului, cerintele de reglementare si cerintele proprii ale organizatiei. Se produc beneficii pentru toate partile interesate: pentru clienti, proprietari, angajati, furnizori, comunitatea locala, pentru intreaga societate.

 

Standardele ISO 9001 si ISO 9004 au fost elaborate ca o pereche de "standarde complementare". Daca ISO 9001 se adreseaza mult mai clar cerintelor sistemului de management al calitatii al unei organizatii pentru a demonstra capabilitatea sa de a indeplini cerintele clientului in raport cu contextul organizatiei si a nevoilor si asteptarilor partilor interesate, ISO 9004 intentioneaza sa mearga dincolo de ISO 9001, spre dezvoltarea comprehensiva a sistemului de management al calitatii.

Cele sapte principii ale managementului calitatii conform SR EN ISO 9001:2015 sunt:

1. Orientarea catre client 2. Leadership 3. Angajamentul personalului 4. Abordarea pe baza de proces 5. Imbunatatirea 6. Luarea deciziilor pe baza de dovezi 7. Managementul relatiilor cu partile interesate

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
Angajarea in munca  |  Certificare iso  |  Certificare iso 14001  |  Certificare iso 9001  |  Certificare mediu  |  Certificare ohsas 18001  |  Certificare produse  |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Competitivitate pe piata   |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 22000  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta management  |  Cresterea copiilor  |  Cresterea copilului  |  Declaratia universala a drepturilor omului  |  Domeniul apararea drepturilor omului  |  Imbunatatirea imaginii organizatiei   |  Implementarea unui sistem  |  Industria alimentara  |  Iso 14001  |  Iso 22000  |  Iso 9001  |  Locul de munca  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Ohsas 18001  |  Organisme certificare  |  Plan afaceri  |  Politici securitate it  |  Produse sisteme securitate  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Sanatate ocupationala  |  Sanatate securitate ocupationale  |  Securitate ocupationala  |  Securitate ocupationala ohsas 18001  |  Securitate si protectie  |  Servicii securitate  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Standardele de calitate   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.