| | | | | | Detalii | | | | | Fluxul de date din cadrul sistemului urmareste integral parcursul pacientului în cadrul unitatii medicale, precum si activitatea operationala si de raportare a clinicii:Doctori - înregistreaza serviciile medicale prestate în cadrul sedintei de consultatie: tratamente, analize, manevre medicale, imagistica, radiologie, explorari functionale, anamneza, diagnostice, etc.
- înregistreaza si gestioneaza trimiterile catre alte consultatii clinice sau paraclinice, interne sau externe.
- înregistreaza toate rezultatele investigatiilor efectuate în urma consultatiei medicale cu ajutorul tempate-urilor sau sabloanelor predefinite.
- tipareste fisa de examinare a pacientului si o salveaza în dosarul sau electronic, unic la nivelul clinicii.
- acceseaza usor fisa electronica a pacientului în care se regaseste istoricul complet al acestuia.
Pacient - poate realiza programari online printr-o interfata simpla si usor de utilizat.
- stie cât are de plata sau daca este membru pe un contract înca de la programare.
- primeste confirmari si remindere despre programari prin e-mail, telefon sau SMS.
- are acces la istoricul sau medical (fisa electronica).
Receptie - înregistreaza pacientii într-o baza de date unica la nivelul unitatii medicale, în conformitate cu specificatiile legale în vigoare: data si ora înregistrarii, date buletin, medicul responsabil, modul de prezentare, medicul trimitator, istoricul bolii, alergii, diagnostice etc.
- înregistreaza consultatiile efectuate pentru fiecare pacient care se prezinta la cabinet, cu sau fara programare.
- efectueaza încasari prin bon fiscal sau emite facturi.
Raportare - genereaza o gama larga de rapoarte statistice, operationale si manageriale, inclusiv rapoarte compatibile cu SIUI (Sistem Informatic Unic Integrat) privind decontarea cu casele de asigurari de sanatate.
- preia automat rezultatele medicale din sisteme informatice externe, utilizând protocoale de comunicatie HL7. Acest protocol este construit pe mai multe niveluri, permitând extinderea ulterioara a functionalitatilor.
- se interfateaza cu sisteme informatice ale autoritatilor si organismelor de reglementare în domeniul medical (SIUI, Casa Nationala de Sanatate, Ministerul Sanatatii, etc) la nivel de nomenclatoare de servicii medicale, de medicamente, etc.
Facturare - genereaza, administreaza si salveaza contracte de tip executie sau recomandare.
- defineste politicile de comisionare pe baza de pret fix sau procent.
- genereaza facturile de achizitie si permite integrarea cu orice alt sistem financiar contabil sau de tip ERP.
- calculeaza comisioane pe baza unor algoritmi configurabili, tinând cont de pretul de lista sau de pretul preferential stabilit prin contract.
- asigura managementul tuturor contractelor si asigurarilor încheiate cu persoane fizice sau juridice: contracte de tip abonament; de tip plata la livrare serviciu; de tip medicina muncii; non standard care permit introducerea mai multor clauze contractuale.
- asigura importul listei de abonati în aplicatie direct din excel.
- identifica automat contractele pe baza carora trebuie emise facturi pentru clienti.
- integreaza casele de marcat.
- tipareste borderouri de încasari;
Call center - gestioneaza programul de lucru: defineste programul de lucru, permite blocarea unui interval de timp pentru programari, permite stergerea unei programari si schimbarea programului unui medic etc.;
- poate realiza programari tip call center, pe mai multe locatii si în acelasi timp;
- asigura fereastra de programari intuitiva, ajuta personalul medical sa gaseasca usor locuri libere pacientilor si sa ajusteze programul doctorului.
- permite definirea unei liste de asteptare cât si alertarea automata în cazul în care se elibereaza un loc.
Administrativ - poate gestiona nomneclatoarele specifice clinicii (structura clinicii, servicii, preturi, doctori, pachete, contracte, dictionare medicale, sabloane pentru consultatii, etc).
- poate utiliza aplicatia pe un singur calculator, într-o retea de calculatoare dintr-o locatie unica, sau într-o retele de calculatoare aflate în mai multe locatii, interconectate si utilizând o singura sursa de date.
- poate configura access diferentiat în aplicatie, pe baza de utilizator si drepturi specifice.
| | | | | | | | | |