| TotalSoft - Solutii software pentru afaceri, Voluntari | | |
| | | | | | | | Detalii | | | | | Modulul Stomatologie gestioneaza intregul flux de interactiune al pacientului cu medicul stomatolog, de la prima vizita in care are loc evaluarea pacientului si realizarea Status-ului Dentar urmata de stabilirea Planului de Tratament si a Propunerilor Financiare si de livrarea efectiva a serviciilor stomatologice.Fluxul de date din cadrul sistemului urmareste integral parcursul pacientului în cadrul cabinetului stomatologic, precum si activitatea operationala si de raportare:Doctori - înregistreaza Statusul Dentar al pacientului si marcheaza afectiunilor întâlnite la nivel de dinte.
- înregistreaza Planul de Tratament al pacientului, tinând cont de Statusul Dentar al acestuia.
- poate înregistra unul sau mai multe Planuri de Tratament, având mai multe optiuni de calcul al pretului si posibilitatea de a marca unul dintre aceste planuri ca fiind final.
- înregistreaza si gestioneaza recomandarile medicului pentru alte tratamente stomatologice.
Pacient - poate realiza programari online printr-o interfata simpla si usor de utilizat.
- stie cât are de plata sau daca este membru pe un contract înca de la programare.
- primeste confirmari si remindere despre programari prin e-mail, telefon sau SMS.
- are acces la istoricul sau medical (fisa electronica).
Receptie - înregistreaza pacientii într-o baza de date unica la nivelul clinicii stomatologice, în conformitate cu specificatiile legale în vigoare: data si ora înregistrarii, date buletin, medicul responsabil, modul de prezentare, medicul trimitator, istoricul bolii, alergii, diagnostice etc.
- efectueaza încasari prin bon fiscal sau emite facturi.
- monitorizeaza situatia activitatii din cadrul clinicii stomatologice cu ajutorul panoului de bord: pacienti programati, pacienti curenti în cadrul clinicii, prezentari deschise, sume de încasat, etc.
- urmareste procentul de efectuare al Planului de Tratament în baza serviciilor efectuate pacientului.
- Urmareste cererile de analize ale pacientilor.
Facturare - genereaza, administreaza si salveaza contracte de tip executie sau recomandare.
- defineste politicile de comisionare pe baza de pret fix sau procent.
- genereaza facturile de achizitie si permite integrarea cu orice alt sistem financiar contabil sau de tip ERP.
- calculeaza comisioane pe baza unor algoritmi configurabili, tinând cont de pretul de lista sau de pretul preferential stabilit prin contract.
- asigura managementul tuturor contractelor si asigurarilor încheiate cu persoane fizice sau juridice: contracte de tip abonament; de tip plata la livrare serviciu; de tip medicina muncii; non standard care permit introducerea mai multor clauze contractuale.
- asigura importul listei de abonati în aplicatie direct din excel.
- identifica automat contractele pe baza carora trebuie emise facturi pentru clienti.
- integreaza casele de marcat.
- tipareste borderouri de încasari;
Raportare - Genereaza o gama larga de rapoarte statistice, operationale si manageriale, inclusiv rapoarte compatibile cu SIUI (Sistem Informatic Unic Integrat) privind decontarea cu casele de asigurari de sanatate.
- Preluia automat rezultatele analizelor din sisteme informatice externe, utilizând protocoale de comunicatie HL7. Acest protocol este construit pe mai multe niveluri, permitând extinderea ulterioara a functionalitatilor.
Administrativ - poate gestiona nomneclatoarele specifice clinicii (structura clinicii, servicii, preturi, doctori, pachete, contracte, dictionare medicale, etc).
- poate utiliza aplicatia pe un singur calculator, într-o retea de calculatoare dintr-o locatie unica, sau într-o retele de calculatoare aflate în mai multe locatii, interconectate si utilizând o singura sursa de date.
- poate configura access diferentiat în aplicatie, pe baza de utilizator si drepturi specifice.
| | | | | | | | | | | |
| |
| |