| Raportarea SAF-T consta în transferul electronic de date contabile si fiscale, într-un mod unitar, de la companii catre administratia fiscala. Aceasta raportare este momentan obligatorie doar pentru marii contribuabili, dar curând obligativitatea se va extinde pentru toti contribuabilii. Aplicatia dezvoltata de TotalSoft pentru raportarea obligatorie de tip SAF-T (Standard Audit File for Taxation) catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), tine cont de toate variabilele necesare pentru a putea fi utilizata de orice companie, indiferent de profilul sau. Implementarea este rapida, iar solutia nu se limiteaza strict la transmiterea electronica a datelor în formatul solicitat de ANAF, ci acopera cea mai dificila parte a procesului de raportare – preluarea datelor necesare raportarii din sistemele informatice utilizate de clienti. Beneficiile aplicatiei pentru raportarea obligatorie de tip SAF-T: - Preluarea informatiilor necesare raportarii direct din bazele de date ale clientilor
- Revizuirea usoara a datelor si ajustarea riscurilor fiscale direct in Charisma ERP
- Rapoarte ajutatoare si complementare pentru a facilita raportarea SAF-T
- Evidentierea erorilor din raportare pentru corectii rapide
- Istoric al raportarilor bazat pe roluri clar definite
Grad ridicat de flexibilitate, stabilitate si usurinta în utilizare, fiind integrata atât în interfata cât si baza de date Charisma ERP |