| TotalSoft - Solutii software pentru afaceri, Voluntari | | |
| | | | | | Charisma HCM - Managementul Performantei | | | | Detalii | | | | | Modulul Managementul Performantei ajuta managerii sa ofere angajatilor directia, feedback-ul si dezvoltarea de care au nevoie pentru a excela în activitatile zilnice. Cu ajutorul aplicatiei managerii pot încuraja permanent membrii echipelor pe care le coordoneaza sa îsi atinga obiectivele. În plus, pe termen lung, contribuie semnificativ la cresterea productivitatii si dezvoltarii angajatilor si managerilor. Beneficii Charisma HCM-Managementul Performantei: - Consolidarea performantei companiei. Construieste o viziune comuna si stimuleaza unitatea organizationala
- Asigura vizibilitate. Vizualizarile grafice cuprinzatoare permit managerilor sa monitorizeze cu usurinta indicatorii de performanta specifici oricarui departament
- Functionalitati Self-Service. Functionalitatile de tip self-service pentru anagajati si manageri ajuta la definirea planurilor de performanta, stabilirea si revizuirea obiectivelor, dar si la evaluarea rezultatelor;
- Stimuleaza adoptia solutiei. Accesul facil, bazat pe un browser multi-limba, încurajeaza angajatii sa îl utilizeze, indiferent de locatia acestora;
- Responsabilizeaza managerii si echipa de HR. Imaginile de ansamblu si informatiile de tip drill-down cu privire la locatii, echipe si angajati sustin îmbunatatirea proceselor decizionale atât pentru manageri, cât si pentru specialistii HR;
- Îmbunatateste procesele specifice. Evaluarile de performanta asistate ofera cele mai bune practici în cazul evaluarilor, iar rapoartele preconfigurate pentru specialistii de HR permit monitorizarea calitatii si a respectarii regulilor interne;
- Economiseste timp. Analizele cuprinzatoare si rapoartele integrate salveaza timp si permit utilizarea optima a datelor referioare la performanta angajatilor;
- Creste anagajamentul. Planificarea, monitorizarea, dezvoltarea si capacitatile crescute de recunoastere a performantei într-un mediu colaborativ maximizeza potentialul, retentia si satisfactia angajatilor la locul de munca;
- Eficientizeaza fluxul de lucru. Memento-urile în timp util, solicitarile rapide si scorecard-urile asigura managerilor de linie eficienta proceselor specifice managementului performantei.
Caractaristici Charisma Charisma HCM-Managementul Performantei: - Crearea si managementul catalogului de obiective si competente pentru planurile de performanta si posibilitatea adaptarii planului de performanta existent
- Posibilitatea configurarii mai multor obiective / categorii de obiective (ex: obiective corporate, obiectivele diviziei, obiective departamentale, obiective regionale sau personale)
- Crearea unor obiective de tip calitativ, cantitativ sau de tip date
- Posibilitatea de a configura formule predefinite pentru obiectivele catitative ale utilizatorului
- Posibilitatea de a configura scale de evaluare predefinite pentru obiective, competente si evaluarea finala a utilizatorului
- Posibilitatea implicarii managerilor, angajatilor si top managementului în planul de evaluare si performanta printr-un proces de self service
- Posibilitatea definirii unor procese de aprobare flexibile si configurabile
- Posibilitatea definirii unor reguli de business pentru manageri si angajati (ex: numar minim de obiective per plan de performanta sau totalitatea obiectivelor per categorie)
- Crearea unor evaluari variate (evaluare interna, autoevaluare sau evaluare generala)
- Posibilitatea calcularii automate a evaluarii generale, bazata pe diverse evaluari individuale (ex: 70% obiective si 30% competente)
- Posibilitatea completarii nelimitate de review-uri pentru un plan de performanta
- Completarea de comentarii de catre actorii implicati în proces (ex: comentarii la evaluarea generala sau comentarii la evaluarea obiectivelor)
- Procesari si alocari în masa a planurilor de performanta catre grupuri determinate de angajati.
| | | | | | | | | | | |
| |
| |