TotalSoft - Solutii software pentru afaceri, Voluntari Afisari: 1226
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri contabilitate Vizitatori: 437
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Bucuresti-Nord , Nr.10, Cladirea O2, Etaj 8, Voluntari, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0213351709; 0213351712; 0213351712
-------------------------
Web: Internet
  email: office@totalsoft.ro
  site: www.totalsoft.ro
  facebook: totalsoft.romania/?locale=ro_RO
  instagram: totalsoftromania/

 
Stock Replenishment  
Detalii  

Modulul Stock Replenishment eficientizeaza si optimizeaza procesul de pregatire a stocurilor oricarui tip de organizatie pentru vânzarile viitoare, anticipate si calculate în mod automat. Bazându-se pe istoria rulajelor si cererilor de la clienti, dar si pe constrângerile logice ale companiei, stocul se completeaza permanent, prin programari si comenzi la furnizori, sau prin relocare de marfa din depozitul central în sucursale, fara interventia si efortul manual traditional.Beneficii:Eficientizeaza operatiunile de distributie si logistica în cadrul companiei

  • Calcul automat al cantitatii comandate în functie de necesarul real si aplicând formule configurabile la nivelul fiecarei organizatii;
  • Creare si implementare a unor constrângeri logice în cadrul depozitelor si în modul general de organizare; 
  • Configurare flexibila si independenta a modalitatilor de aprovizionare la nivelul filialelor si depozitelor. Posibilitatea de a emite comenzi la furnizori pentru anumite produse atât de la depozitul central cât si din filiale;
  • Valorificare centralizata a stocurilor existente în filiale. Vizibilitate si acces la marfa altui depozit sau filiale, în functie de cerintele aparute; 

Îmbunatateste productivitatea companiei

  • Rapiditate în replanificare si reaprovizionare. Gestiune independenta în filiale la nivel de produse, preturi, portofoliu si furnizori, sau partial administrata din sediul central;
  • Stoc optim. Nu exista shortage-uri de stoc sau bani blocati în stocuri prea mari;
  • Subordonare a obiectivelor companiei prin corelarea si coordonarea aprovizionarii cu target-urile de vânzari;
  • Posibilitate de implementare a unei politici centralizate în domeniul aprovizionarii;
  • Acces transparent la indicatori de performanta;
  • Intergrare nativa cu Charisma ERP;

Creste satisfactia clientilor

  • Rapiditate în servire;
  • Micsorare a numarului de comenzi neonorate. Timp optim între momentul comenzii si existenta stocului în depozit sau pe raft;
  • Îmbunatatire a modalitatilor de distributie a marfii atât în cadrul organizatiei, cât si în afara ei.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Contabilitate gestiune  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management proiect  |  Cursuri marketing  |  Cursuri persoane juridice  |  Management / marketing cursuri  |  Management proiect  |  Management proiect cursuri  |  Proiect management  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.