| TotalSoft - Solutii software pentru afaceri, Voluntari | | |
| | | | | | | | | | TIMEA este un chatbot revolutionar, dezvoltat special pentru companiile care doresc sa-si extinda capacitatea de a obtine raspunsuri imediate la diverse întrebari de business, indiferent de locatie sau ora, din propriile sisteme ERP. Indiferent de complexitatea ERP-ului sau a integrarii acestuia cu alte sisteme informatice, chatbot-ul va facilita gasirea informatiilor adecvate fara ca utilizatorul sa navigheze prin meniuri si butoane complexe.În functie de rolul persoanei din companie, cu ajutorul TIMEA, utilizatorii pot obtine date rapide despre: - Vânzari
- Managementul comenzilor
- Asistenta clienti
- Managementul vânzarilor
- Suport vânzari pe teren
- Previziuni vânzari
- Indicatori de performanta si situatia facturilor per client
- Marketing
- Raspuns instant la întrebarile clientilor
- Conversia lead-urilor
- Monitorizarea brand-ului
- Prezenta în Social Media
- Achizitii si inventar
- Evitarea epuizarii stocurilor
- Gestionarea timpului de livrare
- Monitorizarea comenzilor de achizitie
- Aprobarea comenzilor de achizitie
- Finante
- Recuperarea creantelor
- Administrarea platilor si a cash-ului
- Aprobarea si revizuirea cheltuielilor
- Monitorizare KPI
- IT Suport
- Suport privind controlul accesului
- Urmarirea incidentelor si a statusului
- Administrarea echipamentelor
- Raportare de management
- Monitorizare P&L pentru fiecare department
- Buget vs. Actual
- Monitorizarea indicatorilor de performanta
TIMEA este partenerul digital al companiilor, disponibil 24/7. Organizatiile folosesc din ce în ce mai mult chatboti bazati pe inteligenta artificiala pentru a automatiza interactiunile cu sistemele lor ERP. De altfel, ultimele trenduri indicate de PwC indica faptul ca fiecare organizatie va utiliza în cele din urma interfetele chatbot. Iar primul pas este integrarea chatbotilor în aplicatiile si fluxurile de lucru existente pentru a asigura o interactiune mult mai facila cu datele din aplicatii. Cum se acceseaza TIMEA?Accesarea chatbotului TIMEA este la fel de simpla ca adaugarea unui nou prieten sau coleg pe Facebook, Teams, WebChat -direct din site ul clientului, Telegram sau WhatsApp. Trebuie doar sa cauti "Timea", sa treci printr-un proces de verificare scurt bazat pe datele companiei si sa o adaugi ca prieten.Odata conectati, puteti începe o conversatie. Timea va va îndruma efficient prin universul proceselor de business si va va asista în rezolvarea oricaror solicitari.Beneficiile chatbot-ului TIMEAPrin adoptarea unui chatbot, companiile pot obtine o crestere a eficientei si a satisfactiei clientilor: - Înregistreaza automat în sistem toate datele, care pot fi analizate sau raportate imediat
- Creste odata cu businessul, învata si devine mai inteligenta pe zi ce trece
- Poate fi contactata folosind orice platforma de comunicare: Facebook, Teams, WebChat, Slack, Telegram sau WhatsApp
- Se integreaza usor în sistemele informatice ale companiilor
- Ofera suport multilingv - perfecta pentru companiile care au angajati din diverse parti ale lumii
- Disponibila online 24/7, niciodata nu îsi ia vacanta si nu se îmbolnaveste
- Îmbunatateste experienta clientilor prin oferirea unui feedback prompt si a unor informatii rapide
- Reduce erorile umane din diverse procese de ofertare, achizitii, vânzare, raportare etc
- Reduce costurile prin diminuarea cu peste 40% a timpilor dedicati task-urilor repetitive
Ofera o experienta unica clientilor tai cu ajutorul chatbot-ului TIMEA!Ia legatura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultantii nostri îti vor raspunde la întrebari si te vor ajuta sa iei o decizie informata. | | | | | | | | | | | |
| |
| |