| Employee Self Service este o solutie online prin intermediul careia angajatii se pot implica direct în diverse procese de HR. Astfel, fiecare poate completa datele personale cu privire la concedii de odihna, evaluari, planuri de training iar departamentul de HR se poate degreva de aceste sarcini care sunt mari consumatoare de timp. Beneficii Charisma HCM-Employee Self Service: - Reduce costurile operationale si papetaria - Elimina orele necesare alocate derularii unor activitati de rutina precum calcularea zilelor de concediu, solicitari de adeverinte sau actualizarea informatiilor despre angajati;
- Creste productivitatea departamentului de resurse umane - Comunicarea si adoptarea deciziilor este mult îmbunatatita datorita unui mecanism simplu de participare în cadrul fluxurilor de lucru;
- Motiveaza si responsabilizeaza salariatii companiei - Sustine dezvoltarea si retentia angajatilor de valoare prin simplificarea luarii deciziilor la nivelul întregii organizatii: adeverinte, pontaj, înlocuitorii angajatului, evaluare, documentatie pentru banca;
- Organigrama interactiva - Structura diviziilor, departamentelor si structurilor suport pot fi descoperite mai usor ca niciodata datorita unui format complet interactiv;
- Prin intermediul Organigramei companiei ofera o perspectiva vizuala unica asupra întregii companii - divizii, departamente, structuri suport, pozitii functionale;
- Identifica rapid structura de raportare pentru fiecare angajat catre superiori pe orice nivel din companie;
- Cautare rapida pe toate informatiile despre angajati si identificare vizuala direct pe organigrama - e-mail, data angajarii, data de nastere, vârsta, stare civila, CNP etc.
Exista mai multe roluri pentru utilizatorii care lucreaza direct în solutia HR Self Service.AngajatAngajatii companiei pot accesa informatiile publice oferite de catre departamentul de HR si au acces la o serie de activitati: - Informare privind noutatile din companiei - organizarea unui team building, a unor sesiuni de cursuri sau recrutare, angajarea unor noi colegi, anuntarea angajatilor lunii;
- Initierea unor fluxuri care folosesc o serie de formulare definite în cadrul companiei - adeverinte banca, concedii, evaluare;
- Simularea calculului salarial de la brut la net si de la net la brut, cu toate taxele angajatului si angajatorului;
- Acces la informatiile strict personale - balanta de concedii, fluturasul de salariu, pontajul, rezultatele evaluarilor, date legate de contractele proprii;
- Actualizarea datelor personale - adresa, documente personale, stare civila;
- Completarea auto evaluarii prin acordarea unor calificative pentru fiecare activitate, obiectiv sau competenta;
- Acces la informatiile publice despre alti angajati - pagini personale ale fiecaruia, date de contact, mesaje publice etc.;
- Permite completarea interviului la plecare (Offboarding), acoperind aspecte critice precum motivele plecarilor, cauzele interne sau externe si impactul plecarii unui angajat asupra organizatiei;
- Automatizeaza procesul de comanda a mesei de prânz pentru angajatii unei companii (Catering), prin centralizarea tuturor informatiilor necesare plasarii comezii catre firma agreata;
- Solutia automatizeaza procesul de eliberare a adeverintelor pentru 17 banci din România prin preluarea informatiilor despre angajati direct din modulele Administrare Resurse Umane si Salarizare;
ManagerÎn plus fata de zonele la care au acces angajatii: - Consultarea anumitor informatii despre toti subalternii sai - balanta de concedii, pontajul, rezultatele evaluarilor, planuri de training;
- Aprobarea sau respingerea cererilor initiate de catre subalternii sai;
- Completarea evaluarilor, planurilor de training sau dezvoltarea planurilor de cariera pentru subalterni;
- Acces la informatii complete despre rezultatele interviurilor la care participa candidati ce urmeaza sa se angajeze pe posturi aflate în subordinea sa.
Top managerulPe lânga drepturile atribuite managerilor, persoanele din conducerea companiei au posibilitatea de a accesa organigrame si rapoarte statistice manageriale. De asemenea, au la dispozitie un dashboard cu informatii referitoare la fluctuatiile de personal si cheltuielile cu salariatii repartizate pe departamente, puncte de lucru sau centre de cost. Persoana care introduce pontajul pe Web Are drepturi similare angajatului, suplimentar poate introduce pontajul angajatilor pentru care este alocat. Specialistul de HRSpecialistii HR au acces la sectiunea cu informatii privind ultimele modificari legislative. Actualizarile se fac periodic, prin upgrade de versiune sau prin punerea la dispozitie a unui serviciu Web. |