| TotalSoft - Solutii software pentru afaceri, Voluntari | | |
| | | | | | Charisma HCM - Dezvoltare si formare | | | | Detalii | | | | | Modulul Dezvoltare si formare contribuie la transformarea nevoilor si cerintelor în masuri specifice de formare. Sistemul de raportare integrat si metodele avansate de evaluare faciliteaza controlul costurilor de instruire si permite concentrarea pe nevoile de formare, evaluarea eficientei acestora si alocarea resursele în mod eficient.Beneficii Charisma HCM-Dezvoltare si formare: - Gestionarea proprie a planului de dezvoltare personala permite anagajatilor sa selecteze activitatile de dezvoltare care se potrivesc cel mai bine cu nevoile de formare identificate, având cu rol activ în planificarea dezvoltarii si mentinerea de certificari profesionale;
- Reduce efortul administrativ de gestionare a fluxului de lucru prin automatizarea programarilor si a corespondentei;
- Îmbunatateste controlul costurilor bugetate. Prin alocarea eficienta a costurilor de instruire se obtin rezultate superioare din punct de vedere al calitatii programelor desfasurate si a randamentului financiar al acestora;
- Functionalitatile de raportare integrate si metodele de evaluare si feedback permit administratorilor, supervizorilor si angajatilor sa gestioneze proactiv cerintele lor de formare;
- Accesul facil la catalogul de traininguri si functionalitatile de self service încurajeaza managerii si angajatii sa aleaga activitatile de dezvoltare potrivite, integrându-le în procesul de aprobare
Caracteristici Charisma HCM-Dezvoltare si formare:Functionalitati specifice cursului: - Crearea de cursuri (programe de training) si clase (sesiuni de traininguri individuale incluse într-un program);
- Introducerea datelor de curs (categorie, tip, agenda, continut, obiective, metode de predare, prerechizite);
- Introducerea datelor despre alte concepte de curs (ex: disponibilitatea grupului si competentelor dezvoltate)
- Introducerea detaliilor organizatorice privind cursul (ex: statusul cursului, durata, limba, costurile privind cursul / clasa pentru fiecare participant)
- Introducerea metodelor specifice de evaluarea a cursului si crearea chestionarelor de feedback privind satisfactia participantilor care vor fi submise la finalul cursului (accesibile participantilor) prin transer de învatare.
Functionalitati specifice claselor / sesiunilor: - Introducerea detaliilor organizatorice despre clasa (numarul clasei, status, data de început numarul de clasa, statut, data de început, ora de începere, data de încheiere, ora de terminare, durata, numarul maxim sau minim de participanti si costurile de clasa, împreuna cu costuri per participant)
- Introducerea datelor privind localizarea clasei (ex: adresa, persoana de contact, e-mail si numarul de telefon).
Lista participantilor: - Optiunea de înscriere, stergere si rezervare angajati pe listele de participanti
- Introducerea costurilor individuale pentru fiecare clasa si determinarea taxelor de anulare.
Dezvoltare angajati: - Posibilitatea generarii de planuri de dezvoltare în masa pentru grupurile de utilizatori ale angajatilor, care pot fi definite
- Introducerea initiativelor în cadrul planului de dezvoltare (ex: formare din catalog, mentorat, coaching si alte activitati), inclusiv costurile.
- Posibilitatea de a defini fluxuri flexibile si configurabile de aprobare pentru înscrieri si interogari de formare
- Posibilitatea implicarii managerilor si angajatilor în procesul de selectie si aprobare utilizând facilitatile de self service.
RapoarteModulul pune la dispozitie o serie de rapoarte utile precum: - Analiza nevoilor de dezvoltare din cadrul unei organizatii.
- Continut curs;
- Detalii clasa;
- Lista propusa de participanti (angajati care au cereri de curs aprobate);
- Lista de participanti;
- Participanti înregistrati;
- Planul de dezvoltare ti analiza de cost;
- Istoric plan de dezvoltare si actiuni efectuate.
| | | | | | | | | | | |
| |
| |