| Timea este un chatbot revolutionar de HR creat pentru a simplifica si eficientiza interactiunile dintre angajati si departamentul de resurse umane. Timea este disponibila 24/7, oferind acces la informatii esentiale de HR si eliminând sarcinile repetitive. Mai mult decât atât, Timea promoveaza dezvoltarea profesionala, oferind oportunitati de training si colectând feedback-ul angajatilor pentru a spori implicarea si satisfactia acestora. Câteva exemple privind modul în care Timea sustine departamentele de HR se pot regasi si în testimonialul Rompetrol de mai jos: Timea a fost dezvoltata luând în considerare comportamentul angajatilor la nivel global, fiind disponibila pe cele mai populare platforme de comunicare: Facebook, Teams, WebChat, Telegram sau WhatsApp. Astfel, studiile relevante arata ca aplicatiile de mesagerie sunt cele mai utilizate caracteristici ale telefoanelor inteligente si reprezinta cea mai populara forma de comunicare. Peste 80% dintre angajati folosesc cel putin o aplicatie de trimitere a mesajelor text în scop profesional, iar aproximativ 89% prefera sa solicite suport prin mesaje text. Gartner, în studiile sale, mentioneaza ca 70% dintre angajatii de tip "white-collar" la nivel global interactioneaza deja zilnic cu chatboti. Chatbot-ului Timea asigura o serie de beneficii precum: - Reducerea costurilor cu peste 40% prin diminuarea timpilor dedicati task-urilor repetitive;
- Raspunde la peste 70% dintre cerintele primare de HR ale angajatilor, fara a fi necesara deplasarea la sediu;
- Poate fi contactata prin orice platforma de comunicare: Facebook, Teams, Google Chat, WebChat, Telegram, WhatsApp, etc.;
- Poate înregistra automat toate datele în sistem, fiind disponibile pentru analiza si raportare imediata;
- Creste odata cu dezvoltarea business-ului;
- Este disponibila online 24/7, nu-si ia niciodata vacanta si nu se îmbolnaveste;
- Se integreaza usor în sistemele informatice ale companiilor;
- Ofera suport multilingv, perfecta pentru companiile cu angajati din diverse parti ale lumii;
- Asigura o interactiune personalizata, adaptându-se la nevoile si preferintele angajatilor;
- Îmbunatateste experienta candidatilor, oferind feedback prompt si informatii rapide;
- Reduce erorile umane din procese precum recrutare si selectie, programarea interviurilor sau administrarea CV-urilor importante.
Specificatii tehnice si tehnologiiChatbot-ul (solutia Timea, parte a Charisma HCM) este construit pe o arhitectura modulara bazata pe motor NLP (Natural Language Processing) si tehnologii LLM (Large Language Model), antrenate si optimizate pentru limba româna si domeniul administrativ.Modulul AI RAG (Retrieval-Augmented Generation) ofera asistenta contextuala pentru operatori si profesionisti, raspunzând la întrebari bazate pe documentatia si regulamentele interne. Motorul combina embedding-uri semantice cu indexare vectoriala pentru a genera raspunsuri precise si verificabile.Componenta functioneaza complet on-premises, fara expunere externa, fiind integrata cu DMS si CMS pentru acces controlat la sursele informationale. Functioneaza printr-un mecanism de Retrieval-Augmented Generation (RAG), care combina un model lingvistic local cu o baza de cunostinte documentara interna (documente, proceduri, FAQ, ghiduri, baze de date), oferind raspunsuri coerente, actuale si contextualizate.Componenta Chatbot/RAG (Retrieval Augmented Generation) ofera asistenta conversationala utilizatorilor portalului. Aceasta permite: - cautarea contextuala în registre, ghiduri si documente,
- furnizarea de raspunsuri automate,
- preluarea rapida de informatii administrative,
- îndrumarea utilizatorilor în procesul de completare formulare.
Stack-ul tehnologic integreaza Transformers/OpenLLM, Vector DB, LangChain si REST/GraphQL pentru integrarea cu portal.Principii principale de securitate: - Limitare contextuala pe rol utilizator
- Mascare date personale în query-uri
- Izolare completa în namespace dedicat (AI Services).
Toate aceste interactiuni sunt logate si auditate, cu pastrarea anonimizata a sesiunilor în conformitate cu GDPR (Reg. UE 679/2016).Alegeti Timea pentru ca departamentul tau de HR sa faca saltul în era digitala!Ia legatura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultantii nostri îti vor raspunde la întrebari si te vor ajuta sa iei o decizie informata. |