Acte necesare pentru vanzarea imobilelor/apartamentelor
Detalii
Un contract de va?nzare-cumparare pentru un apartament sau pentru o casa se poate i?ncheia i?n 3-4 zile i?n regim normal sau i?n 2 zile i?n regim de urgenta. Acesta poate fi i?ncheiat la orice notar public din Roma?nia.
Acte necesare pentru parti:
cartile de identitate si certificatele de casatorie (vânzatori si cumparatori)
pentru cetatenii straini: pasaport si certificat de înregistrare fiscala în România (N.I.F./ C.I.F. – eliberat de catre ANAF – NIF-ul se obtine prin procura)
sentinta civila/certificatul de divort – daca este cazul
Acte necesare pentru apartament:
ACTE DE PROPRIETATE:
contract de vânzare cumparare / contract de construire
proces verbal de predare primire
dovada achitare integrala apartament
certificate de mostenitor (sunt obligatorii si actele vechi de proprietate)
contract de donatie, contract de partaj, etc.
declaratii de radiere ipoteca, sulta, privilegiul vânzatorului – daca este cazul
acte modificare apartament: autorizatie de construire si proces verbal de receptie finala a lucrarii – daca este cazul
schita cadastrala + încheierea de intabulare + extras CF pentru informare
certificat de atestare fiscala (pe numele tuturor vânzatorilor) – de la Directia de Impozite si Taxe Locale / Directia Venituri Buget Local
certificat de performanta energetica
adeverinta de la asociatia de locatari
ultimele chitante si facturi – pentru utilitati (ENEL, gaze naturale, etc.)
extras de carte funciara pentru autentificare (se obtine de catre Biroul Notarial)
extras de CONT – pe numele vânzatorului (contul în care se vireaza pretul vânzarii)
În cazul persoanelor interzise:
hotarârea judecatoreasca prin care a fost numit tutorele
dispozitie de curator pentru semnarea actului notarial
cartea de identitate a reprezentantului legal
Dupa verificarea documentelor transmise de dumneavoastra, ne vom exprima opinia cu privire la procedura de urmat si/sau completarea cu alte acte.
Cu respectare tuturor conditiilor de confidentialitate Biroul Notarial Stoica Sebastian Eduard cu sediul în Piata Romana, sector 1, Bucuresti, va îndruma spre a trimite pe adresa de e-mail a biroului notariat.stoica@gmail.com, toate documentele necesare în prealabil pentru ca actul notarial sa fie redactat si pregatit pentru eliberare, transmiterea acestora reprezentând acceptul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
În momentul în care va prezentati la sediul Biroului Notarial Stoica Sebastian Eduard în Piata Romana, str. George Enescu, nr. 27 – 29, parter si et.1, sector 1, Bucuresti, este necesar sa prezentati toate documentele solicitate în original.