| Modulul pentru Managementul Competentelor angajatilor sustine identificarea persoanelor cu aptitudinile si competentele, calificarile, cunostintele si calitatile personale de care are nevoie o companie. În plus, ofera si posibilitatea planificarii viitoarei lor dezvoltari în raport cu obiectivele organizationale. Beneficii Charisma HCM-Managementul Competentelor: - Crearea unor profiluri flexibile si personalizate: Permite crearea de modele proprii de competente, facilitând profilarea rolurilor actuale sau viitoare;
- Identifica competentele lipsa. Solutia permite planificarea inteligenta a promovarilor, mobilitatii interne si dezvoltarea afacerii prin identificarea competentelor lipsa si crearea recomandarilor pentru formare si dezvoltare individuala sau la nivel de echipa;
- Planificare strategica a Resurselor Umane. Solutia contribuie la îmbunatatirea capacitatii de conducere si ofera o imagine de ansamblu asupra tuturor competentelor din organizatie.
Caractaristici Charisma HCM-Managementul Competentelor: - Posibilitatea de a configura o scala de caracteristici pentru fiecare competenta în parte
- Posibilitatea de a insera un catalog de competente care poate fi definit la nivel de utilizator
- Localizarea competentelor;
- Identificarea competentelor lipsa
- Evaluarea angajatilor pentru perioade multiple de planificare
- Introducerea cerintelor la nivel de pozitie
- Posibilitatea de identificare a decalajelor dintre cerinta pozitie / postului si evaluarile angajatilo
- Rapoarte - ofera posibilitatea de analiza a diferentelor dintre abilitatile, competentele si expertizele postului si cele ale angajatului sub forma unui raport standard.
|