ProMunca Afisari: 435
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 237
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Barca, Nr. 26, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0214204020; 0722353106
-------------------------
Web: Internet
  email: info@promunca.ro
  site: www.promunca.ro

 
SSM - Protectia muncii  
Detalii  video  

In conformitate cu Legea 319/2006 a Securitatii si Sanatatii in Munca fiecare firma este obligata sa posede o lucrare de evaluare a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala. Documentul va sta la baza intocmirii planului de prevenire si protectie, cat si a instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca.

 

 

Documentatie pe linie de securitate si sanatate in munca

  • elaborarea planului de prevenire si protectie, propriu societatii, pe baza riscurilor de accidentare si a riscurilor de boli profesionale identificate pe locurile de munca/ posturile de lucru, a activitatilor desfasurate si a echipamentelor de munca utilizate in cadrul firmei, a evaluarii riscurilor profesionale;
  • elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in muncpƒ, tinind  seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii , precum si ale locurilor de muncaƒ/posturilor de lucru ;
  • fisa postului pentru fiecare loc de munca;
  • intocmirea de documentatii de informare a angajatilor;
  • elaborarea de tematicii pentru toate fazele de instruire;
  • stabilirea periodicitatii instruirii pentru fiecare loc de munca;
  • elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii;
  • asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent;
  • evidenta meseriilor si a profesiilor, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
  • evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
  • intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati.

 

Evaluarea riscurilor profesionale si de accidentare

  • analiza tuturor activitatilor desfasurate si a proceselor tehnologice folosite;
  • delimitarea locurilor de munca;
  • identificarea factorilor de risc pentru fiecare componenta a sistemului de munca din cadrul locului de munca analizat: lucrator, sarcina de munca, mijloace de munca, mediul de lucru;
  • cuantificarea si ierarhizarea riscurilor identificate permitind in final stabilirea unor masuri de prevenire eficiente, cu aplicare imediata sau de perspectiva, prioritatea aplicarii lor fiind dictata de nivelul de risc atribuit fiecarui factor de risc identificat.
  • culegerea datelor privind accidente de munca si boli profesionale din ultimii ani;
  • completarea fisei de evaluare pentru fiecare loc de munca;
  • intocmirea listei de masuri propuse pentru pentru eliminarea sau diminuarea riscurilor pentru fiecare loc de munca.

 

Asistenta pe linie de securitate si sanatate in munca

  • actualizarea planului de prevenire si protectie;
  • asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii;
  • completarea fiselor individuale de securitate si sanatate in munca;
  • verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, stabilite prin fisa postului;
  • propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori pentru incurajarea indeplinirii atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
  • informarea angajatorului asupra deficientelor constatate si propunerea de masuri de prevenire si protectie;
  • urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;
  • monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie si a aparaturii de masura si control;
  • intocmirea evidentelor in cazul accidentelor de munca sau a incidentelor periculoase;
  • elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din unitate;
  • urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca in urma vizitelor de control;
  • propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari servicii cu alti angajatori.
  • consultanta pe linie de securitate si sanatate in munca privind signalistica din cadrul institutiei.

 

Coordonare SSM santiere mobile si temporare – conform HG 300/2006

  • Planul de Securitate si Sanatate in Munca (PSSM);
  • Registrul de Coordonare (RC)-Deschidere;
  • Dosarul de Interventii Ulterioare (DIU) – se va finaliza la sfirsitul lucrarii si presupune colaborarea cu cei care intocmesc cartea constructiei si manualele de exploatare ;
  • Verificarea modului de respectare a PSSM in santier;
  • Intocmirea unui raport referitor la situatia securitatii si sanatatii in munca pe santier, neconformitatile constatate, masuri de remediere;
  • Completarea si actualizarea RC;
  • Participarea la Sedintele de coordonare SSM la nivelul santierului;
  • Avizarea Planurilor proprii ale subantreprenorilor;
  • Alte activitati specifice atributiilor Coordonatorilor SSM, conf. HG 300/2006;

 

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
contract de prestari servicii  |  Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Act aditional  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Activitatea societatii   |  Afectiuni medicale   |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Apa fierbinte  |  Apa plata  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Aparate bar  |  Arzatoare combustibil  |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta legala  |  Autorizare iscir  |  Boala profesionala  |  Boli profesionale  |  Cabinete, clinici medicale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Cazane abur  |  Cazane combustibil solid  |  Cazane de apa calda  |  Centrale combustibil lichid  |  Centrale combustibil solid  |  Centrale termice combustibil gazos  |  Centrale termice combustibil solid  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Clinici medicale  |  Combustibil solid  |  Combustibil centrale termice  |  Combustibil gazos  |  Combustibil lichid  |  Combustibil lichid industrial  |  Conducte apa calda  |  Conform contractului  |  Consilierea angajatorului   |  Consultanta executie  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta managementul sanatatii  |  Consultanta managementul securitatii  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract colectiv de munca  |  Contracte colective de munca  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Contractul individual de munca   |  Control medical la angajare   |  Control medical periodic  |  Costuri de transport  |  Cunostinte de baza   |  Curs project management  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii venit  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dispozitii plata  |  Domeniul iscir   |  Domeniul resurselor umane  |  Drept fiscal  |  Echipamente domeniul iscir   |  Echipamente dotare  |  Echipamente abur  |  Echipamente aplicatii generale  |  Echipamente bar  |  Echipamente cuptoare  |  Echipamente gatit  |  Echipamente presiune  |  Echipamente protectie  |  Echipamente psi  |  Echipamente ridicat  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente transport fluide  |  Efectuarea autorizarilor la instalatii  |  Elaborarea documentatiei  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Elaborarea strategiei de securitate si sanatate  |  Elemente prindere  |  Elemente siguranta  |  Elemente transport  |  Eliberarea fisei de aptitudine   |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluari risc  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta fise de post  |  Evidenta pontaje  |  Examen medical adaptare  |  Examen medical angajare  |  Examen medical de adaptare   |  Examen medical la reluarea activitatii  |  Examen medical la reluarea muncii   |  Examen medical periodic  |  Examen medical reluarea activitatii  |  Examene medicale reluarea muncii  |  Fise fiscale  |  Fisei de aptitudine   |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Format electronic   |  Functia de resurse umane  |  Imbolnavire profesionala  |  Impotriva fumatului   |  Impozitul pe venit   |  Incalzirea apei  |  Indrumarea activitatii de reabilitare  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare fiscala   |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Instalatii transport pe cablu  |  Instalatii apa calda  |  Instalatii scena  |  Instalatii transport fluide  |  Instalatiile aferente  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Instrumente control  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Iscir instalatii ridicat  |  Iso 14001  |  Iso 9001  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatie fiscala  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Macarale  |  Management al calitatii  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management mediu iso 14001  |  Management proiect  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul securitatii  |  Manuale exploatare  |  Materiale protectie  |  Medicina muncii  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca cu forme legale  |  Nacele  |  Norme protectia muncii  |  Numarul angajatilor  |  Obligatiile salariale  |  Ohsas 18001  |  Operator rsvti   |  Organele competente  |  Organizarea activitatii societatii  |  Persoana juridica   |  Personal intern  |  Planificarea afacerii  |  Planul control  |  Platforme autoridicatoare  |  Platforme cablu  |  Platforme elevatoare  |  Platforme pietonale  |  Platforme ridicat  |  Platforme transport  |  Pontaj angajati  |  Presiune de functionare   |  Prestari servicii medicale  |  Prevenire pericol iminent  |  Proiect management  |  Proiectul de executie  |  Protectia datelor   |  Protectia muncii  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Reconversie profesionala  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Reorientare profesionala   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea conflictelor interpersonale   |  Risc incendiu  |  Riscuri profesionale   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale complete  |  Servicii rsvti  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Siguranta exploatare  |  Siguranta in utilizare  |  Sisteme management  |  Situatii de urgenta incendii  |  Sobari autorizati  |  Sobe combustibil solid  |  Stivuitoare manuale  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea femeilor gravide  |  Suspendarea activitatii   |  Transpalete elevatoare  |  Transpalete manuale  |  Transport aparate  |  Transport echipamente  |  Transport pe cablu  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica a instalatiilor rsvti   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.