PRO Software Afisari: 1074
Categorie: COMERT >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 472
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Domnesti, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0721296805; 0722603892; 0721296807
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.softhoreca.ro


 
Software Restaurant, cafenea, pizzerie  
Detalii

PRO Software a dezvoltat un Sistem de Marcaj (Point of Sales) si Gestiune pentru Restaurant, Cafenea, Pizzerie (sau orice alt tip locatie de alimentatie publica cu servire la masa), alcatuit din doua module distincte: Front-Office (de Marcaj/POS) si Back-Office (de Gestiune, administrare si raportare). Sistemul poate fi operat atat prin touchscreen, cat si cu ajutorul mouse-ului si tastaturii. Optional, comenzile se pot lua direct de la masa, prin PDA.

La achizitionarea sistemului informatic, beneficiati gratuit de urmatoarele servicii: → Consultanta privind stabilirea configuratiei hardware necesare: numar si configuratie calculatoare, monitoare, imprimante, elemente de retea (router, conectica, cablu etc.); → Configurarea grafica a meselor conform dispunerii din teren, pentru a putea fi mai usor localizate de catre operatori; → Introducerea Nomenclatorului de materii prime; → Introducerea Grupelor de produse; → Introducerea Nomenclatorului de produse din meniu, a preturilor de vanzare si incadrarea acestora in grupe si departamente (bar, bucatarie etc.); → Introducerea retetelor conform retetarelor dvs.; → Introducerea Nomenclatorului de operatori; → Personalizarea Notei de plata - introducerea textului dorit si a logo-ului firmei dvs. → Instalarea fizica si software a perifericelor necesare: imprimante de departament (pentru note de comanda), imprimante de note de plata, cititoare de carduri magnetice; → Configurarea software a modulului de transmitere a informatiilor din calculator catre Casa de marcat pentru emiterea bonului fiscal. → Instruirea personalului pentru utilizarea sistemului.

Modulul Front-Office (Marcaj)include urmatoarele facilitati:

 Configurarea grafica a meselor, conform dispunerii din teren, atribuirea unui numar si, optional, arondarea lor pe ospatari. Mesele sunt usor de localizat de catre ospatari datorita acestei reprezentari grafice si a numarului trecut pe fiecare masa.

 Incarcarea securizata a meselor de protocol, pe baza de parola manageriala.

 Definirea produselor pe departamente, fapt care permite scoaterea notelor de comanda separat pentru bar, bucatarie, fast-food, salate, desert etc.

 Accesul securizat al operatorilor (inclusiv ospatarilor), pe baza de parola; �n functie de optiunea clientului, daca ospatarii vor avea mese arondate nu vor putea incarca alte mese, daca nu - nu vor putea intra peste o masa deschisa de un coleg. Codul ospatarilor se va inscrie in baza de date pentru fiecare nota de comanda.

 Operatorul se va identifica pentru intrarea in sistem fie prin tastarea unei parole numerice, fie cu ajutorul unui card magnetic continand o parola distincta pentru fiecare operator;

 Reprezentarea grafica a meselor, acestea avand o imagine distincta in functie de starea in care se afla: libera sau deschisa;

 Produsele din meniu sunt impartite, la configurare, pe grupe - fara ecrane de defilare, pentru a nu ingreuna operarea;

 Ecranul de marcaj (incarcare a meselor) cuprinde:       • Grupele de produse - sub forma de butoane, pe care se poate atasa o poza reprezentativa; la selectarea unei grupe, aceasta se coloreaza in rosu, pentru ca operatorul sa fie sigur ca a selectat grupa;       • Produsele - sub forma de butoane, pe care, optional, se poate pune o poza; la selectarea unei grupe apar numai cele aferente acesteia; optim, se pot defini, in principiu, maximum 28 de produse per grupa;       • Numarul mesei, numarul bonului, numele ospatarului si suma totala a bonului;       • Nota de comanda (denumire produs, UM, cantitate) - aceasta se incarca automat cu produsul selectat (prin click sau atingere touchscreen), avand implicit cantitatea 1. Dupa alegerea produsului, denumirea de pe butonul corespunzator produsului se coloreaza in rosu. Produsele selectate isi vor pastra denumirea colorata in rosu (pentru masa respectiva) pana la inchiderea mesei.       • La iesirea din ecranul de marcaj, softul va transmite catre departamentele respective notele de comanda (care vor fi imprimate pe kitchen printere - imprimante de departament);       • Tastatura numerica virtuala (de pe ecran) permite introducerea unor cantitati mai mari decat 1, precum si stornarea unor produse (prin tastarea parolei de manager);       • Pentru inchiderea mesei, operatorul trebuie sa aleaga o modalitate de plata - cash, card, tichete de masa;       • La inchiderea mesei programul va emite o Nota de plata, care poate fi personalizata cu un text ales de client, precum si cu logo-ul clientului.

 Optiuni:       • Discount pentru clientii fideli sau pentru angajatii unor clienti-parteneri;       • Oferte speciale - discount pentru depasirea unei anumite sume, happy hour;       • Pentru realizarea unor rapoarte statistice, se poate introduce o rubrica in care sa se inscrie numarul de persoane de la masa;       • Functie de mutare a clientilor de la o masa la alta.

Modulul Back-Office (Gestiune, Administrare si Raportare) include:

 Definirea Nomenclatoarelor de lucru:       • Furnizori si clienti (optional - daca se emit facturi) - date de identificare, de contact, conditii contractuale;       • Materii prime, produse finite, marfa - pret, stoc minim, grupa, gestiune;       • Retete - se introduc/modifica in ecranul de definire a produselor finite;       • Departamente/Gestiuni       • Grupe       • Unitati de masura       • Operatori

 Tranzactii:       • Introducerea facturilor de achizitie si imprimarea NIR-ului;       • Optional, introducerea si listarea facturilor de vanzare;       • Optional, introducerea incasarilor aferente facturilor de vanzare;       • Introducerea platilor catre furnizori;       • Introducerea si imprimarea rapoartelor de productie;       • Introducerea si imprimarea proceselor verbale de pierderi.       • Introducerea si imprimarea proceselor verbale de inventar (faptic).

 Rapoarte - se pot modifica cele existente sau defini noi rapoarte in functie de necesitatile unitatii dvs:       • Fise de magazie;       • Stocuri;       • Antecalculatie de pret a produselor din meniu (in functie de optiunea clientului, se poate face fie pe baza unui pret estimativ introdus in nomenclatorul de materii prime si marfa, fie pe baza ultimelor preturi de achizitie);       • Calculul consumurilor (pe baza retetelor introduse);       • Descarcarea de gestiune (vanzarile se preiau automat din modulul �Front-Office�);       • Rapoarte Vanzari - pe zi/perioada; pe ospatari; pe perioade ale zilei; pe mese.       • Top vanzari valoric - pe ospatari; pe produse; pe zile intr-o perioada;       • Top vanzari cantitativ - pe produse;       • Raport incasari - pe modalitati de plata (cash, card, tichete);       • Raport creditori - listare facturi scadente catre furnizori;       • Listare produse cu ultimul pret de achizitie;       • Listare produse cu cel mai mare pret de achizitie

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
consultanta grafica  |  Accesorii calculatoare  |  Administrare baza date  |  Administrare calculatoare  |  Afisaj client lcd  |  Alimentatie publica  |  Antivirusi freeware  |  Anunturi prin sms  |  Asistenta hardware  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Backup date  |  Bar salate  |  Calculatoare noi  |  Camere documente  |  Carduri de masa  |  Carduri masa  |  Carduri memorie  |  Carduri pentru masa  |  Catering evenimente  |  Catering servicii  |  Codul fiscal  |  Codul produsului  |  Computere si tehnica de calcul  |  Configurare cititoare magnetice  |  Configurare echipamente periferice  |  Configurare hardware  |  Configurare imprimante  |  Configurare internet  |  Configurare monitoare  |  Configurare router  |  Configurare routere  |  Configurare sistem  |  Configurare software  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta bar  |  Consultanta baza date  |  Consultanta imagine  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta software  |  Costuri de intretinere  |  Culori diverse   |  Curatare echipamente  |  Curatare fizica calculatoare  |  Curatare software  |  Departament informatic  |  Depozite produs   |  Design produs  |  Devirusare soft  |  Diagnosticare hardware  |  Difuzoare audio  |  Difuzoare stereo  |  Echipamente baruri  |  Echipamente catering  |  Echipamente diagnosticare  |  Echipamente fast food  |  Echipamente pizzerii  |  Echipamente retea  |  Elemente grafice   |  Elemente retea  |  Etichete pret  |  Facilitati fiscale  |  Firme catering  |  Firme de catering  |  Floppy disk  |  Furnizori de servicii   |  Gama de temperatura   |  Gelaterii  |  Hard disk  |  Hartie imprimanta  |  Hartie imprimante termice  |  Imprimante carduri  |  Imprimante coduri bare  |  Imprimante termice  |  Imprimante vanzari  |  Incadrarea personalului  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inscriere casa marcat  |  Inscrieri case marcat  |  Instalare antivirus  |  Instalare configurare sisteme operare  |  Instalare hardware  |  Instalare programe  |  Instruirea personalului  |  Intretinere aplicatii  |  Intretinere auto  |  Linii de bucatarie   |  Linii taieri  |  Manager de vanzari   |  Masa calculator  |  Masa salate  |  Meniu office  |  Mese bar  |  Mese bucatarie  |  Mese cafenea  |  Mese calculator  |  Mese receptie  |  Modificare a datelor  |  Monitoare calculator vanzari  |  Monitoare touchscreen  |  Note plata  |  Pachet servicii  |  Pachete programe office   |  Pagini web  |  Pensiune restaurant  |  Printare alb negru  |  Produse casa  |  Produse conectica  |  Produse finite  |  Produse imprimare  |  Produse top  |  Programe antivirus  |  Programe comunicare internet  |  Programe navigare internet  |  Programul de bar   |  Realizare pagini web  |  Reconfigurare cititoare magnetice  |  Reconfigurare echipamente periferice  |  Reconfigurare imprimante  |  Reconfigurare monitoare  |  Reconfigurare software  |  Reinstalare software  |  Reparare hardware  |  Reprezentarea clientului  |  Restaurant pensiune  |  Restaurante catering  |  Restaurante echipamente  |  Retea internet  |  Rezervari hoteliere  |  Rezolvare incidente hardware  |  Rola hartie  |  Role hartie  |  Salate peste  |  Service conectica  |  Service echipamente horeca  |  Service imprimante  |  Service monitoare  |  Service retea  |  Service routere  |  Service switch  |  Servicii catering  |  Servicii hardware  |  Servicii internet  |  Servicii masa  |  Servicii mutare  |  Servicii ospatari  |  Servicii protocol  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Sistem operare linux  |  Sisteme acces  |  Sisteme afisaj  |  Sisteme avertizare  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme conectare  |  Sisteme de incarcare  |  Sisteme operare software  |  Sisteme periferice  |  Sisteme pos  |  Sisteme ventilatie  |  Sistemul de gestiune  |  Soft gestiune  |  Software antivirus   |  Software arhivare  |  Software baruri  |  Software baza  |  Software cafenele  |  Software fast food  |  Software firme catering  |  Software gelaterii  |  Software hoteluri  |  Software instalare  |  Software moteluri  |  Software pensiuni  |  Software pizzerii  |  Software restaurante  |  Software utilitar  |  Solutii hardware  |  Solutii horeca  |  Solutii software  |  Suport de hartie  |  Suport hartie wc  |  Switchuri routere  |  Temperatura de operare  |  Temperatura de operare:   |  Temperatura necesara   |  Tichete masa  |  Transfer date  |  Umiditate relativa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.